Motiverende gespreksvoering Irina Nojoredjo. Wat gaan we doen?  Video’s bekijken van elkaar en feedback geven  Regisseurs  Casussen bekijken  Kwaliteitenspel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Workshop: Jij en je toekomst
Advertisements

1. Spreek de woorden ritmisch uit op de muziek.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Coöperatieve leerstrategieën
toolbox deco-procedure
Prisoner’s Dilemma een experiment.
Proeven doen natuurkunde.
Kennis-spel meerkeuzevragen.
Door Berdien de Wilde & Jacinta Hebers
Hoe krijg ik ze mee Leerlingen, ouders, team Programma Michel Boer Muiswerk, waarom heb ik daar voor gekozen? Opdracht: kansen en bedreigingen Hoe heb.
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Introductie gastvrijheid
Mijn ervaringen in (land). Intro  Naam/land/soort vrijwilligerswerk/voorbereiding etc. (Plaats op deze pagina bijvoorbeeld een mooie foto) 1.
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Project “Horizon Verbreden”
Waar iets mag mislukken, kan iets nieuws ontstaan.
Lesbrief Kidsbios Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het NFF geweest?
1. Onderzoek jezelf en je werkomgeving 2
PMG Week 1.  Pascal van Schajik    Kantoor L
Bijeenkomst 4 Thema: “Wat kan ik?” Docent: Pascal van Schajik
Introductie SLC 31 augustus Welkom terug!!!
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
SLC Bijeenkomst H. El- Gharbaoui med.hro.nl/gharh.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2
Communicatie 2 – kw 2 Les 1.
Motiverende gespreksvoering
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
Motiverende gespreksvoering Irina Nojoredjo. Wat gaan we doen?  Video’s bekijken van elkaar en feedback geven  Eigen voortgang  Regisseurs  Focus.
Wjk.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2.3
Slc Week 2. Bespreken van vragen, uitwisselen van ervaringen Kiezen van de jaarraad Eerder verworven competenties/opdrachten Samenstelling POP- groepen.
1 : De sollicitatie-brief + Curriculum vitae 2 : Het sollicitatie-gesprek 3: Vervolgprocedures SLC21 : Solliciteren.
Ontwerp je eigen kwartet
Ondernemerschap Ondernemen moet je doen. Nieuwe lesopzet  1 e uur bezig met de reader  2 e uur bezig met een andere opdracht  Iedereen heeft werkboek.
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
2b1 Lesson Wat hebben we vorige les gedaan We hebben alle grammatica herhaalt van dit blok: De Present Simple De Past Simple Het werkwoord.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Powerpoint presentatie.
Leespubliek. Spoorboekje Even opfrissen Oefening leespubliek Bespreken oefening Wat gaan we leren?: Je kunt vertellen wat een leespubliek is en naar welke.
Een werkvorm om actief en concreet tot participatie te komen
Talent in Ontwikkeling
ZGK PERIODE 7 LES 1 MAATSCHAPPELIJKE ONTWIKKELINGEN IN JE BRANCHE.
Beoordelen kwaliteit röntgenfoto
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
Sociaal Maatschappelijke Dimensie – 1.1 Jezelf zijn
Week 1, les 5.
Afstemmen op elkaar doorheen voorbereidend gesprek
KEUZE OPDRACHT Kies een van de afbeeldingen uit en teken ze volgens de opdrachten op het werkblad die je van de docent hebt gekregen.
MAW Inleiding + §1.1.
Dierenparcours Genesis 1:25-26
Lesplannen.
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
Periode 4 – IBS 3 De gezonde kantine
Waar gaat deze les over? We leren: We ontdekken:
Transport middel van de toekomst
Communicatie 3e les.
Begeleiden Les 7.
E-health domotica E-learning
Schrijven Zakelijke brief: les 4.
Loopbaan en burgerschap les 3
Social media voor statenleden/politici
Persoonlijke doelen maken
SEL Les 1: kennismaking.
Merkbare vaardigheden
ADL Les 1.
Social media Wat deel je wel en niet?.
Les 8: Samenwerkingsvaardigheden 2
Kansenscanner Natuurinclusieve landbouw
ADL Les 1.
Hoe maak je een lottospel?
Voorbeeld. Tijdens een SLB les heb ik mijn netwerk in kaart gebracht. Ik kwam er achter dat mijn netwerk niet zo heel groot is. Als ik kijk naar welke.
Transcript van de presentatie:

Motiverende gespreksvoering Irina Nojoredjo

Wat gaan we doen?  Video’s bekijken van elkaar en feedback geven  Regisseurs  Casussen bekijken  Kwaliteitenspel in 3 rondes  Video’s bekijken van elkaar en feedback geven  Regisseurs  Casussen bekijken  Kwaliteitenspel in 3 rondes

Video’s  Wie heeft NIET aan de opdracht voldaan?  We bekijken er 3, en verder geven jullie op FB feedback aan minimaal 2 video’s van elkaar  Wie heeft NIET aan de opdracht voldaan?  We bekijken er 3, en verder geven jullie op FB feedback aan minimaal 2 video’s van elkaar

Regisseurs

Casussen  Wie heeft het NIET ingeleverd?

Feedback Feedbackregels

Feedback  Ronde 1: Welke 3 kwaliteiten en welke 3 vervormingen vind je bij jezelf passen?  Ronde 2: Elk assessmentgroepje krijgt een aantal kaartjes en die gaan jullie uitdelen aan elkaar. Vertel waarom je het kaartje geeft aan de ander. LET OP: Ga niet in discussie. Eerst de kwaliteiten, daarna de vervormingen  Ronde 3: Reageer op de kaartjes die je hebt gekregen. Is er congruentie of discrepantie tussen jouw zelfbeeld en het beeld dat anderen van je hebben? Waar liggen verschillen/overeenkomsten? Zet dat in je verslag (voor SLC)  Ronde 1: Welke 3 kwaliteiten en welke 3 vervormingen vind je bij jezelf passen?  Ronde 2: Elk assessmentgroepje krijgt een aantal kaartjes en die gaan jullie uitdelen aan elkaar. Vertel waarom je het kaartje geeft aan de ander. LET OP: Ga niet in discussie. Eerst de kwaliteiten, daarna de vervormingen  Ronde 3: Reageer op de kaartjes die je hebt gekregen. Is er congruentie of discrepantie tussen jouw zelfbeeld en het beeld dat anderen van je hebben? Waar liggen verschillen/overeenkomsten? Zet dat in je verslag (voor SLC)