Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMirthe Smets Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
A&O 2010 Analyse A&O 2010 Aankomsten en overnachtingen Baptist Vlaeminck
2
A&O 2010 Methode -Logiesuitbaters geven verplicht gegevens door aan FOD Economie, ADSEI. -Maandelijks op boekingsniveau -Hotels, campings en logies voor doelgroepen (bivakplaatsen, jeugdverblijfcentra, jeugdherbergen, sociaal toerisme...) -Toerisme Vlaams-Brabant ontvangt geaggregeerde detailgegevens op niveau van gemeente, regio en Vlaams- Brabant -Naar herkomst -Naar doel van verblijf -Naar type logies
3
A&O 2010 Aankomsten Vlaams-Brabant – Totaal -Aankomsten blijven continu de hoogte in gaan. Het vrijetijdstoerisme in Vlaams-Brabant kent een jaarlijks gemiddelde groei van 2,2 % -Ten aanzien van vorige jaren stijgen de aankomsten in 2009 en 2010 gemiddeld met 5,5 % -Voor 2011 is er opnieuw een stijging tov 2010. Jaarcijfers nog niet beschikbaar.
4
A&O 2010 Aankomsten Vlaams-Brabant – Totaal 766 009 870 124
5
A&O 2010 Aankomsten Vlaams-Brabant – Totaal
6
A&O 2010 Overnachtingen Vlaams-Brabant – Totaal Overnachtingen Vlaams-Brabant 2004 – 2010 -Het aantal overnachtingen is sinds 2004 gemiddeld gestegen met 1,70 % -Tegenover 2009 stijgen de overnachtingen met 4,09 % -Voor 2011 is er opnieuw een stijging tov 2010. Jaarcijfers nog niet beschikbaar.
7
A&O 2010 Overnachtingen Vlaams-Brabant – Totaal Overnachtingen Vlaams-Brabant 2004 – 2010 1 349 923 1 493 946
8
A&O 2010 Overnachtingen Vlaams-Brabant – Totaal
9
A&O 2010 Vragen? Cijfers gebruiken? Neem dan gerust contact op met de cel Onderzoek & Planning van Toerisme Vlaams-Brabant: - baptist.vlaeminck@vlaamsbrabant.be – 016/26 76 45baptist.vlaeminck@vlaamsbrabant.be
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.