Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSonja Dekker Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Klachtenafhandeling GGD 2015Klachtafhandeling GGD Haaglanden 1
2
2015Klachtafhandeling GGD Haaglanden 2 Klachtenregeling GGD Haaglanden 2015, gebaseerd op de WKCZ (Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector) Regeling en procedure klachten GGD Haaglanden 2015
3
2015Klachtafhandeling GGD Haaglanden 3 Jaarverslag klachten GGD Haaglanden 2014 internbemiddelingmediationformeel totaal aantal klachten67 totaal doorverwezen of niet ontv.8 totaal in behandeling59waarvan49307 totaal aantal op tijd44waarvan38204 totaal aantal te laat15waarvan11103 openstaand0waarvan0000 percentage op tijd totaal75% internbemiddelingmediationformeel 78%67%nvt57% totaal aantal professioneel handelen27 totaal aantal bejegening21 totaal aantal organisatie18 totaal aantal informatievoorziening0
4
2015Klachtafhandeling GGD Haaglanden 4 Halfjaarlijks overleg directie- klachtenfunctionaris Kwartaalrapportages Inhoudelijke klachten en afhandeling Analyse, conclusies (tot op functionaris niveau) en acties Input voor kwaliteitsverbetering
5
Bestuurlijke verantwoordelijkheid AB Jaarverslag Aanbieden jaarverslag aan wettelijke partijen: IGZ minister van VWS Patiëntenorganisatie Zorgbelang 2015Klachtafhandeling GGD Haaglanden 5
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.