Ticketing- en toegangscontrolesysteem en/of Kassasysteem Openbare toelichting 16/05/2012.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Onze kernwaarden.
Advertisements

Zaken doen met een gemeente Juridisch kader Unizo infoavond 26 september2013 Sint-Niklaas Frederick Ongena.
Zonale coördinator ICT-verantwoordelijke 17/3/2011 Lt. Goethals Dhr. Spanhove.
Procedure: hoe een offerte indienen?
e-Procurement in Antwerpen; het belang van een stimulerende gangmaker
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
Digipolis: Telematicapartner voor Antwerpen & Gent
POD maatschappelijke integratie
A-kaart en Erfgoedbibliotheek: Brocade als koppelaar van een mooi paar 12e Anet gebruikersdag – 2013 A-kaart en Erfgoedbibliotheek.
Architect als inschrijver - ontwerp; - architect; - ontwerpteam; - DBFMO.
BXL 1476 – LOGIES, MAALTIJDEN EN VERHUUR VAN CONFERENTIERUIMTEN AAN DE ALGEMENE INFORMATIECYCLI INFOSESSIE
Opfrisser Aanbestedingsrecht Werkgroep Leveranciersselectie Polo. G. van der Putt 9 december 2008.
Inkoop en aanbesteden in de Wmo
Belangrijkste gevolgen van het Bao voor de inkooppraktijk
Actualiteit Nederlandse jurisprudentie Selectie en gunning
Inhoud Inleiding Aanleiding Historiek Het e-dossier Tips andere besturen.
E-Procurement van A(anbesteding) tot Z(elf indienen)
GAC Gemeenschappelijke Aankoopcentrale stad – OCMW Antwerpen
LIPS versie 2.1 Een logische evolutie Carl Possemiers & Tim Vander Borght Gebruikersdag VERA Leuven, 24 Oktober 2005.
Infodagen: Toekomst AgendaWeb Kristof Brams 20-29/10/2010 VERA Autonoom Provinciebedrijf.
1 GEMEENSCHAPPELIJKE AANKOOPCENTRALE OCMW -STAD OCMW RAAD
Voorstelling van de catalogus
VDAB ESFtendering Trajectbegeleiding en competentieversterking van werkzoekenden behorende tot de 4 prioritaire kansengroepen 1.
Infosessie Bestek Werkplekleren 7 mei 2012.
Uitdagingen voor regionale (samen)werking in Midden-West-Vlaanderen
FAQ Oproep 308 Begeleiding artikel 60. Q&A Kan een OCMW-vereniging als promotor optreden - kan met onderaannemer gewerkt worden en zo ja moet hiervoor.
Inkopen & Aanbesteden bij Zaanstad
TENDER INTENSIEF WERKPLEKLEREN (TIW)
1 Duurzaam aankoopbeleid bij de Provincie Antwerpen Conferentie Duurzame aankopen, POD DO 1 december 2011 Workshop 3: slimme stappen om tot een 'duurzaam.
1 INFOVERGADERING “RC VOOR HET LEVEREN VAN RELATIEGESCHENKEN, TOMBOLAPRIJZEN EN WEGGEEFARTIKELEN”
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Info-sessie CD Selectie van leveranciers van diensten met betrekking tot licenties, implementatie, advies, opleiding en/of onderhoud van software.
Softwarepakket facilitair informatiebeheer. Overzicht Doelstelling Verloop procedure Kandidaatstelling Technische toelichting.
Informatievergadering
Overheidsopdracht OI POM YB 13 01: Opleiding « lean management » in FR en NL voor federale ambtenaren.
Bestek MRMP-I/S Nr. 14IS0XX
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
Raamcontract datacommunicatieinfrastructuur. Overzicht Doelstelling Verloop procedure Kandidaatstelling Technische toelichting.
Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.
Informatie –vergadering 15/01/2015
Informatiesessie 04/11/2014 Raamcontract dranken Infosessie dranken– Caroline Lievens- 04/11/2014 Directie Financiën– Cel Aankoopbeleid.
Inkoopcollectief Energie voor het Onderwijs
2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Afstudeerstage in het buitenland Opleiding Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek.
50.
Infosessie Oproep Versterkt Streekbeleid 354. Versterkt streekbeleid Inhoud en doelstelling.
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
Stad Landen Erkeningsaanvraag Sportverenigingen.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
10 mei 2016 Energie en milieu Antwerpen (EMA) Monique Van Dousselaere Duurzaam raamcontract hygiënische papierwaren stad Antwerpen.
Hoe inschrijven op een overheidsopdracht?. Inhoud 1.Basisprincipes van een overheidsopdracht 2.Procedure 3.Inschrijven in samenwerkingsverband 4.Inhoud.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
HET MEERJARENPLAN. Het MJP: Een onafscheidelijk duo 2 Het meerjarenplan 2. Financieel deel1. Inhoudelijk deel De beleidsnotaDe financiële nota.
Conceptbegroting Presentatie Commissie EFTR Valkenburg a/d Geul, 14 oktober 2015.
1 - 9/07/2016 Klimaatsubsidie provincie Antwerpen Goedgekeurd 28 april 2016 Dienst Duurzaam Milieu- en Natuurbeleid.
Informatiebijeenkomst Aanbesteding Jeugdwet en Wmo 2017 Noord/Midden-Drenthe.
25 maart 2014 Inlichtingenbijeenkomst Voor de aanbesteding van bestek met zaaknummer
Kunststedenonderzoek 2017 TVL/2016/1233/MOF Informatiemoment 5 oktober 2016 Steven Valcke & Mia Lammens.
FLEPOS modernisering bestek AIV-FLEPOS/2016/0801
Coöperatief Dividend Rabofondsen 24 November 2016.
Aanbesteding jeugdteams
Europese aanbesteding management- voorziening
Aanbesteding Storage, servers en Back up
Categorie Inkoopadvies en juridische capaciteit
RWS Programma’s, Projecten en onderhoud
Gemeenteraad 29 mei 2017 Jaarrekening 2016.
Integratieproject Financiën
Opleiding voor schoolsecretariaten
POP 3 Flevoland Trainingen, Workshops, Ondernemingscoaching en Demonstraties Roelof Noord 7 november 2018.
Marktconsultatie ‘1700-lijn ondersteund door AI’
Transcript van de presentatie:

