De start Intro Wie zijn wij ? Programma Alle neuzen..... Lekker blijven plakken De benen strekken Vertaal opdracht In schema.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het doen van eigen onderzoek
Advertisements

Studiekeuze123 Jouw studie. Jouw Keuze. Studiekeuze123.
Onderzoek naar competentiegericht beoordelen in het groene onderwijs
Autisme en Mindmap Thuis en op School
Regiopartnerschappen Schoolbesturen internationaliseren in samenwerking met scholen en andere organisaties in de omgeving Judith Dayus-Brouwer.
4. De Wereld na Toch ook echte oorlog.
Mindmappen ook wel bekend als woordspin of woordweb.
Indien je vóór mij zou sterven,
Het geven van een workshop
Godsdienst 1.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Inleiding Komende periode gaan we het hebben over kinderen die ziek-zijn: Verzorging, Het herkennen van de symptomen/de klachten Wat kun/moet je doen.
1.1: in de naam der wet Nakijken Intro HC Opdracht Opdracht bespreken
Werken met beelden Fontys lerarenopleiding Tilburg
31 Breuken scheuren Acht repen scheuren. Repen verdelen.
Introductie.
Historische Vaardigheden: Vragen en Bronnen
Korte introductie tot het principe
Resultaat in de Raad ZomerRaad, 21 juli 2014 Ruimte voor beeld 21,6 x 8,7 cm.
1e gebod Ben ik echt de belangrijkste voor jou, elke dag van je leven?
Visie & Strategie.
Training digitale didactiek Effectieve inzet laptop.
Politieke partijen en populisme
Kaarten op tafel.
Middelen voor je buurtproject 28 maart Sessie 2.
Workshop Sessie 2 ‘De kracht van het proces’ Guy de Hoop
Waar iets mag mislukken, kan iets nieuws ontstaan.
PSO. Praktisch school onderzoek.
Zelfstandig docent: BTW & CRKBO perikelen Utrecht, 4 november 2010 Josien van Breda.
Verbranding en ademhaling
IB Klankbordgroep Oktober Programma Korte info vanuit samenwerkingsverband Peter van Buuren van SO Keurhove in Middelburg Pauze Een lezing van Peter.
Praktijkervaring en reflectie
Teamwork en professionele houding
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
LOB Motieven Wat wil ik?.
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
Waarom? Je hebt ontdekt wat je interesses zijn. Behalve dat het van belang is dat je doet wat je leuk vindt, is het ook belangrijk om te doen waar.
VAD bijeenkomst 1.5. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom, mededelingen, terugblik vorige week didactische ervaringen uit de praktijk 2. Opdracht Stille.
Mindmappen ook wel bekend als woordspin of woordweb.
Dairy Training Centre Leeuwarden & Oenkerk. Voortzetting PTC+ Trainingscentrum (commercieel) Geven certificaten uit Praktijkgericht Training aanbod gericht.
25 februari 2014 Pesten hoort bij het leven Bij ons wordt niet gepest Wie gepest wordt, lokt het zelf uit.
Bijeenkomst 3.  Welkom en vragen  Terugblik thema  Doelen  Verwerken van het huiswerk  Leerdoelen formuleren  Taxonomie van Bloom  Huiswerk.
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
Muziekgeschiedenis 21 e eeuw Stijlen Een muziekstuk.
Mindmappen ook wel bekend als woordspin of woordweb.
Brainstormen in het ixperium Les over goede onderzoeksvragen.
Lesmateriaal bij Wat de vakman?! Aflevering 1: Marc Mulders (glas) i.s.m. De Pont museum Lesmateriaal bij Wat de vakman?! Aflevering 1: Marc Mulders (glas)
Duurzaamheid in Gennep
Wij zijn FLEX Finn Megan Anouk Nina
Nee Zeggen!.
Visie en strategie Les 4: strategie.
Visie en strategie Les 3: Visie verdieping.
Kiezen voor keuzedelen
Welkom instructeurs!.
Oefening Ik vermijd liever een conflict dan de confrontatie aan te gaan. Als iemand niet denkt zoals mij, zal ik ervoor zorgen dat hij doet zoals ik vind.
“Ontwikkelingsgericht Leidinggeven, hoe doe je dat?”
Davidsfonds JUNIOR JOURNALIST-wedstrijd
Leren van leerlingen en de opbouw van een les
Slopen 2 Kronieken 34:3b-5 "Toen Josia twaalf jaar koning was, zorgde hij ervoor dat de offerplaatsen niet meer gebruik werden. Ook liet hij de heilige.
Kwaliteitzorg Les 5.
Spel en beweging in het onderwijs
ONTWERPEN LES: DE WERELD IN 1 DAG!.
Bouwen aan succesvolle teams LSD en Casuïstiek
ONDERNEMEND LEREN LES: OUD SPEELGOED.
ONTWERPEN LES: HELP! TEVEEL WATER!.
Succescriteria voor Spreekvaardigheid
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
Speedy’s go digital – basecamp base
Transcript van de presentatie:

De start Intro Wie zijn wij ? Programma Alle neuzen..... Lekker blijven plakken De benen strekken Vertaal opdracht In schema

Alle neuzen.... Bedenk wat voor jou de leerlijn onderzoeken inhoud en schrijf dit op (3 min) Wissel van gedachte met je buur en maak samen één beschrijving (5 min) Zoek een ander duo en leg de beide beschrijvingen naast elkaar, vat de overeenkomsten samen (3 min) Wat is een leerlijn onderzoeken eigenlijk?

Lekker blijven plakken Maak een regiogroep van 5 personen Schrijf zoveel mogelijk facetten uit de onderzoeksleerlijn op een memoblaadje (Bijvoorbeeld, analyseren) en plak ze op de flap (10 min)

De benen strekken Wandel langs de flappen en bekijk ze.

En nu.. De blokjes zijn er voor allemaal.... Maar welke kleur krijgen ze? vertalen

Concreet Hoe komt het facet de soort proef er uit te zien op het VWO ? Overleg in je groep en leg elkaar uit waarom je bepaalde keuzes maakt! Sluiten deze aan bij je doel (visie)?

In Schema

Voor informatie en/of ondersteuning… Bel Jaco of Monique