Inleiding Intermix is onze partner Intermix ontstaan voor groei van het Internet Gegroeid vanuit mond-op-mond reclame tot groot ICT bedrijf Grote en internationale.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
“Hoe kom ik aan klanten?”
T.R.O. doelstelling Doelstelling ?.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Uw bedrijf lokaal vindbaar Waarom Tegenwoordig heeft bijna de helft van alle Nederlanders een Smartphone;
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
 QI&feature=related QI&feature=related.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival.
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 6: Kijken en vergelijken.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Strategie en Indelingsprincipes
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Meer bekendheid via je Website
Samen een goed merk promoten
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
Online marketing Expert (in een week)
4. Online strategie Internet scorecard
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
DS WebShop presentatie. DS WebShop beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact real-time.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
Digitale psycho-educatie autisme Presentatie Digitale PE voor volwassenen met ASS Wie zijn wij Voorstelrondje? Vragen tussendoor welkom.
Social Intranet: een ‘ver van mijn bed’-show Intranet Congres Sonja de Vries - ilionx.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Top kwaliteit Websites die wij maken Welkom bij Nexxite Internet.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Operationeel plan DIMAGINI
Maak je website beter vindbaar!
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Online Marketing voor het MBO
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Acquisitie en PR– les 1.
In het verleden moesten ondernemingen een afweging maken tussen de omvang en de reikwijdte van hun informatie. Internet en universele standaarden voor.
Procesondersteuning binnen de sociale zekerheid
Maak een site en onderscheid
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Inleiding Intermix is onze partner Intermix ontstaan voor groei van het Internet Gegroeid vanuit mond-op-mond reclame tot groot ICT bedrijf Grote en internationale portefeuille van gerenommeerde klanten Unieke maatwerk oplossingen vertaald naar een standaardoplossing ForCapital verantwoordelijk voor grote marktpenetratie ForCapital heeft ambitie om ondernemers te ontzorgen: Uitgebreide dienstverlening Samenwerking met velerlei partners

Kracht van Synergie “ van Dorpstraat naar digitale Kalverstraat ” Omzet en winstvermenigvuldiging Antwoord op alle uitdagingen van het internet Kant en klare oplossing Lage kosten Lage installatiekosten Maand abonnement= smartphone niveau Direct opzegbaar Aantoonbaar succes / ontwikkeld vanuit maatwerk Doelgroep: Kleine en middelgrote MKB Marktpropositie Kracht van Synergie

InterMaster Product en Verkooptraining Agenda: Verkooptraining Lunch Producttraining Processen Overige zaken

Verkooptraining Verkoopstory en filmpje Belscripten Discussie

Verkooptraining Verkoopverhaal en filmpje

Wij hebben 4 jaar gewerkt aan een pakket met verschillende modules. Deze modules hebben wij ontwikkeld op verzoek en in overleg en op kosten van multinationals. Deze modules zijn volledig uitontwikkeld en lagen bij ons op de plank. Nu gaan we deze ook verkopen aan het MKB voor slechts een fractie van de prijs. Het ontwikkelen van deze modules heeft honderdduizenden euros gekost. Wij werken voor multinationals maar ook voor het lokale MKB. Zo hebben wij Grote klanten maar ook kleine klanten. voorbeelden zijn Makita, maar ook de locale autodealer of kapper op de hoek. Wij vragen we onszelf altijd af: hoe kan het dat het ene bedrijf enorm veel omzet behaald via het internet en het andere bedrijf helemaal niks? Bent u daar ook benieuwd naar? Belscript 1

Wij verkopen geen website maar wij verkopen succes via internet. Dit succes omvat onder andere: Meer leads, Meer conversie, Meer omzet uit nieuwe klanten, Meer omzet uit bestaande klanten, Betere vindbaarheid Meer naamsbekendheid, Meer winst en een volledige marketing module. Kortom: Uw eigen winstgevende en succes verhogende geldmachine via internet Graag vertel ik u een kort verhaal wat een bedrijf kan bereiken met onze formules. Een klant van ons had een fysieke winkel in verlichting in Brabant met een omzet van 250K. Zijn zoon kwam van school af en wilde graag een webshop starten. De vader moest daar maanden over na denken en uiteindelijk hebben ze het toch maar gedaan. En wat denkt u? Na vier jaar tijd zetten ze 6 miljoen online om en moesten ze naar een ander pand omdat ze te snel groeiden. Belscript 1

