Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAnnemie van de Brink Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
COMMISSIE CONVERSIE OPTIMALISATIE HOE ZEND IK MIJN CASE IN?
2
TEMPLATE VOOR INZENDING DUTCH CRO AWARDS 2018
Vul dit document in, sla het op onder de titel: [Inzenden case CRO - Naam van je organisatie] en stuur het document met als onderwerp titel: [Inzenden case CRO - Naam van je organisatie] naar We zien er naar uit je te verwelkomen op onze jaarlijkse DDMA CRO Awards uitreiking op donderdag 20 september vanaf 16.00u. Om ons een nog beter idee te geven van de CRO maturity van de organisatie, zouden we het op prijs stellen dat je aan de hand van onze benchmark: DDMA CRO Maturity Test aangeeft hoe CRO volwassen je organisatie is.
3
OVER DE INZENDER Bedrijfsnaam Naam Inzender Telefoon Email
Vertel kort wat je bedrijf doet Score DDMA CRO Maturity test (optioneel) Voor welke categorie stuur je dit experiment in: Ads testing Mobile Conversion test Personalisation OVER DE INZENDER
4
HOE WAS DE SITUATIE VOORAFGAAND?
Beschrijf in de volgende sectie de situatie, voordat het experiment van start ging.. (lees: control)
5
SCREENSHOT OUDE SITUATIE
Plaats hier een screenshot van de oude situatie.
6
BESCHRIJVING OUDE SITUATIE
Wat is de aanleiding voor deze test geweest? Noem hierin: website/app, Beschrijf kort welke verbetering jullie vermoedden. Op welke metric (of meerdere) was dit gebaseerd? Hoe hebben jullie de aanleiding ontdekt (bronnen, tools, ….)?
7
HYPOTHESE? Formulier kort en bondig jullie hypothese
Een hypothese is een veronderstelling gemaakt op basis van beperkt bewijs die bewezen of ontkracht kan worden. Het is een startpunt voor verder onderzoek.
8
HOE IS DE NIEUWE SITUATIE?
Beschrijf in de volgende sectie de gewijzigde situatie
9
SCREENSHOT NIEUWE SITUATIE
Plaats hier een screenshot van de nieuwe situatie
10
BESCHRIJVING NIEUWE SITUATIE
Wat is er aangepast?
11
OPZET EXPERIMENT Welke metric(s) werden aangehouden voor de performance van de oude situatie? Op welke metric is de noodzaak om te testen/veranderen gebaseerd? Hanteerden jullie ook andere metrics (b.v. micro-conversies) Was dit voor alle bezoekers gelijk? Of was er sprake van verschillende segmenten (b.v. bron, device,..)?
12
UITVOER EXPERIMENT Wat was de steekproefgrootte
Welke statistische onderbouwing is aangehouden Wat is de tijdsduur van het experiment Welke resultaten heeft het experiment opgeleverd Hoe zijn de uitkomsten gecommuniceerd binnen het bedrijf? Hoe zijn ze geborgd? Is het experiment inmiddels afgelopen? Zo ja, is het ook geïmplementeerd? Wat was er nodig om het experiment te implementeren beschrijf hoe jullie het experiment hebben uitgevoerd: Welke databronnen? Welke segmenten? Welke Tools zijn er gebruikt? Beschrijf kort de rollen en de inspanning van de teamleden, die hebben meegewerkt aan dit experiment.
13
RESULTAAT Vul hier de resultaten van het experiment.
Beschrijf ook wat je als meest waardevolle leerpunt hebt gekregen door het uitvoeren van dit experiment RESULTAAT Wat was de cijfermatige uitkomst van het experiment? Welke conclusie trokken jullie daar uit? Wat heeft het experiment opgeleverd? (geld, tevredenheid, kennis,...)
14
Wil je nog iets delen aanvullend aan voorgaande vragen?
Geef hier overige informatie die je relevant acht in de beschrijving van de case OVERIG Wil je nog iets delen aanvullend aan voorgaande vragen?
15
HARTELIJK DANK Vul dit document in, sla het op onder de titel: [Inzenden case CRO - Naam van je organisatie] en stuur het document met als onderwerp titel: [Inzenden case CRO - Naam van je organisatie] naar We zien er naar uit je te verwelkomen op onze jaarlijkse DDMA CRO Awards uitreiking op donderdag 20 september vanaf 16.00u. Om ons een nog beter idee te geven van de CRO maturity van de organisatie, zouden we het op prijs stellen dat je aan de hand van onze benchmark: DDMA CRO Maturity Test aangeeft hoe CRO volwassen je organisatie is.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.