Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Werkveldconferentie 13 november 2014 “Samenwerken en nu verder”
Programma Opening14:00 – 14:15A. Hettinga Welkom algemene inleiding Workshop 114:30 – 15:30 C.Breedveld “ Competentie beoordeling met starrt” Lokaal Workshop 2 15:45 – 16:45E. Witkamp “ Evidence based werken in de praktijk”. Lokaal Workshop 3 17:00 – 18:00 N.J. Rietveld A. Hettinga “ Hoe studenten te begeleiden met leerdoelen” Lokaal Afsluiting 18:00 “Hapje – Drankje”
Wat bindt ons ? …we hebben passie voor de zorg …we leiden professionals op
.... Er is een uitdaging; de omgeving verandert De zorg wordt gereorganiseerd o.a. wet langdurige zorg; integrale 24 uurs verblijfszorg in een instelling gemeente wordt verantwoordelijk voor alle vormen van jeugdhulp. zvw; persoonlijke verzorging en verpleging thuis behandeling ggz indicatiestelling door wijkverpleegkundige
…Er is meer uitdaging Het onderwijs verandert Per september 2016 Canmeds -> landelijke afstemming tussen praktijkinstellingen en de opleidingsinstituten.
Hoe gaan wij er mee om…? We overleggen met elkaar en stemmen af Een paar resultaten… * Instellingsdocenten * Diagnostische toetsen * Startdocument * Casuistieken * Website ( …. Gezamenlijke activiteiten * Begeleiding in de praktijk * Projecten in de praktijk * Beoordelingen in de praktijk en op de HR ….
... Tijdens de verbouwing gaat de verkoop door... De afspraken worden nu in de praktijk uitgevoerd Dat roept leervragen op Vanmiddag gaan we met elkaar aan de slag om de opgedane ervaringen/leervragen met elkaar te bespreken.
Programma Workshop 114:30 – 15:30 C.Breedveld “ Competentie beoordeling met starrt” Lokaal Workshop 2 15:45 – 16:45E. Witkamp “ Evidence based werken in de praktijk”. Lokaal Workshop 3 17:00 – 18:00 N.J. Rietveld A. Hettinga “ Begeleiden met leerdoelen” Lokaal Afsluiting 18:00 “Hapje – Drankje” Lokaal
Canedian Medical Education Directives for Specialists (CANMEDS)
Beoordelingsdriehoek (van Berkel, 2010) gespreksruimt e Beroepstaken en - problemen Uitgewerkt in handelingen (KS) Beoordelingscrite ria in meetbaar gedrag Bew ijs Student Beoordela ar Beoordelingsmo del