Clearinghuis Regresschades Event 24 november 2015 De kracht van vertrouwen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Optimale flexibiliteit in de verkrijging van royementsgegevens
Advertisements

Onze kernwaarden.
Nieuwe blik op publieksagressie
Door goede gesprekken groeien
De Sociale Barometer De compacte, snelle en doeltreffende personeelsenquête; echte verbeteringen, hogere waardering, groter draagvlak.
Pilot Loondispensatie Oktober •Aanleiding aanmelding / deelname pilot •Doelgroep •Toegangstoets •Uitgangspunten - ontwikkelingen •Huidige status.
Introductie Clearinghuis Regresschades
Spelleiders: Vul namen in Datum: X XX 2009, uur Game Professioneel Opdrachtgever- en Opdrachtnemerschap.
Gegevensbeheer Karin Diederiks KOAC•NPC.
Een (gans)andere kijk op ... high performance
Overheid & Markt, Ondernemend Aanbesteden
CLOUD-VITAE VEREENVOUDIG UW SELECTIEPROCES. Over Cloud-Vitae Opgericht in 2013, gevestigd in Papendrecht, innovatief en snelgroeiend. 15 jaar ervaring.
AISHE cursus Rollen auditor in AISHE proces 13 en 14 december 2007 Niko Roorda en Jorien Helmink.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Pilot gebruik RSGB op landelijke schaal:
samenhang Resultaten Processen Persoon Wat het oplevert Wat je doet:
Hoofdstuk 8 Implementatie
Kennisuitwisseling in LOK Landelijk onderwijsweb Kennistechnologie Evert van de Vrie Kennisuitwisseling in LOK Landelijk onderwijsweb Kennistechnologie.
Presentatie Flexcollege Experimenteren met flexibiliseren
Agenda uur:Visie PMGG uur:Klantonderzoek uur:Terugblik monitoring overtredingen uur:Pauze uur:Ontwikkelingen uur:Handhaving.
Uitkomsten ledenenquête Toekomst van preventie 8 februari 2007.
Zorgbrede transparantie en keuze-informatie
MSF FysiotherapeutenDeventerSalland i.o. 13 september 2010.
Stimuleringsfonds Volkshuisvesting Nederlandse gemeenten (SVn)
Kennis- en innovatiecluster Zorgeconomie Welkom op de KICZ-bijeenkomst Ondernemerschap in de zorg 11 november 2010.
Welkom welkom.
Informatiebijeenkomst >Datum>. Programma 1. Korte toelichting op het instrument BIZ 2. Het opstarten van een BIZ 3. Ondersteuning 4. Vragen.
Seminar Smart reports Voor een betere klantbediening en een effectievere schadebehandeling.
Verdringing: Vrijwilligerswerk in veranderende tijden
Ondersteuning, een nadere verdieping. BRP in ZIP-formaat
De kracht van samenwerking Passend Onderwijs in Beweging Ben Brinkman 22 mei 2014.
Rebound Rivierenland Agenda: Voorstellen Dag op de Rebound
Programma OvRAN Symposium Toekomst Accountant WELKOM uur buffet uur Huub Wieleman, Geert Koster en Corneel Spil, “Verloren vertrouwen.
INTRODUCTIE. ONTSTAAN Zij vond haar oorsprong vanuit de behoefte van een toen nog klein aantal kwaliteitsmanagers om contact te leggen met vakgenoten.
Administratieve lasten (AL) 19 mei Opzet 1. Introductie 2. AL en kwaliteit 3. VWS Actieplan AL 4. Programma Verspilling 5. AL en de Uitwisseling.
7 Kernwaarden van Delta Lloyd Groep
Introductiebijeenkomst Waardigheid & trots. Programma Korte introductie Themacoördinator Dialoog met vertegenwoordiger Ministerie van VWS Deel 1 pitches.
Introductiebijeenkomst Waardigheid & trots
“Hoe ver is Friesland” programma: uur: Welkom door dagvoorzitter Jan de Keijzer uur: Dementiezorg, hoe ver is Friesland? Roelof Jonkers
“Hoe ver is Friesland” programma: uur: Welkom door dagvoorzitter Jan de Keijzer uur: Dementiezorg, hoe ver is Friesland? Roelof Jonkers
1 “Innovatieplaats Cure” Experimenteer met minder regels.
Clearinghuis Regresschades Event 24 november 2015 De kracht van vertrouwen.
Psychosociale begeleiding bij niertransplantatie
Ideeën voor doorontwikkeling Hervormingsagenda Rijksdienst November 2013 DG OBR.
Feiten Meest voorkomende helpdeskproblemen.  Per werknemer wordt gemiddeld een half uur per dag(!) besteed aan zoeken naar ICT antwoorden.  Productieverlies.
Dordt aan Zet. De gebruikswaarde van een voorziening maximaliseren door de behoefte van alle belanghebbenden centraal te stellen. Gemeentelijk Eigendom.
Afstudeerkring Effectief afstuderen
Instrument of houding? Implementatie van regionaal en lokaal integraal volksgezondheidsbeleid.
Herinrichting Wilgenplein 17 juni Programma  Opening  Overdracht Peter Toes  Toelichting Oranjewoud  parkeeronderzoek  analyse  visie  modellen.
© MOVISIE Een leefbare samenwerking Door: Bora Avric (senior organisatieadviseur en o.a. projectleider van het project ‘Sportief Participeren’ binnen MOVISIE),
Klachten en claims doorkijk naar de afhandeling van klachten en claims 26 november 2013.
Op weg naar een toekomstbestendig Globe College 1.
G e m e e n t e H a r d i n x v e l d - G i e s s e n d a m Bijeenkomst Onderzoek Maatschappelijke Agenda (MAG) 1 juni 2016.
SOA en Business Process Management Hoofdstuk 5 uit Web Services van Manes, blz. 122 t/m blz. 129.
Duurzaamheid in Gennep
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
CRM vanuit het incidenten perspectief
Voortgang Real-life Case Haven Rotterdam
Dialoog aan tafel [logo organisatie].
…..LET OP…………. Deze powerpoint gaat over de Knelpunten in de politiek.
IMPLEMENTATIE KWALITEITSKADER
Opdracht interviewen ouderen en technologie
Passend onderwijs.
Open(bare) onderwijsdata
Lokaal Sportdebat “Sportgemeente”
Contactpersonen bijeenkomst
Doorontwikkeling pleegzorg in Zuidoost-Brabant
Stichting Efficiënte Processen Schadeverzekeraars
Transcript van de presentatie:

