Marc Decloedt Diamant Building Bd. A. Reyerslaan 80 / 1030 Brussel T: +32 (0)2 706 80 40 M: +32 (0)476 90 80 49 E: Website:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
PIRATERIJ IS DE GROOTSTE BEDREIGING VAN ONZE BRANCHE
Advertisements

We hebben een goede basis:  Enthousiaste vaste groep hulpouders  Ouders met brede, diverse achtergrond  Ouders met kennis & kunde  Sterke community.
Vernieuwing beroepsgerichte programma’s vmbo
Moet je nog boontjes Een introductie tot ixtor Mens & Werk. Met kennis, passie , lef en nieuwsgierigheid werken wij keihard voor U.
WMO - Communicatie- Inspraak belangenbehartigers Praktijk WMO-adviesraad in de gemeente Brummen.
Succesvoller rekruteren, binden en boeien met interne marketing 21 maart 2013 Kinepolis Kortrijk.
“Zet je tanden in een boek”
ELISE DENHAENE 1BaSWB VRIJWILLIGERSWERK INPASSEN IN DE STRUCTUUR VAN EEN ORGANISATIE.
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Presentatie Resultatendag Digidorp/Digitale dorpscafés.
Wat is een communicatieplan?
NIOC 2002 Corrie Huijs 18 april Corrie Huijs en Nico van Diepen Uitdagen en oriënteren op ICT competenties met webdesign E-mission  emotion.
Jeanette Kok Meeuwsen Ten Hoopen
1 MPZ Project Veilig werken met gevaarlijke stoffen in de zorg.
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Competent van kop tot teen! Studiedag 8 juni 2010
Missie, visie, strategie & jaarplan
School-als-organisatie en schoolcultuur
Workshop DO in ICT curricula. Vraag vanuit het werkveld... Verinnerlijking DO in vakgebied en organisatie Presenteer do niet als ideologie, maar als creatief,
Rol van Management bij Interne Communicatie Case: Levi Strauss Europe
Korte introductie tot het principe
Doelen Soorten vormgeving.
Basis communicatieplan
Onthaal en service.
Informatie keuzevak Management & Organisatie (m&o)
Trainingspresentatie
College 3 Consumentengedrag
Webquest, een kwestie van gebruiken?
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Generieke selectielijst voor SAR’s.
Waarden & organisatiecultuur
Hartelijk welkom Tweede Fase Havo van het Bernardinuscollege Informatieavond 14 oktober 2015.
Bijeenkomst 4 Rotterdam, 00 januari 2007 Lesopbouw 7 i.p.v. 9 lessen! Les 1 & 2: Context Les 3 & 4: karakterschets team Les 5, 6 & 7: Organisatorisch.
Wat vinden jullie belangrijk bij het zoeken en krijgen van hulp?
KWALITEIT EN ORGANISATIE WEEK 2 Schpa 2.57.
Kennismaking M&O “Een eerste indruk”. Onderwerpen.  Persoonlijke ervaringen.  Motivatie  Beweegredenen.  Verwachtingen  Leervraag.
Vragenlijst antiwitwas 2015
BEWONERGESTUURDE WIJKONTWIKKELING: DE KRACHT VAN EIGEN OPLOSSINGEN !
& Mobiliteit binnen Sociaal Plan Mobiliteitsperiode duurt 9 maanden 3 pijlers benoemd in Sociaal Plan 3 fases gedurende de mobiliteitsperiode Brede dienstverlening.
V&VN Oncologie Oncologie V&VN Oncologie Afdeling binnen V&VN Ruim 2500 leden Bundelen en verspreiden van vakkennis Kwaliteit van zorg verbeteren.
‘Kanalen in Balans’ - multichannelmanagement bij overheidsorganisaties 
Cost engineering en Project management. Wat kan je bereiken? Voor wie bedoeld? Wat leer je? Opbouw? LEERLIJNEN: Technische vaardigheden.
©Van Weert + Partners, 2005 Leergang CMS Exclusief voor VGN leden Van Weert + Partners Najaar 2005.
Antwerpse Doctoraatsschool (ADS) Doctoreren doe je niet alleen…
Begeleiding en Professionalisering van invallers De leraar van de toekomst Tiny Rompen
22 maart 2011Oncologie V&VN Oncologie Afdeling V&VN 2500 leden Bundelen en verspreiden van vakkennis Kwaliteit van zorg verbeteren Ontwikkeling beroep.
Created by BM|DESIGN|ER FlowVix default Routz IsarNet Cisco Hardware resellers.
Werkgroepen Welke, wat, wie Welke Domeinomschrijving en Beroeps Competentie Profiel Domeinomschrijving en Beroeps Competentie Profiel Klankbordgroep.
Vlaamse NME-dag Natuur- en milieueducatie (NME) in Vlaanderen: een druppel op een hete planeet? Brussel, 20 oktober 2009.
Opgericht in 2004 en bestaat uit : sympathisanten, adviseurs, gidsen, experts en doeners. Mensen die op een of andere wijze ooit hun medewerking hebben.
Bons op de deuren! BMI-congres 31 mei Linda Kos (Zaans Medisch Centrum) Katja de Jongh (Franciscus Gasthuis) Carmen van der Heijden (Franciscus Gasthuis.
Communicatie bij OCB Doel presentatie: Gedrag, symboliek en communicatie Indruk geven van mijn aanpak Managers betrekken bij imago Hoe gedrag beïnvloeden?
Created by BM|DESIGN|ER Nivon Reizen - Alg dln vrijw bureau.
Waardebonnnenactie PBC/ provincie SESAM academie |
Handelingsgerichte Diagnostiek (HGD) Informatiebijeenkomst Leernetwerk HGD Utrecht, 29 maart 2011 Elske van Laar ´s Heeren Loo Informatiebijeenkomst Leernetwerk.
Interim Communicatie Opdrachten. Meesters in Management helpt klanten om Interim communicatie opdrachten te vinden. We hebben regelmatig interim opdrachten.
Jaarplan 2016 Activiteiten Academy <CONCEPT>
Waarden & organisatiecultuur
Mijleer Les 1.
De Bosbessenschool Vertel het me en ik zal het vergeten
Trainingspresentatie
Gepersonaliseerd leren
Trainingspresentatie
Een lerend HVi netwerk Hoe doen we dat?
Menselijke Maat Begrijpelijke Taal
Academie voor Bouw & Infra
Rol van de NVZF rondom het thema: stimuleren van beweeggedrag in ziekenhuizen Nederlandse Vereniging voor Ziekenhuis Fysiotherapie Maart 2018.
Welkom in Leuven Noord Ga op zoek naar het blad van jouw partnergroep (lokale besturen, beroepsbeoefenaars, diensten en centra, ggz-partners, erkende verenigingen.
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Transcript van de presentatie:

