Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De entertainmentbranche bezoek aan een tv studio opname met publiek
Advertisements

Basisboek Interviewen 3e druk 2012
Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Identiteitsverankering
Uitleg bijwoordelijke bepaling (bwb)
Een echte vriend is iemand die vooruit stapt wanneer de rest
Interpolis Kantoor Concept Je werkplek is waar je bent
Maak een tentoonstelling
De Drama Driehoek.
Time management in het onderwijs
Louis.
DAT IS HET ! Joep was zo’n figuur, waar je echt helemaal gek van kon worden. Hij was altijd goed gehumeurd en had altijd iets positiefs te melden. Als.
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Deze Tantra komt uit het noorden van Indië, of je nu bijgelovig bent of niet. Neem toch een paar minuten de tijd. Ze bevat sommige boodschappen die goed.
Sollicitatiegesprek.
Vmbo Helicon Eindhoven
Mijn stage bij antonuishof Naam: sharon van neijhof Klas: bruin Jaar: 2005 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je.
NVP bijeenkomst Willen is Kunnen Friesland Bank.
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Missie Omgeving Identiteit Waarden & Overtuigingen Vaardigheden
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Woord van Leven Februari 2010.
Workshop OGW in de klas..
„Heb je het gehoord? Onze chef is gestorven."
Werk mijmeringen Sleepy Shores.
Middenmanagement in positie VO Congres 2013
Presentation Of Learning
EEN VERRASSING KRIJGEN
Ik ben Bob..
De Grote Opdracht Mij is alle macht gegeven in de hemel en op de aarde. Ga dus op weg en maak alle volken tot mijn leerlingen, door hen te dopen in de.
Herfst Kleuren-& Vruchten
Tevreden studenten. Hoge waardering
Interpreteren van data
Welke keuze maak jij voor jezelf?
Voor Aranka... Van Aart.
Mijn verjaardag..
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
Studiekeuze voor ouders
Patiëntveiligheid Wij doen er alles aan om uw behandeling zo veilig mogelijk te doen verlopen. Zelf kunt u hieraan ook bijdragen. Hier volgen 6 tips wat.
Help! Verzuim voorkomen
Inzet Cao VVT Honderden gesprekken Bijeenkomsten| Enquête onder 2500 Abvakabo leden Kwaliteit van zorg: bewoners krijgen niet de zorg die ze verdienen.
Burgerinitiatieven.
ZIJ GELOOFT IN MIJ Aangeboden door ANDRE HAZES ZIJ GELOOFT IN MIJ.
Onze school, Albeda colege Schiedam Nieuwland.
Enkel 1 minuut van je tijd!!!
Presenteren en communiceren
Onze doelen en visie in beeld
WOW: enqueteren bij Jumbo
Het kost niets om dit te lezen.... het kost niets om te proberen !!! Te kijken maar doorlezen tot het einde het kost niets om te proberen !!! Te kijken.
Iedereen gebruikt social media.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
Plancyclus les 3 Actualiteit Quiz over de stof tot nu toe
Thema 4.
Ik ben 10 jaar Ja ik ga vandaag voor het eerst naar de heksen school. Het is ver lopen maar later kan ik vliegen en hoef ik niet meer te lopen. En later.
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Project verbetering klantenservice
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
1 juli 2002 Afdeling Publiekszaken. 1 juli 2002 Thema Dienstverlening aan klanten.
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
 Actief lid zijn van de KBO Nu en in de toekomst In gesprek met de leden Ellen van Troost van Moveo Training & Advies.
Organisatiemet zelfsturende teams  1. Waarom  Mensen willen graag zelf beslissingen nemen en (mede)verantwoordelijk zijn  Direct in overleg met de.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
Verbeterdialoog bijeenkomst Team
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen

Vraag 2 Ik ben er helemaal klaar voor

Vraag 3 Is de telefonische bereikbaarheid een algemene PuZa verantwoordelijkheid

Vraag 4 Zijn bij de directie de problemen bij de telefonische bereikbaarheid bekend?

Vraag 5 Vind je het belangrijker dat de medewerkers tevreden zijn dan dat de klanten tevreden zijn?

Vraag 6 Is de productiviteit van de medewerkers PuZa op dit moment vrijwel maximaal.

Vraag 7 Als ik directeur was dan zou ik veel dingen anders doen dan dat nu het geval is?

Vraag 8 Heb je al veel concrete ideeën om de klantenservice bij PuZa te verbeteren?

Vraag 9 Alle bezoeken aan alle deelgemeentes mogen wat mij betreft afgeschaft worden.

Vraag 10 De lekkerste man van het WK is Ronaldinho?

Vraag 11 Als mijn telefoon gaat pak ik hem zo snel mogelijk op

Vraag 12 Iedere vaste medewerker van het team Klantenservice moet in staat zijn om alle activiteiten van het team te doen (balie/kas/telefoon en post).

Vraag 13 Kan jij je team goed motiveren en sturen bij veranderingen?

Vraag 14 Ik vind dat het team Klantenservice zo veel mogelijk self-supporting zijn.

Vraag 15 De activiteiten van het team Klantenservice: “Halve dag direct klantcontact-halve dag niet” is iets wat zeker moet worden gecontinueerd

Vraag 16 De hoofdstad van Australië is Sydney?

Vraag 17 Is blauw je lievelingskleur?

Vraag 18 Heeft PuZa een goed imago intern GBR?

Vraag 19 Ben jij voldoende of goed in staat om de prioriteiten van je team vast te stellen?

Vraag 20 Als ik aan visie denk, dan denk ik aan dingen die van abstract makkelijk te vertalen zijn naar concrete zaken.

Vraag 21 Hebben de verschillende afdelingen goed contact met elkaar en zijn ze bereid om elkaar te helpen als daarom gevraagd wordt.

Vraag 22 PuZa moet als geheel haar klantenservice activiteiten weten op te lossen, geen bemoeienis van andere afdelingen.

Vraag 23 Vind jij dat PuZa grotendeels te typeren is als een brandblusser?

Vraag 24 Als ik moet kiezen tussen planmatig werken en brandjes blussen dan kies ik voor het eerste.

Vraag 25 Het management doet er alles aan om de klantenservice zo goed mogelijk te laten verlopen

Vraag 26 Vind jij registreren van poststukken belangrijker dan de directe klantcontacten?

Vraag 27 Ik vind dat de mensen die kasdiensten doen (de zogenaamde kassiers) een extra toelage moeten hebben

Vraag 28 Het team Klantenservice moet altijd self supporting zijn met eigen medewerkers en met eventueel inhuur tijdens pieken

Vraag 29 Binnen de bestaande formatie kunnen we de afdeling voldoende tot goed draaiende houden

Vraag 30 Mijn aanwezige collega’s zijn vrijwel allemaal goed op de hoogte van hoe ik over dienstverlening aan klanten denk binnen deze organisatie.

Vraag 31 “Zeggen wat je doet en doen wat je zegt” vind ik erg belangrijk

Vraag 32 De huisvesting van de afdelingen is prima. Het feit dat Klantenservice is verspreid over 2 lokaties is prima.

Vraag 33 Goed voorbeeld doet volgen! Wij hebben hier een voorbeeldfunctie naar de rest van de organisatie