Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samenwerking tussen overheden
Advertisements

Zaken doen met een gemeente Juridisch kader Unizo infoavond 26 september2013 Sint-Niklaas Frederick Ongena.
Nieuwe project-m.e.r.-regelgeving Project-m.e.r.-screening Dienst Mer
Procedure: hoe een offerte indienen?
e-Procurement in Antwerpen; het belang van een stimulerende gangmaker
Mariska Warnars Coördinator SBIR cyber security Agentschap NL
Een gratis website voor uw appartement - waarom?
Overheid & Markt, Ondernemend Aanbesteden
Bestedende beheerder Een eerste stap naar budgethouderschap.
BXL 1476 – LOGIES, MAALTIJDEN EN VERHUUR VAN CONFERENTIERUIMTEN AAN DE ALGEMENE INFORMATIECYCLI INFOSESSIE
Motie Bij politiek relevante aanbestedingen de gemeenteraad in de gelegenheid stellen vooraf kaders te stellen ten behoeve van het op stellen van het Programma.

CVO-IVV de Avondschool centrum voor volwassenenonderwijs PROJECT “gecombineerd onderwijs”
Actualiteit Nederlandse jurisprudentie Selectie en gunning
E-Procurement als beleidsinstrument Studiedag voor lokale overheden.
“De valkuil(en) van een richtlijn in de praktijk”
1 ADMINISTRATIEVE VEREENVOUDIGING Persoonlijke toestand en verklaring op erewoord.
Prestatiemeten Herald Immink 24 juni Prestatiemeten Herald Immink 24 juni 2014.
1 Elektronisch aanbesteden anno 2013 Eis of wens? 7 november Daan Versteeg
Visum en overheidsopdrachten
E-invoicing – Juridische spelregels Korneel Decroix/Wouter Claes Advocaten Algemene titel/welkomslide.
Inkopen & Aanbesteden bij Zaanstad
Informatiebijeenkomst aanbestedingen 2016 Sociaal Domein Fryslân
1 INFOVERGADERING “RC VOOR HET LEVEREN VAN RELATIEGESCHENKEN, TOMBOLAPRIJZEN EN WEGGEEFARTIKELEN”
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Info-sessie CD Selectie van leveranciers van diensten met betrekking tot licenties, implementatie, advies, opleiding en/of onderhoud van software.
Ticketing- en toegangscontrolesysteem en/of Kassasysteem Openbare toelichting 16/05/2012.
Informatievergadering
2015/HFB/OO/32408 Levering van wijnen en mousserende wijnen Opening 10/07/2015 – 9u45.
Bestek MRMP-I/S Nr. 14IS0XX
Raamcontract datacommunicatieinfrastructuur. Overzicht Doelstelling Verloop procedure Kandidaatstelling Technische toelichting.
Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.
2014/HFB/OO/31403 leveren van bedrukte enveloppen 12/01/2015 – 9u45 Informatievergadering.
Informatie –vergadering 15/01/2015
Informatiesessie 04/11/2014 Raamcontract dranken Infosessie dranken– Caroline Lievens- 04/11/2014 Directie Financiën– Cel Aankoopbeleid.
Inkoopcollectief Energie voor het Onderwijs
2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013.
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
HET AANKOOPPUNT DUURZAME OVERHEIDSOPDRACHT ‘Raamovereenkomst voor de periodieke keuring van brandblusmiddelen, herstellingen, hervullingen en leveringen.
Titel De nieuwe aanbestedingswet, 13 december 2012.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
EMVI Gunnen op waarde Maurice Wielink (CROW) Ruben Spek (gemeente Medemblik) 20 februari 2014.
Grensoverschrijdend samenwerkingsprogramma met financiële steun van de Europese Unie (Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling) Interreg Vlaanderen-Nederland.
Hoe inschrijven op een overheidsopdracht?. Inhoud 1.Basisprincipes van een overheidsopdracht 2.Procedure 3.Inschrijven in samenwerkingsverband 4.Inhoud.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
TenderNed Digitaal aanmelden en inschrijven bij RWS.
Onderhoud lokalen Bedeling maaltijden 1. Evolutie : onderhoud lokalen en bedeling maaltijden gebeuren door eigen personeel (MVD en contractueel)
Infosessie: Raamovereenkomst SLS/2016/004/2823 Donderdag 16 juni 2016 Johan Hoste, Coördinator-expert Dienst Service & Logistiek Jan Steeman, Coördinator-expert.
Kunststedenonderzoek 2017 TVL/2016/1233/MOF Informatiemoment 5 oktober 2016 Steven Valcke & Mia Lammens.
FLEPOS modernisering bestek AIV-FLEPOS/2016/0801
Blockchaintoepassingen met een publiek belang in Groningen mei 2017
Over de online enquête De enquête was online beschikbaar tussen 5 januari 2017 tot en 11 januari In totaal hebben we 1406 antwoorden verzameld: 863.
Agenda Inleiding / praktische mededelingen Scope Programma van eisen
Europese aanbesteding management- voorziening
Aanbesteding Storage, servers en Back up
“Aanbestedingsvormen in perspectief”
Campagne “Positive Belgium” Briefing Woensdag
Verschil offerte/factuur
Aanbesteding schoonmaak en sanitaire artikelen
Veerponten Noord-Limburg
« OVERHEIDSOPDRACHTEN & Sociale Economie » « Je t’aime moi non plus »
Infosessie: Raamovereenkomst SLS/2017/007/4163
Strijken stuw Linne.
Best Value; juridische vraagstukken
20 januari 2010 BOUW INFORMATIE MODEL MEER DAN 3D ONTWERPEN.
Aanbesteding Arbo/PPMO
Elektronische veiling
Welke mogelijkheden biedt de nieuwe regelgeving voor duurzaam aanbesteden? Leen Van der Meeren.
Social in bestek: proportionaliteit, EMVI & BVP Presentatie Stadspartners 9 sept Louis Polstra.
SROI Stadswerk.
Transcript van de presentatie:

Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin de Stassartstraat Mechelen, voor een periode van 7 jaar. Opening d.d. 02/02/2015 om 9h45 Informatievergadering

Informatievergadering AFM Disclaimer : – De huidige slides zijn enkel een samenvatting van de voornaamste clausules van het bestek met referentie 2014/HFB/00/31576 en zijn dus onvolledig. – Deze slides zijn dus geen contractueel document. – Deze slides hebben enkel tot doel de kandidaat- inschrijver te wijzen op de voornaamste elementen om te komen tot een regelmatige inschrijving

Informatievergadering AFM Algemene gegevens : – Voorwerp van de opdracht – Aanbestedende overheid – mandaterende overheid – Gunningswijze – Selectiecriteria – Gunningscriteria – Aandachtspunten bij inschrijving – Aandachtspunten na toewijzing – Vragen en antwoorden

Informatievergadering AFM Voorwerp van de opdracht : Titel : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties en prestaties op afroep CPV codes : : reparatie en onderhoud van uitrusting in gebouwen Plaats van uitvoering : Goswin de Stassartstraat Mechelen Raamcontract : neen – Duur van de overeenkomst : 7 jaar

Informatievergadering AFM Aanbestedende overheid : in toepassing van artikel 38 van de overheidsopdrachtenwet van 15 juni 2006 treden de Vlaamse Gemeenschap (DAR) - eigenaar van het nieuwbouwmuseum en mede-erfpachthouder van de voorbouw van het gerenoveerde Hof van Habsburg (voorheen de Dossinkazerne), de VZW Kazerne Dossin - huurder van het nieuwbouwmuseum en mede- erfpachthouder van de voorbouw van het gerenoveerde Hof van Habsburg en als aanbestedende overheid en de VZW ConsistoireIsraélite - mede-erfpachthouder van de voorbouw van het gerenoveerde Hof van Habsburg, samen op als aanbestedende overheid Mandaterende overheid : Vlaamse Overheid, Agentschap Facilitair Bedrijf

Informatievergadering AFM Bevoegdheid van de leidend ambtenaar : Leiding en toezicht op uitvoering (art. 11 KB Uitvoering) Het mandaat van de leidend ambtenaar bestaat enkel uit: a) de technische en administratieve opvolging van de diensten tot en met de oplevering; b) de keuring van de prestaties, zowel de a priori als de a posteriori keuring; c) het nazicht van de schuldvorderingen en facturen; d) het opstellen van de processen-verbaal; e) de opleveringen; f) het instaan voor het toezicht op de prestaties; dit toezicht omvat onder meer het geven van onderrichtingen, telkens wanneer het bestek of de opdrachtdocumenten onvolledig of onduidelijk zijn. De gegevens van de leidend ambtenaar zullen bekend gemaakt worden in de sluitingsbrief.

Informatievergadering AFM Gunningswijze : – Open offerteaanvraag : de opdracht wordt toegewezen aan de meest voordelige inschrijving Selectiecriteria : eisen ten aanzien van de persoon van de inschrijver – Financieel – economische criteria – Technische criteria Selectiecriteria zijn minima waaraan de inschrijver (& het voorwerp van de inschrijving) dient te voldoen

Informatievergadering AFM Gunningscriteria : prijs & kwaliteit – gewogen Gunningscriteria worden beoordeeld : – Tussen de inschrijvers onderling – Ten aanzien van de desiderata van het Bestuur Het Bestuur is niet verplicht een opdracht te gunnen !

Informatievergadering AFM AANDACHTSPUNTEN VOOR EEN FORMEEL REGELMATIGE INSCHRIJVING - MEEST VOORKOMENDE FOUTEN DIE LEIDEN TOT ONREGELMATIGHEID : – Digitale handtekening – Volledigheid : Alle documenten ! Vooral offerte EN inventaris/meetstaat Volledigheid van documenten Invullen van documenten RSZ status

Informatievergadering AFM Indienen van de offerte : – Elektronisch – Slechts 1 inschrijving per kandidaat – Tijdig indienen ! Elektronisch : elk document krijgt een timestamp Snelheid van opladen : uw eigen netwerk, het Internet, de omvang van de documenten, … – Laad eerst de essentiële documenten op : offerteformulier, meetstaat/inventaris, documenten voor gunningscriteria & selectiecriteria, andere documenten

Informatievergadering AFM Mondelinge toelichting en korte demonstratie e- notification en e-tendering door team aanbestedingen m.b.t. het elektronisch indienen van de offerte. Volledigheid : – Alle stukken dienen bij de inschrijving aanwezig te zijn om de offerte te kunnen beoordelen : offertes moeten administratief en technisch conform zijn – De overheid beschikt over beperkte mogelijkheden om ontbrekende stukken op te vragen RSZ : de inschrijver dient in orde te zijn met de RSZ- verplichtingen

Informatievergadering AFM AANDACHTSPUNTEN NA TOEWIJZING – Borgstelling : dient tijdig te gebeuren – Startvergadering – Werfvergaderingen / opvolgingsvergaderingen – Clausules m.b.t. straffen en boetes – Prijsherziening – Wijze van facturatie

Informatievergadering AFM VRAGEN EN ANTWOORDEN –Voorlezen van de tijdig ingediende schriftelijke vragen i.v.m. het bestek en de antwoorden die hierop geformuleerd werden –Er worden geen bijkomende vragen meer beantwoord –Deze informatie wordt na de informatievergadering officieel gepubliceerd