Marc Decloedt Diamant Building Bd. A. Reyerslaan 80 / 1030 Brussel T: +32 (0) M: +32 (0) E: Website: Helpdesk: : livitsbe

It's all about making people happy

Leden wensen een persoonlijke aanpak.

Eigen kenmerken omschrijven

Missie van de organisatie Structuur Rol Resources ….

Eigen kenmerken omschrijven Bepaal verschillende types leden

Geografisch, taal, sector, … Leeftijd, m/v, rol, … Management Kennis (vakgebied) Verplicht, gewoonte, … Interesse Verkoopskanaal ……..

Eigen kenmerken omschrijven Bepaal verschillende types leden stroomlijn verwachtingen

Stroomlijn de verwachtingen Elektronisch, per post, persoonlijk … Gericht, algemeen Detail, breed Vast, à la minute Centrale plaats …

Eigen kenmerken omschrijven Bepaal verschillende types leden stroomlijn verwachtingen Definieer de aanpak

Segmentatie profiel Communicatieplan Nieuwsbrieven Directi Workshops Trainingen Leden in de kijker …

Eigen kenmerken omschrijven Bepaal verschillende types leden stroomlijn verwachtingen Definieer de aanpak Maak werkwijze tastbaar

Communiceer Persoonlijk overleg Vraag medewerking Vraag feedback ‘waarom’

Eigen kenmerken omschrijven Bepaal verschillende types leden stroomlijn verwachtingen Definieer de aanpak Maak werkwijze tastbaar Knuffelen met leden