Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGeert de Vries Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
VTE Programma Gastvrij Over de IJssel 2016-2020
2
Doelen VTE Programma Gastvrij Over de IJssel 2016-2020 Hoofddoel: Op duurzame wijze professionaliseren van de vrijetijdseconomie in Overijssel ten behoeve van een sterkere concurrentiepositie in Nederland voor het aantrekken van gasten. Subdoelen en doelstellingen voor 5 O’s en DM Omgeving, Ondernemers, Onderzoek, Onderwijs, Overheden & Destinatiemarketing
5
The next level in learning & developement
13
Blended Learning & BestemmingOost
14
Duurzame ontwikkeling van mens & organisatie(s) Ontwikkeling van kennis, houding én gedrag Unieke combinatie: on- & offline, klassikaal en individueel, privé en on the job Gericht op onderlinge interactie trainer-trainee & trainees onderling Twee leergangen: Moderne Marketing & Persoonlijk Leiderschap Aangeboden op twee niveaus: strategisch & tactisch Algemene content aangevuld met branchespecifieke content 3 blokken Marketing, 3 blokken Leiderschap, 1 afsluitend gecombineerd blok 3 e-Learning modules per blok 1 Trainingsdag & 1 dagdeel (eind)presentaties per blok Gemiddelde studiebelasting 2 uur per week, excl. trainingsbijeenkomsten Doorlooptijd programma ca. 2 jaar Online toets en ter afronding van elk blok > certificaat Community management & online support door trainers Online evaluatie & rapportage na elk onderdeel Gebruik van Memo-Trainer (online of via app) UITGANGSPUNTEN 2014-2016
20
Sneak preview! http://blended-agency.anewspring.com/do?action=player&type=Lesson&id=741&courseId=44&sequence=-2 http://blended-agency.anewspring.com/do?action=player&type=Lesson&id=741&courseId=44&sequence=-2
24
Vanaf 2016 krijgt ‘iedereen’ toegang tot de Blended University
25
Maar u kunt in 2015 al meedoen! € 250,- Pilot vanaf najaar 2015, doorlooptijd ca. 3 maand Moderne marketing en/of persoonlijk leiderschap Businesscase gericht op vrijetijdseconomie Overijssel Maximaal 25 deelnemers Co-creatie groep m.b.t. doorontwikkeling van Blended University
26
Samen verder ontwikkelen?
27
Doelgroepen vanaf 2016 OndernemersOnderwijsOnderzoekOverheidOmgeving Destinatie- marketing
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.