Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 2, week 1.3 Docent: Madeleine Meurs m.meurs@hr.nl/med.hr.nl/meurm
Inleiding Wat heb je geleerd van de vorig les.. Wat gaan we doen?
Opdrachtgever: Kennismaken met Max Kinderopvang Caroline Kruysifix
Drie locaties, 1 opdracht Hoe kan Max Kinderopvang meer zichtbaar zijn in de wijk?
Denk aan: Wat doen zij al in de wijk? Wie zijn hun partners? Omgeving betrekken Aansluiting activiteiten bij de vraag/praktijkprobleem
Kennismaking opdrachtgever Verheldering opdracht en opdrachteisen Context en achtergronden van de opvang Plan van aanpak n.a.v. opdracht Welke vragen kun je formuleren naar de opdrachtgever? Wat is het concrete probleem? Welke oplossing ziet de opdrachtgever?
Groepsopdracht Oriëntatie probleem (hfst 3) Koppeling met wijkpedagogiek Start project en opbouw Oriëntatie opdrachtgever Instelling / organisatie / locatie Lees ook: Van der Donk en van Lanen.
Plan van aanpak Naar aanleiding van de informatie op de school maakt elke groep “een plan van aanpak”
Plan van aanpak (zie bijlage 1, blz 25) Achtergronden Projectopdracht Activiteiten Projectgrenzen en randvoorwaarden Deelproducten Kwaliteit Organisatie Planning Kosten en baten Risico’s Bijlagen
Huiswerk Formuleer in je groepje wat er thuis nog gedaan moet worden.