De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Best Practice Equalit Mitel.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Best Practice Equalit Mitel."— Transcript van de presentatie:

1 Best Practice Equalit Mitel

2 Agenda Equalit Wie zijn wij? Wat we doen? Clusters Beheer
Zoeksysteem koppeling ontwikkelingen

3 Wie zijn wij? Shared Service Center voor ICT
Eigendom van de gemeente Oosterhout Wij bundelen krachten in de regio Gemeenten & ketenpartners Gemeenschappelijke regeling Uitleg over geschiedenis Equalit - OTW - OTH We bestaan 12 jaar We focussen primair op gemeentes en ketenpartners Door de ICT van gemeenten te bundelen: Meer kwaliteit Minder kwetsbaarheid Betere kostenbeheersing

4 Clusters voor samenwerking
Share 1: Loon op Zand, Woensdrecht, OMWB en Zundert Kostenbesparing, onderling afstemmen nummerplan, dag/nacht schakelingen. Share 2: KCC: Hilvarenbeek, Oisterwijk en Goirle Gezamenlijk KCC, intern als een organisatie opereren, elkaar kunnen zien en intern kunnen bellen. Share 3: Oosterhout en Equalit Proeftuin, nieuwe ontwikkelingen hierop kunnen laten landen. Share 4: Testomgeving

5 Dienst Telefonische beschikbaarheid en bereikbaarheid
Centraal aanspreekpunt voor vragen, wijzigingen en incidenten volgens bestaande Equalit procedures; Incidenten en wijzigingen wordt Equalit in samenwerking met de leverancier uitgevoerd; Equalit voert namens deelnemers het contractbeheer uit; Onderhoud, Software Assurance, SLA en prijzen voor aanschaf en implementatie zijn centraal afgesloten.

6 Equalit en Mitel 2010 Oosterhout & Loon op Zand
2012 Zundert & Woensdrecht 2013 Omgevingsdienst midden en west Brabant 2014 virtualisatie en upgrade platform 2015 Hilvarenbeek & herinrichting Loon op Zand 2016 Oisterwijk

7 Aantallen vaste toestellen mobiele toestellen ACD agents Bedienpost
vaste toestellen mobiele toestellen ACD agents Bedienpost Oosterhout 520 350 19 Equalit 75 9 Loon op zand 15 220 8 Woensdrecht 180 3 Zundert 200 1 OMWB 450 Hilvarenbeek Oisterwijk 11 Totaal 1383 1100 62 VMCD 3 MCD 7 MiCC (CCM/IVR) MiCollab 4 MBG 5 OIG 2 ISDN-30 8 SIP-30

8 Clusters

9 Mitel Applicaties MiVoice Business MiCollab MiCC Ignite MBG OIG

10 Beheer Aanmaken nummers via AD Openingstijden en meldteksten via IVR
Klantondersteuning Handleidingen bijhouden Projecten Innovatie

11 Singel point of provisioning (met MiCollab 7 via SDS)
AD => MiCollab => Account MiCollab => Account MCD => MiCC => Optimiser

12 IVR

13 Koppeling Green valley

14

15 Toekomstige ontwikkelingen
Upgrade Micollab 7.2 MiCC met Whasapp en SMS integratie MiCollab client vanuit Works-store downloaden SIP bellen Single sign-on Verdere ontwikkelingen GreenValley koppeling Uitbreiding OMWB naar provinciale dienst (Zeeland en Brabant) Vamo KING Wifibellen Demo/test ruimte

16 Best Practice Equalit Mitel


Download ppt "Best Practice Equalit Mitel."

Verwante presentaties


Ads door Google