Stimuleer het OV voor de ontwikkeling van Lelystad Airport, OMALA en Warande Airport HOV van de toekomst Bestuursovereenkomst infrastructuur Lelystad,

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Stationsgebied West ‘Van droom naar werkelijkheid’ of ‘Tussen actie en interactie…..’
Advertisements

Fietsberaad en het hoger onderwijs.  Kennisbank  Voorbeeldenbank  Fietsverkeer  Onderzoeken.
Welkom bij de informatiebijeenkomst HOV Noordoost Brabant 29 januari 2014 ‘t Spectrum, Schijndel.
Aanpak en Resultaten Verkeers- en vervoersstudie AMC
“Excellente AgriFood regio”. Introductiefilm Uitvoeringsagenda voor ambitie “In 2020 topregio in agrifood: dat is onze ambitie“. Daarom investeren we.
Gedelegeerd bestuurder
Jaarverslag 2006 Dorpsraad America. Taken en bevoegdheden Behartigt belangen dorp Doel: –In stand houden, cq bevorderen welzijn bevolking in breedste.
Modellering ruimtelijke gevolgen van infrastructuur op GrondGebruik met de LandUseScanner.
OV en Ruimte Effecten van beter OV,ruimtelijk beleid en flankerend beleid. Is het geheel meer dan de som der delen? Hans Hilbers, PBL.
Transport en Infrastructuur
Stand van zaken Werkplaats Slim & Snel verbinden
Grootste luchthavens 2003 aantal Wereld nr. 1: Atlanta 79 mln
Gemaakt door Bhanu & Nitesh
Resultaat van jaren ploeteren 1. Electiciteitsbedrijf Zuid-Holland
Uitbreiding Lelystad Airport Voortgang 26 november 2008.
Uitbreiding Lelystad Airport Voortgang 3 december 2008.
Uitbreiding Lelystad Airport
Samenwerking OBS De Boog en Woonbron in Schiemond
Presentatie Regiocommissie Verkeer en Vervoer 25 februari 2009.
Energie uit afval, een schone zaak
Problematiek A20 / A13 Ontwerp Groep 23, Afdeling CiTG.
Stimuleren van Stallingsvoorzieningen door de Stadsregio Amsterdam
Gratis Bewaakt Stallen
Titel auteur oktober /10 Verbinden van Onderwijs en Onderzoek Ontwerpgerichte kennisontwikkeling, praktijkgericht onderzoek door studenten en docenten.
Concept Air Blades. Premisse Precisie Snelheid Efficiëntie Vrijheid.
Hoofdstuk 4 Nederland: stedelijke gebieden Paragraaf 1 t/m 4
Buurtbussen en de rol van de provincie. Presentatie SBO, 8 november 2013.
Achtergrond 380 kV HS-station Breukelen
Hoofdstuk 3 Wereld: stedelijke gebieden in de VS Paragraaf 1 en 2
De stad als woonplaats Stad Veel huizen en weinig ruimte
De functie van lijn 5 en 51 Een toekomst als onderdeel van de NZ-lijn ?
Kooperaasje Fryslân “ Het sneller verduurzamen van Fryslân door het verbinden van alle duurzaamheidskennis en - initiatieven om zo samen van elkaar.
Informatieavond 30 juni 2010 Programma Opening door burgemeester Jeroen Staatsen Stand van Zaken door Wethouder Freddy Blommers PAUZE Vragen uit de zaal.
Welkom Tymon de Weger, voorzitter Fietsberaad. Fietsparkeren = actueel P = voorwaarde voor elke fietsverplaatsing Positieve ontwikkeling met ‘uitdagingen’
Relatie materieelkeuze NZ-lijn met optimalisering verstedelijkings-proces 10 maart 2006 Hoorzitting Raadscommissie VVI Boudewyn Bach;
REGIONAAL OPENBAAR VERVOER presentatie hoorzitting commissie VVI Amsterdam 10 maart 2006 Douwe Tiemersma Regionaal Orgaan Amsterdam.
Mierlo - Helmond (spits)
3/4 vmbo 1 Arm en Rijk § 6-8.
Deltaplan Veilige Spoorwegen 2003 Leersum 24 juni 2003.
Introductieavond voor bestuursleden Beleidsvorming binnen een Scoutinggroep.
Presentatie Raadscommissie Verkeer en Vervoer – gemeente Dordrecht
Parkhaven, wonen waar de stad tot rust komt…..? Een zesbaans weg, auto’s & 1800 bussen per dag!
Programma Opening Marieke Fleer (ROCOV-Utrecht) Johan Diepens (directeur Mobycon, trendwatcher) Rob van der Bijl (lightrailexpert)
When rail means service > SPOORONTSLUITING VAN DE HAVEN VAN ZEEBRUGGE 5 februari 2008 TOON COLPAERT Voorzitter Raad van Bestuur.
Welkom Toerist in vervoering Voor ondernemers die vooruit willen met recreatiemobiliteit in de Zuidwestelijke Delta.
Kaderstellende discussie Provinciaal Verkeers- en Vervoersplan Commissie EMG,19 maart 2004.
Het Zuidelijk Perspectief Jeroen Saris |De Stad bv| Jaap Modder |Brainville| Wouter Veldhuis |MUST| 25 februari 2015.
Themabijeenkomst Ondergrond Dordrecht 8 oktober 2014.
Het OV 2007 – november 2013, ROCOV, Pedro Peters 1.
Sportplein Groningen werkt samen aan het optimaliseren van de Groninger sport Samen sterk.
Duurzaam Noord-Beveland Het koesteren waard!. Duurzaam Noord-Beveland Evaluatie klimaatbeleid 2012 – 2015 Pieken en dalen Nieuw klimaatbeleid
Prestatieafspraken.
Stedenbaan Commissie Ruimte & wonen 9 mei 2007.
Scooterbox -Opdrachtgever: M.Landmeter -Vak: o3
Inspiratiedag Kinderopvang Debat Toekomst BKO
Wereldspelers: een verhaal
Inspiratiedag Kinderopvang Debat Toekomst BKO
#7. STIMULERENDE MIJLPALEN | AMSTERDAM ELEKTRISCH
MaaS pilot: Rotterdam The Hague Airport
Samenhangende verstedelijking en hoogwaardig OV langs de Oude Lijn
BOUWEN AAN ‘DE TREIN BEWEGING’
Topsport en breedtesport
Met NS vliegensvlug door West-Europa De trein als alternatief voor vliegen op afstanden tot 700 km 22 november 2018 Kaj Mook – Hoofd Business Development.
NS ONLINE SERVICE DE KLANT CENTRAAL EN 24/7 BEREIKBAAR
Onze regio, onze toekomst!
Fons Savelberg - ORS critical review 26 november 2018
OV en de Zuidas 4 oktober 2018 Pieter Marijt
Over de lijn Flevoland Openingsdia
Over de lijn Flevoland Openingsdia
Toekomstvisie capaciteit en OV-tarieven
Transcript van de presentatie:

