Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Opiniepeilingen over politiek: enkele vaststellingen Jaak Billiet CeSO.
Advertisements

Wat brengt 2014?.
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Alcohol 16- geen goed begin
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
Waar zijn jongeren mee Bezig?
Productdossier-Breechpocket
Auteurs: Rinnert Deelstra Tamanna Zirak
Communicatie_plannen Collegawerkgroep Communicatieambtenaren Provincie Antwerpen Eric Goubin.
1 Starterslening gemeente Veenendaal. 2  Verkoop van grote projecten steeds lastiger  Perfecte woning en goede balans in aantallen  Van start tot 70%
Rien Boskeljon.
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
we are young so let's set the world on fire we can burn brighter than the sun.
E-shoppen. On-line kopen en/of verkopen: – Is ook verleden jaar weer sterk toegenomen – vooral reizen, boeken,dvd,electronica – Kiezen Winkel Product.
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Ckv presentatie Nadia en Nilsa, H4F  Mode met als hoofdonder - werp merken.
VASTSTELLING VERKOOPPRYZEN
Breechpocket-productdossier
Logica in al zijn zin en waanzin.
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Een eerste kijk op trends
Marketing presentatie
Business model puzzle Leer de mechaniek, ken je flexibiliteit.
[passende afbeelding]
Welke acties ondernemen Groningers om voorzieningen te behouden? Carola Simon.
Breechpocket- productdossier Laura Danneels. Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie.
Gemaakt door : Tara & Sharon. Dit zijn de tips : Tip 1. Laat nooit iets van jezelf op de straat slingeren ruim het gewoon op ! Tip 2. organiseer een sponser.
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Onthaal en service.
Het opbouwen van een data base
Hoofdstuk 2.
Het nut van Business Planning
Marloes Waterschoot Klas 3D
Inleiding in de Module R. Hoijtink. Met welke gevoelens associeer je deze beelden? Vrijheid, vakantie, succes, natuur, avontuur, rust. Kortom alles wat.
LIEFSTE PAPA.
MARKETINGMIX.
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Wim, Rieneke, Jeffrey & Kellyann LUCKY GAMBLERS. INHOUDSOPGAVE Waarom toch een ander concept. Het Nieuwe concept Wat kun je winnen met de game Bewijs.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Nisani CommeChill New Sneakerline. Wie? Wat? Product: Sneakers Valt onder de productgroepen kleding, schoenen Doelgroep: Sportieve mensen en jongeren.
“De Medi8”.  Een multimedia product om dikke kinderen af te laten vallen.  Opdrachtgever: Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 6 Hoe ziet jouw product eruit?
Theo Thomas “Waarom gezamenlijk met de markt communiceren?”
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Star Style Webshop van Sarah Nelissen. Marktanalyse Web + Beter overzicht + Sneller en efficiënter + niet buiten komen VS Store + Mogelijkheid tot Passen.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Mijn Webshop: Vintage Gaming Devices DOOR DAVID VANOPDENBOSCH.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
GGD West-Brabant Annemieke Noor Ornella Bilthoven, 4 september 2012 Make up your mind ! Praat, deel en doe!
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Goederenontvangst / verzending
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
De competitieve markt Vraag- en aanbodschema StartSein pagina
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Operationeel plan DIMAGINI
Succesfactoren voor werk Motivatie, kennis en vaardigheden
Marketingplan.
Het 24 spel.
Visie en strategie Les 3: Visie verdieping.
WAT KOST DE KAPPER? Ondernemend gedrag - Haarverzorging.
Goederenstroom en voorraadbeheer
Goederenstroom en voorraadbeheer
Marktgedrag.
Transcript van de presentatie:

Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC

marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt  Het verschil is de exclusiviteit van bepaalde schoenen die je niet in een gewone winkel zal vinden   Voor te leveren werken we samen met UPS, Je kan dan ook je product tracken als het onderweg is, het is betrouwbaar maar kost net iets meer maar we willen kwaliteit verzekeren.

Wie is je klant  Jongeren die bezig zijn met hun schoenen. De sneakers zitten meestal zeer comfortabel en heeft een goede zool wat ook goed is voor de gewrichten.  Het ziet er modieus uit en we proberen in te spelen op de laatste trends.  Ze zullen ons vooral bereiken via sociale media te bekijken. We gokken toch wel dat minstens 90 % ons zo zal bereiken en anders zal het via mondelinge communicatie zijn. Of sponsering van events die we steunen.

Betaal methoden  Via bancontzact/mister cash  Visa  overschrijving

Verpakking en transport  We gaan werken met UPS en B-post dit is het makkelijkste voor de klanten want zo kunnen zo ook hun pakketje tracken en het is zeer betrouwbaar dat het aankomt.  Terugsturen in originele verpakking en onbeschadigd binnen de 14 dagen