Ticketing- en toegangscontrolesysteem en/of Kassasysteem Openbare toelichting 16/05/2012

Omschrijving van de opdracht Overheidsopdracht voor de aanneming van diensten met betrekking tot implementatie en onderhoud van een ticketingsysteem, een toegangscontrolesysteem en een kassasysteem. Raamcontract met meerdere leveranciers, voor het leveren van diensten, hardware en software voor: Perceel 1: Aankoop, implementatie, opleiding en onderhoud van een ticketingsysteem en een toegangscontrolesysteem. Perceel 2: Aankoop, implementatie, opleiding en onderhoud van een kassasysteem. Onderaanneming is toegestaan.

Deelnemers Digipolis De Steden en OCMW's van Antwerpen en Gent werken voor wat betreft hun telematica-behoeften sinds 1 oktober 2003 samen in de opdrachthoudende vereniging Digipolis. Opdrachtgevers stedelijke bedrijfseenheid “Cultuur, Sport en Jeugd” stedelijke bedrijfseenheid “Actieve stad” dienst “Toerisme” van de stad Antwerpen Deelnemers Cultuurcentra Bibliotheken Zwembaden Musea van de stad en haar partners Dienst Toerisme

Timing bestek tot gunning

Procedure kandidatuurstelling Gepubliceerde documenten ikv. bestek CD Conceptnota Selectiedocument met het oog op de oproep tot kandidaatstelling Indiening kandidaatstellingen Uiterlijk 07-juni-2012 om 11:00 uur

Documenten kandidatuurstelling In te dienen documenten 1.Verklaring onder erewoord 2.RSZ-attest voor buitenlandse inschrijvers 3.Mandaat ondertekenaars 4.Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico’s 5.Verklaring gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting laatste 3 jaar 6.Verbintenis om enkel Nederlandstalige medewerkers in te zetten in contacten met de klant 7.Minimaal 2 relevante referenties 8.Plan van aanpak voor implementatie 9.Logisch architectuurschema 10.Intentie om al dan niet delen in onderaanneming te geven (incl. verbintenis)

Selectiecriteria kandidatuurstelling Er zal offerte gevraagd worden aan de inschrijver(s) wiens economisch, financiële en technische bekwaamheid voldoende bewezen wordt rekening houdend met onderstaande selectiecriteria: Referenties60% Logische architectuurbeschrijving20% Plan van aanpak20%

Contactgegevens Contactpunt aankoop Anja Palmaerts Leidend ambtenaar Wim Verstraeten Postadres Digipolis Aankoopdienst, Lokaal 401 (DA1) Generaal Armstrongweg 1 B-2020 Antwerpen België