Belscript 2 Fijn dat ik u tref, ik bel u namens For Capital en momenteel zijn wij bezig een uniek product landelijk onder de aandacht te brengen, wat er voor gaat zorgen dat uw potentiële klanten uw binnen “no-time” gaan vinden! Vraagje; Maakt uw bedrijf gebruik van een internetstrategie om bijvoorbeeld uw conversie te meten en deze om te zetten naar exra verkopen en/of klanten? Wij hebben heel lang gesleuteld aan de succesformule voor multinationals waarbij zij via een integraal systeem meer omzet gingen genereren, deze succesformule willen gaan wij nu ook beschikbaar gaan stellen voor aan het MKB, met andere woorden u kunt nu dezelfde online strategie gebruiken als de grote multinationals, maar dan tegen een zeer betaalbare prijs met een direct opzegbaar contract!

Belscript 2 U gaat direct van de traditionele dorpstraat naar de digitale Kalverstraat. Veel meer klanten gaan u vinden. Wij bieden een integraal antwoord op online vraagstukken anno nu; Social media, nieuwsbrieven, googlevindbaarheid, conversiemetingen,responsive website, klantbeheer, big data en thema vindbaarheid en gaat ervoor zorgen dat uw potentiele klanten de weg naar uw bedrijf weten te vinden. Uw bestaande website hoeft u niet of nauwelijks aan te passen. Veel ondernemers bevestigen dit succes.

Verkooptraining Discussie

Omdat: Verkoper verleent eerste lijn ondersteuning bij klant Basisuitleg na installatie Beantwoorden van eenvoudige vragen Betere productkennis vergroot verkoopsucces Hoe: Theorie gevolgd door productdemonstratie Handleidingen Producttraining

Visitekaartje fase Interactieve fase Strategische fase Dimensionale fase Website Openingstijden Telefoonnummer Interactie Bewust van SEO Focus op bezoekersaantallen Oriënterend social media Online onderdeel van strategie Communicatie strategie Conversie meten Efficiënticering Meten, evalueren en verbeteren cirkel Op zoek naar vermenigvuldiging Omzet Kosten

Optimale zichtbaarheid op Google en alle (social) media waardoor maximale conversie Formule voor ondernemer die internet strategisch willen inzetten Totaalpakket Drijfkracht achter nieuwe klanten en omzet Alle modules gekoppeld en als 1 pakket aangeboden In één sprong naar de strategische fase Bewezen succesformule InterMaster: Website als succesgenerator

Voorkant / achterkant website Content Manager Systeem (CMS) : Manager Inloggen door naar website te gaan en /manager achter URL te typen: Standaard 1 user. Uitbreidingen op aanvraag InterMaster: De Website

Demonstratie Voorkant: Achterkant: InterMaster: De Website

Google pagina maken met zoekwoord naar keuze Pagina wordt volledig ingericht op 1 zoekwoord Opmaak Afbeelding Code Linkbuilding En nog veel meer Onbeperkt aantal pagina’s Pagina’s zorgen voor aantoonbare traffic InterMaster: Google Module

Doel is om goed gevonden te worden en om hoog te blijven staan bij Google ( organische manier) Googlemodule wordt automatisch en continu bijgewerkt met de laatste tips en tricks Echter: Goede vindbaarheid nog meer (zelf/handmatig) verbeteren door als ondernemer op de stoel van de klant te gaan zitten door woordcombinaties zelf te bepalen Door middel van Landing pagina’s (= webpagina’s met focus op zoekwoordcombinaties) Onbeperkte creatie van landing pagina’s mogelijk Meer landing pagina’s, meer zoekers op website, meer conversie Google Module: Waarom?

Zeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk: Automatische SEO De te creëren pagina’s zijn 1 op 1 verbonden met alle elementen op webapplicatie Na invullen formulier zoekt het systeem automatisch alle relevante elementen binnen het systeem door en plaatst dat in een standaardstructuur op de Google Pagina. (kan zijn: nieuwsberichten, artikelen etc.) Op elke pagina staat de gewenste call-to-action: (plaatsen van een order, opnemen van contact etc.) Via inzicht in bezoekersstatistieken over Google Pagina’s zal effectiviteit verder vergroten Kortom: je kan door zoekwoordcombinaties precies aan de probleemstelling van de klant voldoen. Daardoor hogere conversie want de klant vond precies wat hij wilde weten Google Module: Hoe?

Informatie/creatief en vooral relevant schrijven Geen dubbele content Zoekwoord moet circa 5% voorkomen in de tekst Meta omschrijving controleren (= tekst bij zoekresultaat) Call-to-action in pagina opnemen Tekstlengte: aanbevolen 10 regels of meer Demonstratie Het schrijven van Google Pagina’s

Demo video Alle hedendaagse communicatie middelen in één beheersbaar platform. Social media, nieuwsbrieven, blogs en sms marketing Efficiënt communiceren Automatisering en inplannen berichten In eigen huisstijl communiceren Statistieken Zowel verzenden als ontvangen met Radar (hoe de buitenwereld het ziet) Geoptimaliseerd voor grote organisaties (meerdere afdelingen, bedrijfskolommen) De toevoeging van een persoonlijke touch in combinatie met centraal georganiseerde communicatie creëert een ijzersterke wisselwerking: niet meer onpersoonlijk: mensen doen zaken met mensen. InterMaster: De Communicatie Module

Eenvoudig in gebruik, compleet en volledig ingericht Winkelwagentje Notificaties Online betalen Assortiment Bezoekers kunnen accounts maken Sterke samenwerking met Google Module Goede vindbaarheid gehele assortiment Demonstratie InterMaster: De Webshop

CRM systeem: Customer Relations Management systeem Bestellingen worden automatisch opgenomen in Klantbeheer Module Reactie formulieren Eenvoudig inzicht in: Bestellingen Klantinformatie Gekoppeld met Communicatie Module Met 1 druk op de knop gelijk alle nieuwe klanten een nieuwsbrief of sms sturen. InterMaster: Klantbeheer Module

Duidelijke statistieken Focus op conversie en omzet Sturen op statistieken InterMaster: Conversie Module

Verdienmodel: doelstelling: continue inkomensstroom

Verantwoordelijkheden Verkoper Volgen van producttrainingen ( enige regelmaat) Verkopen van abonnementen en zo mogelijk meerwerk Verkoopresultaten in combinatie met garantstelling FC Doorsturen van relevante documenten naar FC Rapportage van verkoopresultaten en lead-opvolging Eerste lijn helpdesk naar klant toe Regelmatig bezoek van bestaande klanten voor ondersteuning en meerwerk/additionele dienstverlening

Verantwoordelijkheden FC Organiseren van producttrainingen Kwaliteit van call-center Delen van succesvolle verkoopervaringen Beschikbaarstellen van verkoopmateriaal Beschikbaarstellen van verkooprapportage systeem Tweede lijn helpdesk voor verkoper en klant Productontwikkeling in samenwerking met Intermix enoverige partners

Verkoopproces Verkoper ontvangt afspraken direct van call-center Call-center registreert en stuurt info naar FC: Ed Voss ( afspraak/verkoper) Verkoper volgt afspraken op en registreert in systeem ( in ontwikkeling) en/of verkoper rapporteert voortgang wekelijks. ( tijdelijk) Verkoper verkoopt abonnement dmv ondertekende overeenkomst met Klant (documenten) Verkoper stuurt ondertekend contract en installatiedocument naar FC: Ed Voss. FC stuurt door naar Intermix Verkoper en Intermix sturen rekening naar Klant Na betaling klant aan verkoper en Intermix, installeert Intermix KvS. Intermix rapporteert installatie aan FC en FC informeert verkoper. Verkoper bezoekt klant en doet korte uitleg en is eerste lijn helpdesk Intermix controleert automatische incasso klant Intermix informeert FC over betalingsachterstanden FC informeert verkoper en verkoper volgt op. Verkoper bezoekt klanten regelmatig voor meerwerk en additionele dienstverlening.

Betalingsproces

Overige Wie wil gebruik maken van call-center Verkooptraining

Bedankt voor uw aandacht