Competentieprofiel Nina, Jacqueline, Aysun & Aruna.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
MBO-HBO DOORSTROOMASSESSMENT …. een succesvolle combinatie?
Advertisements

Reflectievaardigheden en instrumenten
MBO-HBO DOORSTROOMASSESSMENT voor een bewuste stap naar het hbo
Kennis maken met Opbrengstgericht werken
Lomoz, 14 maart 2012 Strategisch denken en handelen Nettie van Heezik.
samenhang Resultaten Processen Persoon Wat het oplevert Wat je doet:
SBC blok 3 TDI 2011.
De Krullevaar Wat is een goede school ?.
Nederlands en vakleer samen in de BPV
Wat is een communicatieplan?
Professioneel-Kritische Instelling
Ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling Professioneel-Kritische Instelling Dag 1.
Programma Stappenplan ZMO Individueel Zorgplan. In tien stappen naar een strategie voor zelfmanagementondersteuning Jeanny Engels 6 juni 2010.
Competentieontwikkeling voor OR-leden
OIDS Novem-traject SKPO Gemert – Bakel.
zelfsturend portfolio-onderwijs:
Een prestatie… is een open opdracht wordt gedaan door twee personen hoort bij een vakgebied is bedoeld om precies dát te leren wat je graag wilt weten.
Een theoretische verkenning
KPA - Wilde Ganzendag Vergroot je succes, evalueer je project Den Haag 1 november 2008 Context, international cooperation Utrecht.
Het Werkplekleren van de Opleidingen Pedagogiek
Klinisch redeneren en evidence based practice
De kubus van CSPE succesfactoren!
Een zorgsysteem voor betere arbeidsomstandigheden
competentieontwikkeling
Netwerknamiddag 7des en Se-n-Se
Vroege stage en feedback – departement lerarenopleiding Hasselt.
Onze doelen en visie in beeld
Plannen en waarderen binnen de functioneringscyclus
Studieadviesregeling
PRL les 2.
Programma Voorstellen Inleiding LINC als methodiek Wat staat er in de rapportage? Testuitslagen Competenties in kaart gebracht Koppeling met beroepen-
Kijken naar Kinderen Week 4
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
SPH deeltijd jaar 2 onderzoeksvaardigheden.
Kerntaak 5 Professionaliseren Noëlani Charmaine Yosra Elizabeth Mabel
Competentiegebied 2 Ouders en opvoeders ondersteunen bij opvoeding en ontwikkeling van het jonge kind.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
praktijk project ouderbetrokkenheid
AOS docentonderzoek bijeenkomst 5 Onderzoeksplan
SMART- leerdoelen Competentieprofiel
KERNTAAK 1.1: G H KERNTAAK 2.1: A Latoya, Lina, Karima, Dewi.
LEERDOELEN COMPETENTIEPROFIEL PLOZEE, NINA, NICOLE, SABIHA EN PATRICIA.
Kerntaak 2.1 competentie-indicatoren E, F & G NATASCHA SHEFIRA KUBRA KIMBERLEY ARMINE.
‘’ KERNTAAK 2.1 ‘’ Namen:Güler Kim Bernadette Kitty.
Reflecteren.
Workshop – VRAAK Dorinda Oortwijn Demi vd Wildenberg Inge Diepenveen Cheniva le Couvreur.
Naar een leerlijn ‘onderzoekende houding’ ECENT conferentie, 5 juni 2009 Ton van der Valk, Universiteit Utrecht FIsme; Junior College Utrecht.
Competenties van organisatieadviseurs Léon de Caluwé Elsbeth Reitsma Ooa, 22 januari 2007.
Beoordelen binnen het Friesland College Trudie Wiersma Joost Philipsen.
WELKOM Tweede jaars OGP6 Onderzoek Bijeenkomst
De competente examencommissie: de commissie als kapitein op het examenschip Alie Kamphuis 17 november 2011.
Auteur: Anneke de Jong, Marja Legius en Lieven De Maesschalck Datum: 30 maart 2016 Onderzoekend vermogen.
Dienstverlening & Producten: een nieuw profiel op het VMBO ondernemend duurzaam innovatief.
Nederlandse Dalton Vereniging Strategisch Fundament
Beroepsgericht onderwijs (BGO)
Nederlandse Dalton Vereniging Strategisch Fundament
Duurzame inzetbaarheid van de professional
AFSTUDEERPRESENTATIE VAN VANDANA RAMLAL- CHANDER
Plan van Aanpak Werken in stappen.
Professionele ontwikkeling
Professioneel werken.
Online feedbacktool Vlaamse overheid

ZORPLAN MAKEN!!!.
  Verzorging van ouderen in de thuissituatie. Waar lopen wij als verpleegkundige tegenaan?
Zelfevaluatie Raad van Toezicht

Het onderzoek Onderwijs principes In de praktijk conclusie
Workshop – teamgroei begrijpen
Transcript van de presentatie:

Competentieprofiel Nina, Jacqueline, Aysun & Aruna

Inhoud.  Kerntaak 5.1 Niveau 1, 2 en 3  Kerntaak 5.3 Niveau 1

Professionaliseringstaken. Kerntaak 5.1: neemt verantwoordelijkheid voor het eigen beroepsmatig handelen, reflecteert erop en geeft sturing aan de verdere ontwikkeling ervan. Niveau 1: a). Kent de manieren om continue te werken aan de eigen deskundigheidsbevordering  Functioneringsgesprekken  Feedback vragen  POP-formulier b). Verzamelt feedback van anderen op het eigen functioneren.  Oudergesprek voeren  Feedbackformulier  360 graden feedbackformulier

Professionaliseringstaken. c). Reflecteert op het eigen functioneren, zijn/haar kwaliteiten/krachten, maar ook zwaktes/ontwikkelpunten  Feedback ontvangen  Kritisch zijn  Verslag maken

Professionaliseringstaken. Kerntaak 5.1: neemt verantwoordelijkheid voor het eigen beroepsmatig handelen, reflecteert erop en geeft sturing aan de verdere ontwikkeling ervan. Niveau 2: d). Toont een lerende houding en werkt continue aan het vergroten, verbreden en verdiepen van de eigen professionele competenties.  POP-formulier  Tonen initiatief  Feedback ontvangen en geven e). Reflecteert op de eigen ontwikkeling die hij/zij tot nu toe heeft doorgemaakt als PEM-er.  Kritisch kijken naar je zelf  360 graden feedbackformulier  Overleggen met collega’s

Professionaliseringstaken. Kerntaak 5.1: neemt verantwoordelijkheid voor het eigen beroepsmatig handelen, reflecteert erop en geeft sturing aan de verdere ontwikkeling ervan. Niveau 3: f). Toont visie op de gewenste verdere ontwikkeling die hij/zij wil doormaken en heeft plannen over hoe dit te bereiken.  Initiatief tonen  Eisen opstellen  POP-formulier  Functioneringsgesprek

Professionaliseringstaken. Kerntaak 5.3: kan een onderzoeksproject opzetten en uitvoeren voor de beroepspraktijk. Niveau 1: a). Is in staat om het project te onderbouwen met behulp van (nationaal en internationaal) verantwoorde literatuur.  Site van de organisatie  Betrouwbare informatie verzamelen  Oriënteren  Analyseren  Vergelijken