Optische “illusie” met spiegels Teachers Teaching with Technology™ Mirascoop Optische “illusie” met spiegels Bert Wikkerink
Mirascoop Teachers Teaching with Technology™ Welke vorm hebben deze spiegels? Zijn ze onderling gelijk? Waarom hebben de spiegels deze vorm?
Mirascoop Teachers Teaching with Technology™ Hoe zat het ook alweer met de parabool? Analytisch Meetkundig
Mirascoop Teachers Teaching with Technology™ Hoe zat het ook alweer met de parabool? Intermezzo
De parabool en zijn brandpunt Teachers Teaching with Technology™ De parabool en zijn brandpunt
Toepassing van de parabool Teachers Teaching with Technology™ Toepassing van de parabool
Twee soorten parabolen? Teachers Teaching with Technology™ Twee soorten parabolen? Opdracht Parabolen
Constructie van het brandpunt Teachers Teaching with Technology™ Spiegelen Constructie van het brandpunt Opdracht Constructie brandpunt
Teachers Teaching with Technology™ Spiegelen Spiegelen in een lijn
De parabool als spiegel Teachers Teaching with Technology™ De parabool als spiegel Opdracht Spiegel
Teachers Teaching with Technology™ De mirascoop Constructie mirascoop
De mirascoop Teachers Teaching with Technology™ De werking nader bekeken
De mirascoop Teachers Teaching with Technology™ Waarom zie je het voorwerp scherp?
Teachers Teaching with Technology™ De mirascoop Wat zie je waar?
De mirascoop Einde Teachers Teaching with Technology™ b.wikkerink@csgliudger.nl