Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Zoekmachine optimalisatie websites VNU Exh.
Advertisements

Hoe ga je om met LinkedIn?
Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.
Adwords RemarketingAdwords Remarketing
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 5: Zoekwoorden en trefwoorden.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Omzet genereren via Internet
Social media & Google Ferdy Wolthuizen. Agenda Google 2 Afsluiting 3 3 Social Media 3 1.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Digitale tools: SlideShare
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
PLANNING. Inleiding Korte voorstelling OMCollective Online marketing Vormen, kanalen & tools Wie, wat, wanneer? Welke tools voor welk bedrijf en welke.
Wat is een goede internet marketing strategie? Google SEO of SEA?
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Hoe maak ik een Adwords campagne? Adwords campagne.
Welke zoekwoorden leveren veel verkeer op?. Aan de slag! Stap 1. Bepaal je zoekwoorden en schat het verkeer in.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
Welkom bij het Executive Programma.
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
 Wat is SEA  Waarom SEA  Kwaliteitsscore  Google netwerk  Inhoudsnetwerk  First/Last Cookie Count  Vragen  Stelling.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
EEN KLEINE DRAMATURGIE Van video’s en zoekmachines.
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
Webpromotie & SEO copywriting. Zoekmachines Slechts één zoekmachine van belang: Google Marktaandeel Google in het de westerse wereld:
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Podcircuit - een schot in de roos In ‘t vizier Het doel(wit) Sluipschutters.
S&D Interactive Media Workshop Google AdWords, 8 maart
Online marketing Expert (in een week)
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
RetargetingExplained.be Hoe kunnen meubelretailers retargeting inzetten om hun ROI te optimaliseren?
Minor Internet Marketing
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
DMK – week 2.
Minor Internet Marketing
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Online marketing tools Google 1.Google tracking pixel installeren 2.Keyword planner gebruiken 3.Trends spotten 4.Remarketing lijst maken in google adwords.
G OOGLE A DWORDS : HOE MAAK JE DE PERFECTE ADVERTENTIE ? Luna Lamers.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Online Marketing Plan Search Engine Optimalisation OW 3.
Hom Com Ledenvergadering 26/03/2012. Google de-amazone-met-google-street-view
Google Oude situatie Dit is wat er is gebeurd.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
SEO en SEA Uw website bovenaan in Google! 24 april 2008.
Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige | | youtube.com/Qviv01
Maak je website beter vindbaar!
SEO Hoger in Google.
Zoeken op internet
Digitale tools: SlideShare
Analyse Analyseren van sociale media
Zoekmachinemarketing
Uw website bovenaan in Google!
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
Online Marketing Basis
Joris Verwater B2C & Marketing manager -
Inhoud: Terugkomdag Wie heeft wat gemaakt? Tips?
Online Marketing voor het MBO
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Online media kansen voor ieder bedrijf
Marketing en zoekmachines
Transcript van de presentatie:

Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach

SEO Search Engine Optimization

e.nl/keywordplanner m/webmasters/

Waarvoor is deze tool gemaakt? Het maken van advertenties voor in de Google zoekmachine Doelpubliek: Online marketeers, reclamebureaus etc.

Demonstratie: Het maken van een campagne

Zoekwoorden toevoegen Online zetten van campagne + advertentie(s) Monitoren: Adwords en Analytics