Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Welkom.
Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Businesstoepassingen
Bedrijfspresentatie Promavise
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Project VOCATIO Camille Delbecque Communicatie en contact laureaten
Jongeren communicatie Jet Centeno – Human Capital Water programma.
Werven van geld Creëren van betrokkenheid
Kent u ze ook? Die eigenlijk passé vinden ? Via de PC? Houd toch op! Die zich niet kunnen wegrukken van hun mobiel..... De generatie.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
De impact van nieuwe & social media
Ormit, Hetty van Ee Ronald van Maurik De Bilt, 1 mei 2012
Hoe kan Jaap Klaver IN/FO-Systeem® U helpen?. Jaap Klaver IN/FO-Systeem ® Voor: ONDERZOEK ONDERZOEK ORGANISATIEADVIES ORGANISATIEADVIES.
Ondernemen na je studie!
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
Wat is een communicatieplan?
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland
Helder denken over sociale diensten in de toekomst Een verkenning in vier werelden Frank Kalshoven De Argumentenfabriek, maart 2013.
Verkopen van heldendom Ruud Dekker Directeur Marketing For All Finance.
Van Barometer naar Netwerken Mr. Peter E. ter Horst Lector Innovatief Ondernemen.
Hoe denken bedrijven & hoe werkt een merk?
Welkom Workshop: Vereniging van de Toekomst Programma: -Voorstellen -Introductie Huis voor de Sport Limburg -Vereniging van de Toekomst.
De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
International Business Adviser
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
REFLECTIE OP EIGEN HANDELEN PRESENTATIE GEZONDHEIDSKUNDE Gezondheidszorg technologie Periode 2.3 Roel Geerts Studentennr
Social media presentatie
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
7 Kernwaarden van Delta Lloyd Groep
DMK – week 2.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
De rol van de businesscases bij opschaling in de zorg Marian Schoone – TNO Work Health Technology Irek Karkowski – Dutch Domotics.
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Personal Development Programma Commissaris: Erica de Leeuw - Culturele antropologie & bestuurskunde - Achtergrond in zorg en welzijn - Bestuurssecretaris.
JUNIOR COMPANY TRAINING LEERLINGEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
Helder Bedrijfsadvies Marja Dedden. Waarvoor Quickscan van uw bedrijf Ondersteuning bij het optimaliseren van de organisatie Hoe zet ik mijn bedrijf beter.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Brood op de plank Adinda Keizer
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Claire van Emmerik. Hoe zet je een stad op de kaart door middel van citymarketing? Deel 1  Het gebruik van citymarketing Deel 2  Dordrecht: Het citymarketingbeleid.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 5 Wat doen leidinggevenden?
Verwijzen naar kookboek.
Kantoorboekhandel Van Atten
van specialist naar generalist L&D-professional wordt Business Partner
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Big Media Group Toonaangevende multimediale uitgeversmaatschappij
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
“De vertaalsector zou verder
Nederland Filantropieland
Transcript van de presentatie:

Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?

10 STELLINGEN

1. Druk op het businessmodel neemt toe.

WAT IS MIJN MERK? WAT IS MIJN VERHAAL? WAT BIED IK AAN? HOE ZIT MIJN VERDIENMODEL IN ELKAAR? WAT ZIJN MIJN PRIJZEN? WIE ZIJN MIJN KLANTEN? WIE ZIJN MIJN PARTNERS? OP WELKE BEHOEFTEN SPEEL IK IN? WAT ZIJN MIJN STERKTES, EN BEN IK ONDER- SCHEIDEND? KEN IK MIJN KANSEN EN BEDREIGINGEN? HOE DIFFERENTIEER IK MIJ? HOE STEEKT MIJN COMMERCIËLE ORGANISATIE IN ELKAAR? LANGS WELKE KANALEN VERKOOP IK? ZIJN MIJN WAARDEN DUIDELIJK? HEB IK EEN VISIE EN EEN MISSIE?

2. Specialisten winnen het van generalisten.

3. Meer kennis en beheer van uw doelgroepen wordt vereist.

4. Internet wordt het leidende communicatie- platform.

5. Invloed social media neemt toe (maar we mogen het niet overschatten).

6. Harde prospectie werkt niet meer. Maak daarom werk van uw netwerk.

7. Verkoop niet. Deel uw kennis!

8. Impact van klassieke reclame daalt verder.

9. Omring u met externe specialisten.

10. Zorg voor klantenbelevenis van het eerste tot het laatste contactmoment.

DANK U EN … SUCCES!

Desmyttere Marketingadvies Peter Desmyttere Ajuinlei 1, 9000 Gent Diamantstraat 8, 2200 Herentals