Shanti van der Weerdt Rayiha Inanc 4E. Inleiding  Slogan  Het Logo  Doelgroep  USP  Huisstijl.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Workshop 3 deel 1: Marketing
Advertisements

TWV pilot kort verblijf kennismigranten
Meer informatie?Ga naar: Onze AOV vergelijking voor ZZP-ers levert u de AOV ZZP met de beste prijs/kwaliteit Dé.
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres. Want onze AOV vergelijking resulteert niet alleen.
Presentatie Advies rapport voor: “Museum het Valkhof”
Bedrijfskleding Bedrukken in Enschede: full color instrijk emblemen uit Enschede geeft een veel mooier en beter resultaat dan het borduren van emblemen.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
Introductie Meditex is een bedrijfsdivisie van Kartex en richt zich specifiek op de ontwikkeling en productie van medische kleding De kracht van Meditex.
… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.
ONZE TOP 3 PRODUCTEN DIE WIJ VERHANDELEN. 1. Vee  Je moet natuurlijk wel te eten hebben, kies daarom voor vee van Casence! Ook te gebruiken als grasmaaier!
Online afsprakenboek Online agendasystemen
= de visuele presentatie van een organisatie
1 Theorie en empirie – voorbeeld Succes van Zuilen.
Jeanette Kok Meeuwsen Ten Hoopen
Eerste Adventszondag 29 november 2009
detaillistenpromotie
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
GASTLESSEN VOOR STUDENTEN 1 E LEERJAAR PW 3 EN 4 Kwaliteitszorg in de KO.
12. Gelre ziekenhuis, Zutphen Bonke en Zn, Enschede.
De perfecte dienst Bart Bockaert – Kristof Dekens – Claude Gallo – David Moens – Franky Van den dries – Pieter Verbestel.
Van Missie via strategische doelen naar beleidsplan
Bedrijfskleding Bedrukken Amersfoort: full color instrijk emblemen is de beste oplossing voor het laten bedrukken van bedrijfskleding, werkkleding, sportkleding.
Bedrijfskleding Bedrukken in Hengelo: full color instrijk emblemen zijn de beste oplossing voor het laten bedrukken van bedrijfskleding, het betere alternatief.
Bedrijfskleding Bedrukken Almelo: full color instrijk emblemen zijn de beste oplossing voor het laten bedrukken van bedrijfskleding, het betere alternatief.
Voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering vergelijken met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan.
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres, want onze.
Onze AOV ZZP vergelijking levert u de AOV met de beste prijs/kwaliteit Dé goedkoopste AOV ZZP bestaat niet, eenvoudigweg omdat diverse.
DOELSTELLINGEN  - Onze inkomsten zullen verdienstelijk zijn door steeds te voldoen aan de wil van de klant.  -Belangrijk is onze vertegenwoordigers een.
Onthaal en service.
Kinderopvangtoeslag voor de peuterspeelzaal/peuteropvang
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
8.1 Waarom handel met het buitenland?
Marketing Communicatie Ebay Crossmedia Campagne Rory Schwarzler Tom Dekker.
Mest.
Logo’s en kleurgebruik
TRAKTEURS CLAAS. ELIOS Behendig in het veld. Als compacte afmetingen en wendbaarheid zijn uw prioriteiten bij de aankoop van een tractor in deze.
Branding & Design, Brandguide
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
Afhaal chinees Avihalevy 3g Floris Hejibloom 3c Stan Barendse 3a Davey Gonlag 3a Mischa Visser 3c.
Lesopdracht les 04: Visuele identiteit
Bedrijfsbezoeken 2015  Groenhart, Kluster, Ruiter en Eipie.
Hotelmanager Ik ben Ali IK GA JE ALLES VERTELEN OVER EEN HOTELMANAGER.
3/4 vmbo 1 Arm en Rijk § 6-8.
VESUVIO-ART Uw entree is uw visitekaartje! 11 december 2005ONS assortiment bepaalt UW uitstraling2 ASSORTIMENT VAN VESUVIO Bureaustoelen Bureaus Directie.
Opdracht : Gedachten ontwikkelen over format en lay out van een nieuw parochieblad.
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
Presentatie Gemaakt door Noa, Luc en Kevin. Noa doet: Brochure over Zaandam Mock up voor de brochure, lettertype, kleurgebruik, slogan Luc doet: USP,
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Huisstijl voor hotel west Door: Mikey Eduardo Neil.
Presentatie Hotel West Made by Bas en Romano en Nemo.
Frozen. Op mijn webshop “Frozen” verkoop ik diepvriespizza’s die thuis worden geleverd.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Molenwater SG Middelburg
Eindproject Project verpakking IMT Lars en Luka Presenteer datum
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Hoofdstuk 7.2 Les 1.
Wat is uw kleur?.
Van Missie en Visie via strategische doelen naar beleidsplan
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Verkoopt en handelt verkoop af
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Dit was Piet Mondriaan. Hij is een hele beroemde Nederlandse schilder
Jasper Kuijs Ooms Makelaars.
(allen) Houd mij in leven, wees Gij mijn redding, steeds weer
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk
Klachtenbehandeling.
Transcript van de presentatie:

Shanti van der Weerdt Rayiha Inanc 4E

Inleiding  Slogan  Het Logo  Doelgroep  USP  Huisstijl

High Expectations High Quality Doelgroep Mensen met een hoger inkomen Verwachten goeie kwaliteit. Ons hoog opgeleid personeel Snelle service Beste kwaliteit.

Het Logo Ons logo bestaat uit:  Donkerblauw en goud Chique uitstraling  Een kroon Streven naar het “De klant is koning” beleid.  De iliacale HW Makkelijk te onthouden Strak uiterlijk

Doelgroep Doelgroep rijkere bevolking Veel verlangen Hoge eisen Ons personeel Uitgebreide Taalkennis voldoen wij aan hun behoeftes.

Waarom wij? Kwaliteit, dat straalt het ook uit. Makkelijk te onthouden logo chique kleuren Valt dit hotel op vergeleken bij de rest. USP

Huisstijl Doelgroep Rijkere bevolking Waardoor Luxe kleuren Donkerblauw met Goud Geeft chique uitstraling Doelgroep Dure smaak Houden van Optimaal comfort Waardoor dus de slogan; High Expectations, High Quality Huisstijl

Einde.