Start Stap 1 Beginsituatie Stap 2 Stap 3 Einde Eindsituatie OPEENVOLGING.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Bij pion cirkel re over lope over
Advertisements


Simultaan Tafelrondje
INTERACTION DESIGN Week 3.
Aanmelden voor Lareb Intensive Monitoring
Hoe klanten kopen En wat marketing daarmee moet en kan.
Waarom? Hoe werkt planb4you? WLHO?
Er gebeuren gelijktijdig 5 zaken bij je thuis die je aandacht vergen. 1 De telefoon rinkelt 2 De baby huilt 3 Iemand klopt aan de deur 4 Je hebt de was.
Werkvormen als vanzelf
Informatica: Algoritmen
AISHE cursus Beleidscyclus na de audit 13 en 14 december 2007 Niko Roorda en Jorien Helmink.
Titel presentatie Vragen subsets OM1 Gemeente Amsterdam 1 januari 2003.
Logical Framework Approach
Hoofdstuk 6: Controle structuren
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
De bedradingslijst.
Integriteit in de praktijk
Hoofdstuk 7 Procesmanagement.
Godsdienst 1.
TRAINING SOCIALE VAARDIG-HEDEN
Presentatie op Flitsbijeenkomst ICO Taal & Rekenen
Doel: persoonsvormen in de t.t.
AISHE, Keurmerk, kwaliteit en beleid
Premorbide functioneren en ziekte/biologie
Opleiding Brandveiligheidsadviseur
18 november 2011.
Russische roulette Live or die. 7 delen Startmenu Inzet Aantal kogels Het schot While - functie Opnieuw ja/nee High score.
Programma Structuur Diagrammen (PSD’s)
de ze me je te de wat moet ik doen ik stop de ze me je te de wat moet ik doen ik stop.
Intensief lezen Lees de tekst grondig door en duid kernwoorden en/of –zinnen aan. Doe dit zo. Hoe doe je dit? Volg de pijl en dan zie je het symbooltje.
Onderzoek doen een methodische aanpak
Zet de telefoon aan en voer je pincode in.
Animatie nAnimatie: “tekenfilm” programma toont automatisch veranderende beelden nGemakkelijk te programmeren met gebruik van de klasse Thread “draadje”
De Bedrijfskolom.
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
Beslissingen. Inhoud: Booleaanse expressies: wat? Booleaanse expressies: wat? Relationele en logische operatoren Relationele en logische operatoren De.
w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop.
I like the flowers.
Bestand in een map opslaan. Stap 1 Waar klik ik?
Welkom.
Stap 2) Het instellen van het netwerk Benodigdheden : -2 Verschillende IP adressen -2 Verschillende MAC-adressen -2 Virtuele machines.
Communicatie 2 – kw 2 Les 3. Wat gaan we doen? Herhaling vorige week Feiteninterview Stagegesprekken Opdracht voor volgende week.
Communicatie 2 – kw 2 Les 1.
Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \
Buro Asohr BV Advies, Opleiding en Training © Buro Asohr BV \ Kruisherenstraat 5 \ 5401 ZS \ Uden \ Tel: \ Fax: \
Rekenen aan reacties Zo doe je dat Stap 1
Aandoeningen/ziektes Functies & anatomische eigenschappen Activiteiten en participatie Omgevingsfactoren Persoonlijke factoren InschikkelijkheidIk ben.
Loops en errors Array's Random try catch for loop while loop do while loop.
1 H3: Analoge communicatie  Interpretatie  Taalgebruik  Stemgebruik  Lichaamstaal  Kleding  Uiterlijk  Persoonlijke verzorging.
Javascript. Vandaag Samenvatting vorige les PSD's Random Array's Herhalingen – For-loop – While-loop.
PAVILJOEN SPOORZONE DELFT
Leefbaarheid en gezelligheid in de kleine kern
5 februari 2003 Workshop.
Trainingsschema zaal Vanaf seizoen beschikaar:
Plannen allesvoorengels.nl.
Gameprogrammeren: Herhalingen
Werkwoordspelling Doel: persoonsvormen in de t.t..
Wij zijn FLEX Finn Megan Anouk Nina
Programmastructuurdiagrammen (PSD)
5 februari 2003 Workshop.
Small Basic Console deel 2
G-Schema SESSIE 5.
Met behulp van formulieren
Nim, een strategisch spelletje
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Informatica - Robotica
Landschappen en klimaten
WANNEER IS IETS VAN JOU? LES 5: DAT IS MIJN STOEL.
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Start 2 swim INFO.
Transcript van de presentatie:

Start Stap 1 Beginsituatie Stap 2 Stap 3 Einde Eindsituatie OPEENVOLGING

Start Stap 1 Beginsituatie Stap 2b Einde Eindsituatie KEUZE Check? Waar Niet Waar Stap 2a

Start Beginsituatie Doe iets Einde Eindsituatie WHILE LOOP Check conditie Waar Niet Waar

Start Stap 1 Beginsituatie Stap 2 Einde Eindsituatie HERHALING Check? Waar Niet Waar

Start/Einde Activiteit Begin/eind situatie NAAM SCHEMA Beslissing Volgorde

Start Stap Einde ACT Check? Niet waar Waar

Start Einde RUN NIET stop Niet waar Waar Start Einde ACT Greenfoot.stop() Stap act() Check? Niet waar Waar