}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Advertisements

Trends in Dienstenmarketing
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Welkom bij. De NMG VISIE & OPLOSSING: Wij geloven dat de mobile devices de huidige en toekomstige multimediaplatformen zijn en toegang tot zo’n platform.
Business mapping Business model canvas.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Uw boeken van klassiek naar digitaal
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
Businesstoepassingen
Bedrijfspresentatie Promavise
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
INTERNET EN UW DAGELIJKSE BEDRIJFSVOERING Wim de Rave De BedrijfsAdviseur.
Gehaktballen met slagroom
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
Inhoud 1.Doel 2.Wetenschap versus Marketing 3.Het ABC van de menselijke motivatie 4.De campagne (6-stappenplan) 5.Cijfers.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Google Analytics. Google Analytics: waarom Google analytics meet hoeveel mensen er op de site komen, brengt in beeld wat we weten van dit mensen en wat.
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Inleiding tot marktonderzoek
Het Nederlands Uitburo
Hoofdstuk 12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen.
Broadband Vital Advertisers “Baas in eigen buis” Masterclass 1 27en 28 sept Mediaplaza, Utrecht.
Retail Round Table 19 Maart 2014 Woerden. Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15.
Data Maarten Terpstra en Peter le Clerq. 1.Wij denken dat bedrijven in toenemende mate data gebruiken voor toepassingen in marketing, sales, service,
Challenging the World…10 lbs. at a time!.  STAP 1: STEL EEN DOEL  STAP 2: KIES EEN KIT  STAP 3: DOE MEE OM TE WINNEN THE CHALLENGE.
Ster van Succes.
Het Facilitair Bedrijf partner in vastgoed en ICT.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
4. Online strategie Internet scorecard
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Training voorbeeld voor
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
DMK – week 2.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Ontwerpen & ontwikkelen
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4 Thema 7 – Logistiek 2 Business IT & Management
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Data en visualisatie GDN Enkele producten van de Geologische Dienst Nederland Rob van Ede / Roula Dambrink.
Business Intelligence in Credit Management Noordwijkerhout, 24 maart 2011 Dennis van Essen | EMEA Sales.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
We Support Your Success!.
LET’s get Social.
Archiveren by design Leveranciersdag 30 juni André Plat
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
Richtinggevend Sturend Uitvoerend Organization cycle management
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Dialogue Marketing
Kluwer The end of Publishing
Voeg hier het organisatie onderdeel in
Hoe omarmen Nederlandse non-profit organisaties informatietechnologie?
Transcript van de presentatie:

}

} Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein

} Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 TMG NL: 16,7 miljoen inwoners TMG bereikt er daarvan dagelijks 7 miljoen.

} > 3,5 miljoen unieke bezoekers per maand > 350 miljoen pageviews per maand Bereikt dagelijks bijna 2 miljoen Nederlanders De Telegraaf 1 van de grootste nieuwsmerken in NL > 2 miljoen unieke bezoekers per maand > 320 miljoen pageviews per maand > unieke bezoekers per maand >100 miljoen pageviews per maand

} Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 De uitdaging prijzen

} Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 De uitdaging prijzen

(een aantal) [trends]

} Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 Verschuiving van distributiekanaal

} Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 Tja..

} Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 Digitaal = gratis prijzen

} Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 Personalisatie

} Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 Strategie Identificeren van bereik betalende klant anonieme bezoeker geregistreerde bezoeker opbrengsten betrokkenheid Identificatie van het bereik “van anonieme bezoeker naar betrokken, betalende klant”.

Focus op 1 indvidu ARPU: focus op het individu Klassieke focus: Bereik & oplage Transformatie

grondstof Een nieuwe grondstof

grondstof En de nieuwe grondstof is…

De consument centraal Alles begint en eindigt met data Contentcreatie Publiceren & Distribueren Financieel Beheer Marketing & Sales Service & Contracten Content & Consumenten Data betaling NAWTE gedrag interesse klantprofielen Portfolio Development adverteerders Marketing partners Content & distributie partners Product & Portfolio Management content...

Real Time Data Platform Contentcreatie Generieke Services Marketing, Sales & Services Propositie, Contract & Order administratie Product Development Real Time Data Platform... Content & Consumentendata Collectie Analyse en Segmentering Klantprofielen Bedrijfs- Applicaties content en distributie op maat propositie op maat data Propositie PaymentSelfServiceIdentityContentDistributie

Tips voor de marketeer 1 Wat zijn jouw KPI’s? 2 Wat heb je al? 3 Zet kleine stappen & kill your darlings 4 Breek de muren af tussen marketing & “techniek” 5 Wees creatief!

Wat levert het op? Redactioneel Advertenties B2C Proposities

Relevantie

} Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013