 Productmarktcombinaties Second life vehicle. {{ PMC I  Catering For Weddings! PMC II  Promotion vehicle!

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Marketing voor ZZP-ers
Advertisements

Salesmanagement Hoofdstuk 5 en 7.
Planning Budgetten Break-even analyse
Distributiebeleid Case: Gopher Publishers.
Geld verdienen met trends
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
Hoofdstuk 15 Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie
Stakeholderchart een kaart van belangen…
H10: Prijsmanagement.
NAAR DE VAKANTIEBEURS Communicatie rondom de Vakantiebeurs.
Management & Organisatie
H11 – De prijs van het product bepalen DE WAARDEPROPOSITIE CREËREN
Winstmaximalisatie monopolist
Business Marketing Management
4 P´s en 3 R-en MK01.
Kostprijsberekening bij KMO
Agenda  Les  wkn  hs 2 2 marketing
Marketing presentatie
Communicatiebeleid Onderneming
COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke.
A WAY OF LIFE René Blok. Ideamanagement is een middel om alle medewerkers op een creatieve manier te laten meedenken met het bedrijf.
Samen een goed merk promoten
Dagopleidingen Hik Opendeurdag
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Detailhandelsmarketing
MARKETINGMIX.
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Ondernemer detailhandel.
Minor ondernemen Financieel Plan en prijsstelling
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 9 Prijs.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Werkgroep Scholing. Bezetting Voorzitter : Fernand van der Doelen Secretaris: Ralph Knops Lid: Wilma Suurland Lid: Mayon Roeffen.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Kwaliteit. Theorie en Toetsing Theorie is te vinden op Wordt vandaag klassikaal.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
 Definitie  Toepassing  Aanleiding  Soorten  Voordelen  Nadelen  Conclusie.
Instructie hfst 1 klas 3tl. Koopkracht Koopkracht= hoeveel kun je kopen met je geld Inflatie= algemene prijsstijging Koopkrachtstijging= loonstijging.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
W ELCOME T O JCN N ETWORKING B USINESS The business for any one.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
Marketingplan [Productnaam]
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
Marketingplan.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
What will you do to change the
Les 5: Het marketingplan
Vmbo 2 economie Goede producten?
Voorlichting: Management & Organisatie
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Presentatie en marketing
Marketing Week 7 les 2 Extra: Omzetberekening ‘Kledingwinkel’
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
WORLD INSURTECH REPORT CAPGEMINI VERSCHAFT TOEKOMSTGERICHT PERSPECTIEF
Eens / oneens ALS VERKOPER MOET JE GOED KUNNEN REKENEN
Eens / oneens ALS VERKOPER MOET JE GOED KUNNEN REKENEN
Transcript van de presentatie:

 Productmarktcombinaties Second life vehicle

{{ PMC I  Catering For Weddings! PMC II  Promotion vehicle!

Catering for weddings! I. Product Gemaksvoorziening Snelle hapje/drankje Wendbaar vehicle Binnen zalen geplaatst worden Geen CO2 uitstoot/ ‘’schone brandstof’’ (concurrentie voordeel) Specificaties: Tapvat Rek voor champagneglazen Oven/magnetron voor hapjes voorbereiden Koelkast Saladevakken

Catering for weddings! II. Prijs Vaste prijsafspraken Kostprijs vaststellen Prijzen: Hangt ook af van: - Locatie - Aantal gasten - Te voeren assortiment Prijsgevoeligheid aftasten d.m.v. interviews met verschillende bedrijven: Trouwplannen.nl Perfectwedding Advantage concurrentie: Niet in zaal mag komen CO2- vrij Kosten: Hapjes € 5,00p/p Drankjes € 5,00p/p Optieskosten: Muziek € 99,95

Catering for weddings! III. Plaats Trouwgelegenheden Binnen/buiten Doelgroep: Mensen die gaan trouwen

Catering for weddings! IV. Promotie Marketinguitingen gedaan via brochures, facebookpagina’s, trouwblogs, twitter. Marketing uitingenDataKosten facebook Wekelijkse update € - Twitter Wekelijkse update € - trouwblogs/leveranciers zoeken Wekelijkse update samenwerkingsverband, kosten zover onbekend Plek bemachtigingen in … bedrijvengids, banners, nieuwsbrief brochures € 507,00 Onlineprinters, leverancier 2500 P

Promotionele vragen voor second life vehicle zelf. Budget bepalen? Kanaal kiezen? Onderzoek de verschillende advertentie soorten (hoe ze werken, hoe ze te benutten en hoe je publiek hen zal beoordelen)? Kijk wat de concurrentie doet? ( enquêtes komen aan bod)? Experimenteer en ontwikkel advertentie teksten (maken twee versies)? Analyseer en verbeter? Betrekking op blog.

BMC

Promotion vehicle! I.Product Het vergemakkelijkt promo acties voor de ‘’klant’’ Het rondrijden van het vehicle met reclame van het desbetreffende bedrijf Mogelijkheden: -Vehicle is leeg, dus alleen logo’s, posters op het bedrijf. Wel samenwerking naar voren laten brengen MVO. -Vehicle is testzone. -  -BV: Philips -Airbrush -TV -Stereo -Wasmachine Deli food ??? Extra ruimte (Koffie/thee) Customer Deli33

Promotion Vehicle! II. Prijs Vaste prijsafspraak Kostprijs vaststellen Businessmodel = leasing Respectabel bedrag onderzoeken aan de hand van interviews met prospecten. III. Plaats Centra Beurzen

Promotion vehicle! IV. Promotie Bedrijven benaderen Gerichtonline, promoot je business en vind nieuwe klanten. € 99,-

BMC