Motiverende gespreksvoering Irina Nojoredjo
Wat gaan we doen? Video’s bekijken van elkaar en feedback geven Regisseurs Casussen bekijken Kwaliteitenspel in 3 rondes Video’s bekijken van elkaar en feedback geven Regisseurs Casussen bekijken Kwaliteitenspel in 3 rondes
Video’s Wie heeft NIET aan de opdracht voldaan? We bekijken er 3, en verder geven jullie op FB feedback aan minimaal 2 video’s van elkaar Wie heeft NIET aan de opdracht voldaan? We bekijken er 3, en verder geven jullie op FB feedback aan minimaal 2 video’s van elkaar
Regisseurs
Casussen Wie heeft het NIET ingeleverd?
Feedback Feedbackregels
Feedback Ronde 1: Welke 3 kwaliteiten en welke 3 vervormingen vind je bij jezelf passen? Ronde 2: Elk assessmentgroepje krijgt een aantal kaartjes en die gaan jullie uitdelen aan elkaar. Vertel waarom je het kaartje geeft aan de ander. LET OP: Ga niet in discussie. Eerst de kwaliteiten, daarna de vervormingen Ronde 3: Reageer op de kaartjes die je hebt gekregen. Is er congruentie of discrepantie tussen jouw zelfbeeld en het beeld dat anderen van je hebben? Waar liggen verschillen/overeenkomsten? Zet dat in je verslag (voor SLC) Ronde 1: Welke 3 kwaliteiten en welke 3 vervormingen vind je bij jezelf passen? Ronde 2: Elk assessmentgroepje krijgt een aantal kaartjes en die gaan jullie uitdelen aan elkaar. Vertel waarom je het kaartje geeft aan de ander. LET OP: Ga niet in discussie. Eerst de kwaliteiten, daarna de vervormingen Ronde 3: Reageer op de kaartjes die je hebt gekregen. Is er congruentie of discrepantie tussen jouw zelfbeeld en het beeld dat anderen van je hebben? Waar liggen verschillen/overeenkomsten? Zet dat in je verslag (voor SLC)