Klantgericht Ondernemen De Toekomst 7 December 2011.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De ideeën van Kaplan & Norton over de Balanced Scorecard
Advertisements

“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
122 juni 2014 vertrouwelijk – © 2006, VITO NV – alle rechten voorbehouden PM 10 - en PM 2.5 -metingen in emissies Ive Vanderreydt, LABS-dag 2006.
Diverse vogels en spreuken Niet klikken.
Onze kernwaarden.
MCD Gebiedsontwikkeling anno 2013 en….
Organisaties en management. Agenda  Les 2   1.1 Organisaties en 1.2Management  leren behandelde & mk wb 1.1 tm 1.5.
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
Relatiegeschenken Maaike Hanoulle 6 OP 11.
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Martijn van den Berg Speciality Dairy
Een continue verbeterende dienstverlening
CE Ondernemerschap in beweging
welkom Philips Nijmegen QAS Value Day Marc Jetten
Klantgericht werken, Kanalen in balans
De kracht van GAC Business Solutions
Beeld van de onderneming Productiebedrijf: –Smelten van aluminium –Gieten van aluminium –Bewerking en Inpakken van aluminium Grootte van het bedrijf: –
Jeroen Meurs 3 BO.
Intranet Lieven Gils. Inhoud Wat is intranet? Voor wie is intranet? Het invoeren van intranet. Wat zijn de systeemvereisten? Wat is de kostprijs? Voordelen?Nadelen?
Docent medmec = Wil Adolfs
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Noor Klinkenberg 7 april 2011
Welkom bij de 4e workshop over:
Koptekst Datum Cyclus succesvol ondernemen. Ondernemersvaardigheden Kamer van Koophandel Pieter Dijkhuis Voettekst.
Welkom bij het NIP Nieuws overzicht Nieuws item.
ORGANISATIE-OPSTELLINGEN HET GEHEEL WAARNEMEN, VANUIT EEN INVOELENDE WAARDERING EN RESPECT VOOR ALLES WAT ER IS EN INVLOED HEEFT OP … BINDINGSASPECTEN.
Het ene doen en het andere niet laten: de kansen van dualistisch ondernemen Tom Heidman directievoorzitter Retail Network B.V.
Onthaal en service.
Hoofdstuk 2 Je eigen tijd.
Ster van Succes.
De kern Core Competence Positionering
Innovatieve Arbeidsorganisatie Waarom zou je ?
Visie & Strategie.
Bloemen.
Succesvolle regie: meer dan een mooi contract Mark van der Velden 14 april 2008.
WELKOM Sales Management Association. PROGRAMMA 1. Historie en Cijfers Europrovyl 2.Verschillende Marktsegmenten/Doelgroepen 3.Afgelopen 5 jaar: “CRISIS!”
6 e jaar 1. 1) Accountancy 2) Fiscaliteit 3) Strategie, management en organisatie 4) Varia: HRM, zakelijke communicatie, … 5) Europese en internationale.
Om soms eens dieper over na te denken
HOE DOE IK EEN SUCCESVOLLE DEBRIEFING NA MIJN MYSTERY VISIT? Global Mystery Customer Research.
Hoofdstuk 8: E-businessnetwerk. Wat is e-business? ‘E-business heeft alles te maken met Business- transformatie. E-business heeft alles te maken.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Hoofdlijnen AOb beleid Wat doet dit kabinet ? Wat zijn de gevolgen ? Inzet AOb Vervolgtraject.
Debet Balans per 31 december 2006 Credit Gebouwen Eigen vermogen Inventaris % hypothecaire lening Debiteuren % banklening
© Copyright 2015 Nicodem & Company – Flexibiliteit van organisaties blijft achter op de markt- en technologische ontwikkelingen / sheet 1 Flexibiliteit.
Even voorstellen .
EEN VAN DE GENOMINEERDEN IN EINDSTRIJD…. GELUK VOOR IEDEREEN.
Gespreksvaardigheden
Zakelijke communicatie
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
De kunst van kritiek 4.15 p & 4.18 p
50.
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
Voelsprieten Informatieavond
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Klokkenspel Overeenkomst piano Melodie uitzoeken en instuderen
De robot de baas Agrarisch en Groen 22 maart 2016 Robert Went
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Workshop Peer Review audit Kennisdag 5 juni 2014 Meta Peek.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Hoe leren professionals?
Toekomst aandeelhouderschap Eneco Groep
Project Kerstmarkt 2013 Etaleren 13 tips.
Sellogram J. Kamphuis AOC Oost 2018
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
JAN HOLSAPPEL.
Project Kerstmarkt Etaleren 13 tips.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Big Bad John Productions – Alle rechten voorbehouden ©
Transcript van de presentatie:

Klantgericht Ondernemen De Toekomst 7 December 2011

Klantgericht ondernemen, iets hemels 2

De werkelijkheid is anders 3

De toekomst is ook anders: Informatie overload, klant wil hulp 4

Meer verschillende contactmomenten met de klant door technologie 5 Alle rechten voorbehouden: © NewRatio B.V.

Aantallen zijn enorm en groeien Alle rechten voorbehouden: © NewRatio B.V. 6 > 250 miljoen > 250 miljard per dag > 5.5 mld abonnementen > 400 mln views per dag

Alle contactmomenten worden op beleving gewaardeerd 7 Alle rechten voorbehouden: © NewRatio B.V.

Wie is de klant van morgen? 8

En de zakelijke klant? 9

Klant wil geen hijgerige verkopers 10

Klant wil kunnen vertrouwen, juist nu 11

Klant wil samen alles beter maken 12

De balans van de toekomst 13 Alle rechten voorbehouden: © NewRatio B.V. More Less Emotion Creativity Material Ratio

Onderscheidend vermogen 14

Wat bepaalt onderscheidend vermogen 15 De mensen achter de organisatie en hun attitude

Vergeet even kennis en vaardigheden 16

Meer emotie en gevoel 17

De tevreden werknemer 18

Co-creëren met klant, de ware innovatie 19

De nieuwe ratio: “klantbetrokken” 20