Titel Hospitality experience. Klantreis Bij Hospitality zetten wij de klantbeleving centraal. Wij ondersteunen klanten in de optimale gastvrije klantreis.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Surveillance in de stedelijke nacht
Advertisements

QUICK SCAN OP KWALITEIT EN EFFICIËNTIE VAN DE SERVICES
Proactief veiligheidsmanagement
GfG ® Ook uw gemoedsrust verdient vakantie! Voyages réservés, voyages assurés !
Workshop SENS Zwolle, 22 november 2012
Opbrengstgericht werken, communicatie en besluitvorming Masterclass 1 april 2011 Monique Rosens Consultancy 1.
Introductiebijeenkomst
VISIE “Techniekmuseum HEIM is een interactief belevings- en ontmoetingscentrum waarin techniek, geschiedenis en wetenschap zijn gekoppeld aan vernieuwende.
Altijd meer aandacht 2012 Welkom bij Hutten. Cijfers op een rij ✪ Nationale toonaangevende culinaire dienstverlener ✪ Brabantse gastvrijheid 1929 ✪ Bijna.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
De Utrechtse Servicenormen
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
Kwaliteit met beleid Petra Verhagen
Onderzoeksopzet Het Nieuwe Werken in veranderkundig perspectief
PH 09 E V Algemeen Wat is ACES ? ACES is een adviescentrum dat een volledig onafhankelijk advies kan geven op het gebied van elektronische sluitsystemen.
Wat voegt een facilitaire dienst toe aan het primaire proces?
Presentatie Rolwisseling waterschap in relatie tot de positionering van de vergunningverlening Werkgroep C Professionalisering vergunningverlening 2006.
Facility management en inkoop
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Jeanette Kok Meeuwsen Ten Hoopen
Werkgroep gezondheidszorg en hulpverlening, werkgroep werk
Healthy Lifestyle & Hospitality HLH
De patiënt aan zet Lynn Rulkens Programmamanager zorginnovatie, CZ
MAATSCHAPPELIJKE VERANTWOORDELIJKHEID
Workshop bejegening en informatievoorziening
Hoe gaat het met je? Van goed naar beter! Positionering Van risico naar oplossing naar opbrengst Van preventie naar voorloper Andere visies mogelijk? Grotere.
Marco Gala 14 mei 2014.
Intramuraal, voeding, Pediatrie, pooler, ontkoppelen, vocht, helpende, Immunotherapie, verzorgende, hostmanship, bejegening, Arteriële trombose in.
FPA De Boog in balans. Succes? it’s not always what you see!!
Module I Informatica Dhr. C. Walters. Het belang van informatie Gegevens  Informatie  Besluitvorming Gegevens = Data, Raw Material Informatie = Gegevens.
Symposium 5 jaar poliklinische apotheek ASz
1.Biddag en bijbelgedeelten 2.Waar zat Jezus toch met zijn gedachten? 3.Tenslotte.
Tatiana Constandse John Ouderling.
Gastvrij Apenheul Kick-off, Ilse de Krosse.
Faculteit Economie en Management. FEM Smart Business Center Van lerende organisaties naar lerende combinaties April 2015.
Werkveldconferentie 3 juni 2015 Wat is de rol van zorgverlener door de ogen van leerjaar 2?
Kick-off Train-de-trainer
Echt in contact treden met de student André Baars, Onderwijspsycholoog (
Beleving en consumenten gedrag
Naar een duurzaam HRM beleid
Workshop Identiteit?.
K ONINKLIJKE N EDERLANDSE S CHIETSPORT A SSOCIATIE Olympic Experience 6-21 augustus 2016, Scheveningen.
Instrument of houding? Implementatie van regionaal en lokaal integraal volksgezondheidsbeleid.
Communicatie bij OCB Doel presentatie: Gedrag, symboliek en communicatie Indruk geven van mijn aanpak Managers betrekken bij imago Hoe gedrag beïnvloeden?
Gastvrijheid De Zellingen Presentatie. Locaties De Zellingen Verpleeg- en reactiveringscentrum Rijckehove Woon- en zorgcentrum Crimpenersteyn Woon- zorgcentrum.
Startpagina zonder foto Werksessie waarden & de deontologische code 2 september 2016.
Schoonmaakdienstverlening
Complementaire zorg Les 5 Healthy Ageing.
Hartelijk Welkom!.
Klantgerichte publieke dienstverlening in Nederland
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
Leren op de werkvloer Leren gebeurt niet vanzelf Wij ondersteunen deelnemers daarom in hun eigen praktijk. Hiervoor hebben wij een innovatieve methodiek.
SamenOud Herontwerp van het zorgaanbod: naar vraaggerichte, samenhangende, proactieve en preventieve zorg en begeleiding voor ouderen (75+) Coen Ronde Leergemeenschap.
Onze filosofie: Resultaten kunnen altijd beter
De migrantenpoli nu, en in de toekomst
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
WETENSCHAPSWINKEL UT MKB WETENSCHAPSWINKEL
Wij willen als gemeente/organisatie X onze klanten centraal stellen
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
  Verzorging van ouderen in de thuissituatie. Waar lopen wij als verpleegkundige tegenaan?
De succesformule van Dienstverlening
Klantgerichtheid – Houding en gedrag
Werken in een arbeidsorganisatie
Marije Link, teammanager Publieksplein (Belastingen en Burgerzaken)
`In beweging, sport als onderdeel van mobiliteit’
Opvoeden met grenzen Titel van het boek: Opvoeden met grenzen
Hoofdstuk 2 Dienstverlening en klantgedrag
Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world
Titel presentatie.
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

Titel Hospitality experience

Klantreis

Bij Hospitality zetten wij de klantbeleving centraal. Wij ondersteunen klanten in de optimale gastvrije klantreis van onder andere medewerkers, studenten, patiënten, bezoekers of reizigers. Hospitality kent vele gedaanten en evenzoveel praktische vertaalslagen. CSU zorgt samen met de klant voor de juiste invulling. Of het nu zit in het proactieve gedrag en de houding van schoonmaakmedewerkers en leiding, in materialen en middelen, de toegenomen rol van beleving of in aanvullende diensten…. Samen zijn we scherp op Hospitality! Definitie Hospitality

Gastgerichtheid & Gastheerschap

Invulling Hospitality

Communicatiemiddelen

Innovaties en ontwikkelingen

Verbeteren beleving One FM Ontzorgen Grijze gebieden oppakken Proactief verminderen meldingen

Zaaien en oogsten Met een goede bodem en de juiste aandacht komt hospitality tot bloei.