I am and … a teacher a teacher educator. I ampassionate learning unique caring online understanding discovering curious not alone inspired creative.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Edurama.be Website ter ontsluiting van onderzoek voor lerarenopleiders en voor studenten in de lerarenopleiding Projectgroep KATHO, departement Lerarenopleiding.
Advertisements

Algemene voorlichting
Welkom op het ARHC! School met resultaat en karakter
Expertisenetwerk Professionele Ontwikkeling Lerarenopleiders Een stimulans voor het leven lang leren van lerarenopleiders? Fer BoeiWindesheim Jurriën Dengerink.
REBELS: Race and Ethnicity Based Education; Local Solutions
'Evidence': recepten voor de onderwijsprofessional?
Stichting RechtenOnline
Auteursomgeving voor Digitale Componenten
Grote Rekendag 2013 Versierde poorten.
Ouderavond 30 september 2010 Profielkeuzetraject 3e leerjaar
Integreren van onderzoek in onderwijs
Jongerenwerker moet voldoen aan steeds hogere eisen
Open Access tot survey data Ideeën achter open overheid.
Michel Visser Founder EesySoft
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie ©1989 Mercy Publishing 1/4 FATHER, I WANT YOU TO HOLD ME (Brian Doerksen) 1. Father, I want You.
De Digitale Universiteit Innovatie en Transformatie van onderwijs met ICT via samenwerking van hoger onderwijs instellingen Wil Verreck programmamanager.
Algemeen didactische principes van e-leren Wouter Hustinx Coördinator ICTO-expertisecel
Bij ons leer je de wereld kennen ICT&Onderwijs Programma universiteit Leiden Portfolio van projecten en activiteiten die optimaal bijdragen aan het behalen.
De Vereniging Lerarenopleiders Nederland Opgericht 1 juli 1975
Belangenbehartiging door de VELON
Lerarenopleiders beroepsstandaard beroepsregistratie Ko Melief
Casusbank Didiclass Reflectie binnen het voortgezet onderwijs
Rondetafel VELON-congres Evaluatie academische dieptepilots
Handout Workshop Opleiden in de school, Velon congres 2008
Onderzoek door lerarenopleiders: praktijkgericht en academisch?
KIVI NIRIA. Van techniek tot toekomst. Het congres wordt mede mogelijk gemaakt door:
Problems are our friends, (problems are inevitable, you can’t learn without them) (Michael Fullan)
Beleidsstrategieën voor de invoering van duurzame ontwikkeling Niko Roorda.
De Studielink-keten wordt steeds sterker
Master in de industriële wetenschappen Peer Assisted Learning scoort op vele velden SOS FYSICA.
Algemene voorlichting
International Primary Curriculum
Oriëntatie op het onderwijs en het leraarschap.
Eénjarige Master Software Engineering
Welkom op de 2de VELOV-conferentie Hasselt, 26 februari 2015
Experimenteren op Afstand SURF/DU dag – 7 oktober 2004 Gaming, Simulaties, Cases: Authentic Learning Leendert van Gastel Universiteit van Amsterdam.
E-Xperimenteren Plus Leendert van Gastel, UvA Piet Blankert, VU , DU Innovatium.
PRESENTATIE OVER DE VOORLOPERSTRAJECTEN Ans Buys (aanjager innovaties lerarenopleidingen) ‘Een leraar raakt de eeuwigheid; hij kan nooit weten waar zijn.
LEERBEHOEFTEN VAN LERARENOPLEIDERS Jurriën Dengerink - Vrije Universiteit Amanda Berry – Universiteit Leiden Quinta Kools – Fontys Hogeschool Mieke Lunenberg.
 Wij zijn eerste jaars studenten van hogeschool Amsterdam.  Onze groep bestaat uit Selcuk Kilic en Yusuf Acar.
KA 1 project: BE02-KA Het ontwikkelen van een e-safe e-learning leeromgeving.(platform) Groeien naar een tabletschool Gebruik van tablet.
CODI-actiemiddagVSNU, 13 november CODI-actiemiddagVSNU, 13 november CODI: waar staat het voor? Bert Zwaneveld CODI Open Universiteit Nederland.
Onderwijs & Innovatie Hogeschool Inholland Algemene voorlichting Lerarenopleidingen Amsterdam Locatie Amstelveen 1.
Onderzoeklijn in de opleiding Studiedag Interactum
Conceptuele denker Anne
Mijn conceptmap Door: Yasmin Abdallah Blok 3: ‘De conceptuele denker’ Datum:
Allesvoorengels.nl. 1. Wat betekenen aangeplakte vragen? 2. Aangeplakte vragen na am, is, are, can, could, will, have 3. Aangeplakte vragen na andere.
Zelfsturend leren wordt je aangeleerd!
Allesvoorengels.nl. 1. Wat betekenen de werkwoorden (to) be en can? 2. Hoe maak je korte antwoorden met (to) be en can? 3. Oefeningen allesvoorengels.nl.
De conceptuele denker Milou van Hest Fontys Paboplus (LA3) "Meaningful learning involves the assimilation of new concepts and propositions into.
The Research Process: the first steps to start your reseach project. Graduation Preparation
Justian Knobbout Promovendus bij het lectoraat Digital Smart Services
Ontwikkeling van professionele identiteit
KICK-Off Cursus ClubScheidsrechter
Bijwoorden van tijd allesvoorengels.nl.
PBS in Florida, wat kunnen wij leren?
Ontwikkeling van professionele identiteit
Loopbaan oriëntatie en begeleiding Havo5 en Vwo6
Feedback geven en krijgen
Themagroep ICT en de lerarenopleider
Klaar voor de start? Dolf van Veen (Hogeschool Windesheim)
Themagroep Professionele ontwikkeling van lerarenopleiders Meet & explore sessie Velon-studiedag 2017.
Versterken samenwerking lerarenopleidingen scholen
Bert van Oers Faculteit Psychologie & Pedagogiek
Educational support & innovation
Open durven staan voor verrassende uitkomsten.
Gebruikersbijeenkomst SOWISO
Leraar worden aan de universiteit? Het kan!
Dossierhouders gezocht
The Future Teacher 3.0.
Transcript van de presentatie:

I am and … a teacher a teacher educator

I ampassionate learning unique caring online understanding discovering curious not alone inspired creative

We are Hogeschool van Amsterdam Hogeschool Ipabo Hogeschool Inholland Universiteit van Amsterdam Algemene Hogeschool voor de Kunsten Vrije Universiteit Amsterdam Opleidingsscholen

We invite VELON congres 2017 AMSTERDAM

We focus Versterking Leerkracht (vak en opleidings-)didactiek omgaan met verschillen vernieuwing van het beroep van leraar

We will inform data locatie deadlines