Clearinghuis Regresschades Event 24 november 2015 De kracht van vertrouwen

Programma uur Welkom & opening (Tjeerd Wierda) uur Co-operation in operations (Petrosjan Damen) – uur ‘The big why’ van CR (Rob Kranenbarg) – uur Dialoog in 6 groepen, uitwerking thema’s ‘snelheid’, minder uitval, meer volume, meer vertrouwen – uur Terugkoppeling uur Borrel

Vorig jaar focus op externe ontwikkelingen, dit jaar naar ons zelf kijken; De pioniers zijn veelal verdwenen, behoefte de spelregels weer eens op te halen; Altijd de ambitie om te verbeteren en te vernieuwen! Interactie staat voorop. Aanleiding van ‘de kracht van vertrouwen’

Waar staan we? De aantallen… Marktdekking > 90% 115 deelnemers 33 verzekeraars 65 gevolmachtigde agenten 10 RB verzekeraars 2 claim services In totaal meer dan 1.1 miljoen aanmeldingen in CR

Matchingspercentage en uitval Aandachtspunt: bij uitval wat dan? Soms ook discussie over persoonlijke schade

Afhandelsnelheid = efficiency Eerste reactie gemiddeld 5 dagen Gemiddelde doorlooptijd 12 dagen Dossiers langer dan 6 weken open 10% Dossiers langer dan 12 weken open 4% Afhandelsnelheid Meting is slechts tot afhandelberichten

Van belang om de betrouwbaarheid en het onderlinge vertrouwen te borgen; Nieuwe systematiek, één groep voert de audit uit. Bevindingen: Leidt tot betere kwaliteit van de audit; Geeft betere mogelijkheid tot het focussen op specifieke onderwerpen. Dankbaar voor het enthousiasme van de audit groep! Behoefte aan meer spreiding over meer partijen Auditen op meerdere plekken Resultaten van de audit zijn bevredigend. Audits

Beschikbare ondersteuning, management info Management info algemeen Management info vanuit optiek deelnemer

Beschikbare ondersteuning, instructies en opleidingsmateriaal opleidingsmateriaal QRC, toelichting persoonlijke schade

Laagdrempelig, hoge marktdekking Weinig informatie uitwisselen Eenvoudige spelregels Goede management informatie Transparantie in wat een ieder doet en hoe een ieder presteert Handelen op basis van vertrouwen Wat heeft geleid tot ons succes?

VRAGEN?