Competentieprofiel Nina, Jacqueline, Aysun & Aruna
Inhoud. Kerntaak 5.1 Niveau 1, 2 en 3 Kerntaak 5.3 Niveau 1
Professionaliseringstaken. Kerntaak 5.1: neemt verantwoordelijkheid voor het eigen beroepsmatig handelen, reflecteert erop en geeft sturing aan de verdere ontwikkeling ervan. Niveau 1: a). Kent de manieren om continue te werken aan de eigen deskundigheidsbevordering Functioneringsgesprekken Feedback vragen POP-formulier b). Verzamelt feedback van anderen op het eigen functioneren. Oudergesprek voeren Feedbackformulier 360 graden feedbackformulier
Professionaliseringstaken. c). Reflecteert op het eigen functioneren, zijn/haar kwaliteiten/krachten, maar ook zwaktes/ontwikkelpunten Feedback ontvangen Kritisch zijn Verslag maken
Professionaliseringstaken. Kerntaak 5.1: neemt verantwoordelijkheid voor het eigen beroepsmatig handelen, reflecteert erop en geeft sturing aan de verdere ontwikkeling ervan. Niveau 2: d). Toont een lerende houding en werkt continue aan het vergroten, verbreden en verdiepen van de eigen professionele competenties. POP-formulier Tonen initiatief Feedback ontvangen en geven e). Reflecteert op de eigen ontwikkeling die hij/zij tot nu toe heeft doorgemaakt als PEM-er. Kritisch kijken naar je zelf 360 graden feedbackformulier Overleggen met collega’s
Professionaliseringstaken. Kerntaak 5.1: neemt verantwoordelijkheid voor het eigen beroepsmatig handelen, reflecteert erop en geeft sturing aan de verdere ontwikkeling ervan. Niveau 3: f). Toont visie op de gewenste verdere ontwikkeling die hij/zij wil doormaken en heeft plannen over hoe dit te bereiken. Initiatief tonen Eisen opstellen POP-formulier Functioneringsgesprek
Professionaliseringstaken. Kerntaak 5.3: kan een onderzoeksproject opzetten en uitvoeren voor de beroepspraktijk. Niveau 1: a). Is in staat om het project te onderbouwen met behulp van (nationaal en internationaal) verantwoorde literatuur. Site van de organisatie Betrouwbare informatie verzamelen Oriënteren Analyseren Vergelijken