G EBRUIKSVRIENDELIJK PARKEREN Een product van ParkFix.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Live Cameratoezicht "Wij letten voor u op" 30/1/2013
Advertisements

TRAINING DIGITALISERING VAN FACTUURSTROMEN
VERANDERING IN DE TEAMORGANISATIE Een Willem de Haas © Willem de Haas.
Jonas Pauwels 1 BaSwC.  Carpooling  Wat is Carpooling?  Hoe werkt het?  Carpooling is te regelen naar eigen wensen .Cambio-autodelen  Wat is cambio-autodelen.
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Hengelo loopt leeg!.
de manier waarop een bedrijf onderweg wil zijn
Een gratis website voor uw appartement - waarom?
Tauw en het “nieuwe werken”
Informatie besluit bijstandverlening zelfstandigen (BBZ)
gemeentelijk Fietsparkeer-Management-Systeem
Marketing PFS Access Management SEPA: Het einde van een commodity tijdperk ? Peter Devlies 30 mei 2006.
Commercialisatie Fietsen
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
D4A en Toegankelijkheid
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Digidag Docu+ PrintFleet
Hoe kan het jou veranderen?
Welvaart Hoofdstuk 2.
kosten break-even-analyse grafisch
Parking Guidance System - speciaal voor parkeergarages -
Mobiliteit: enkele “kreten”. Aanzet tot discussie. Maandag 4 februari 2013 Willy Miermans.
Digitaal inschrijven VO
Enkel het resultaat telt....
Koffieochtend Woensdag 19 december Doel van koffieochtend Praten met ouders over pesten, zodat we met elkaar ervoor kunnen zorgen dat PCBS De Kring.
Concept 1: SafeEnergy Game Doelgroep: Kinderen tot +/- 12 jaar Omgeving: de woning van het kind Probleem: het energie verbruik binnenshuis van het kind.
Wat kost 1 hamer?.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Parkeren en Ruimtelijke Ordening Nationaal Parkeercongres, 2014.
Governance / Baten uitdagingen: het verschil maken in de praktijk Reflectie op hoe uw project het verschil kan maken in de praktijk; een hulpmiddel vanuit.
H ET GROTE VRAGENBLAD 1. Lees aandachtig de bewering. 2. Plaats een kruisje bij hetgeen jij ervan denkt. 3. Duid ook aan of je: het wist moest schatten.
5.1 Wat kun je doen met groen?
Voorraadbeheer en bestellen
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Hoe meet je welvaart? Arm&Rijk.
De markt veroveren GETTING THE MARKET MARKET GETTING MARKETING.
Commercieel beleid en recht
Opstellen begroting Openingsbalans.
Flyer maken (
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
Limito TOTAAL OPLOSSING OM GEBRUIKERS TE BEPERKEN.
G EBRUIKSVRIENDELIJK PARKEREN Een product van ParkFix.
Computer Users Meetjesland 27 juni 2010 Rudiger.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
DE KRACHTOM JEZELF TE ZIJN ONTDEK. ... en is op zoek naar manieren om er langer jonger uit te zien. De helft van de Europese bevolking is 40 jaar of ouder.
SmartOne assortiment. Uniek systeem  Vel-voor-vel afgifte via een middenopening Garandeert:  Cost-in-use  Hygiëne  Gebruiksgemak  Imago SmartOne.
Sociale Hygiëne Les 1.
GENOEG VAN OVERTYPEN. Kenmerken Automatische data extractie – vermijd onnodig typwerk Digitale goedkeurings workflow Automatisch matchen met inkoop orders.
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
De WKR in de zorg: zorg voor belastingvoordeel Datum:6 juni 2014 Door:Martijn Thissen – Commercieel Manager.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Wij staan altijd voor u klaar!. ONS TEAM  Bart  Dalila  Hassan  Haseeb  Lyla  Sikander.
Alternatief Parkeer Beleid Haarlem Van problemen Doorschuiven naar Compartimenteren en Oplossen Wijkraden i.s.m. Ir. Jan G.M. van der Zanden, Haarlem,
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Drivers Wat is het Wat doet het Waar komen ze vandaan.
Slide template: myfreeppt
Beste Havo 4..
Team CorCom presenteert:
PRESENTATIE VAN HET PLAN
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
Break-Even Hoofdstuk 11 M&O.
Overzicht: les 2 Het toetsenbord verkennen Apps installeren
Hoofdstuk Kosten indelen
Gepresenteerd door [Naam]
Stap drie bij projecten
Ontvangt en verwerkt goederen
Transcript van de presentatie:

G EBRUIKSVRIENDELIJK PARKEREN Een product van ParkFix

Het probleem Het onderzoek Wensen van de Doelgroep Hoe lossen we het op Scenario vragen

H ET O NDERZOEK Punten van het Onderzoek De Doelgroep Vragen naar de problemen Behoeften van de Doelgroep

H ET P ROBLEEM Verschilende systemen Bonnetjes Onnodige Kosten Het Millieu Tijdsbesparing

W ENSEN VAN DE D OELGROEP 1 Nationaal systeem Versimpeling Makkelijk aan en af melden Vermijden onnodige Kosten Tijdsbesparing

O NZE OPLOSSING Pasje voor in en uit loggen Sticker met streepjescode Wekelijks kosten automatisch geint Pre-paid kaarten voor toeristen Scanners voor parkeerwachters

S CENARIO Dennie Hofman 28 jaar Eigen bedrijf Altijd onderweg

W EKELIJKS BETALEN

Vragen / suggesties