Stimuleer het OV voor de ontwikkeling van Lelystad Airport, OMALA en Warande Airport HOV van de toekomst Bestuursovereenkomst infrastructuur Lelystad, motie agendapunt 9

Hoe is de infrastructuur van Lelystad? Voldoet niet voor de nieuwe ontwikkelingen Problemen tracé Middendreef & Larserdreef Hoe wordt de Middendreef afgeschaald? Hoe druk wordt de Larserdreef? Wat zijn acceptabele vertragingstijden?

Doorbreek de huidige cirkel Sterke stad Werkgelegenheid MTRA Noorden Kansen

Tracé Airport HOV van de toekomst NS-station Lelystad Centrum NS-station ‘Lelystad Warande’ Afslag 9, rijksweg A6 OMALA Luchthaven Lelystad Airport

En nu: waarom dit tracé? Vrije busbaan met minimale vertragingstijden Een vrije busbaan zorgt ervoor dat het busverkeer ongehinderd kan rijden! Vrije busbaan met minimale vertragingstijden Uitbreidbaar voor hogere vervoerscapaciteit Reizigers willen niet stilstaan met een bus. Zij willen doorrijden voor een snelle beleving! Waarom via NS Station ‘Lelystad Warande’? Waarom via de buitenkant van Airport City Garden / OMALA?

Het vliegen, wonen en werken begint bij het voor- en natransport! En nu: waarom dit tracé? Duurzame investering door lange houdbaarheid Bijdrage leveren aan bestaande visie Snelle en stabiele verbinding de randstad en de rest van land City of the future op 1 april 2018 i.p.v. later Bewezen vervoerswijze Voorbeeld: Zuidtangent bij Schiphol! Het vliegen, wonen en werken begint bij het voor- en natransport!