Info-sessie CD000325 Selectie van leveranciers van diensten met betrekking tot licenties, implementatie, advies, opleiding en/of onderhoud van software.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Onze kernwaarden.
Advertisements

Hoe ontstond dit initiatief ?
De volgende stap in BIM René van der Sluis, Ben Spreen, Jeroen Leeuw.
Procedure: hoe een offerte indienen?
e-Procurement in Antwerpen; het belang van een stimulerende gangmaker
Bedrijfspresentatie Promavise
© Digipolis e-Procurement van A(anbesteding) tot Z(elf indienen)
in het digitaliseringsproces bij lokale besturen
POD maatschappelijke integratie
Digitale handtekening – stad Antwerpen
Samenwerking Provincie en VERA DSH en de Sociale Kaart DSH en de Sociale Kaart Samenwerking tussen de provincie en VERA.
BXL 1476 – LOGIES, MAALTIJDEN EN VERHUUR VAN CONFERENTIERUIMTEN AAN DE ALGEMENE INFORMATIECYCLI INFOSESSIE
Opfrisser Aanbestedingsrecht Werkgroep Leveranciersselectie Polo. G. van der Putt 9 december 2008.

1 Orientatie InformatieSystemen K.M.van Hee hgl. architectuur van informatiesystemen dir. Deloitte & Touche Bakkenist TU/e 2001.
E-Procurement als beleidsinstrument Studiedag voor lokale overheden.
E-Procurement van A(anbesteding) tot Z(elf indienen)
GAC Gemeenschappelijke Aankoopcentrale stad – OCMW Antwerpen
Introductie 28/07/2014 Digitaal Archief Vlaanderen.
Acquisitie.
Voorstelling van de catalogus
Participatie en een Klantenraad
Gemeente en OCMW : hand in hand ? Studiedag voor ontvangers en secretarissen Antwerpen, 19 oktober 2010 Piet Van Schuylenbergh, directeur afdeling OCMW’s.
Waarom applicatie rationalisatie een slimme keus is
Kwaliteit begint vanaf de bodem
Van de juridisch dienstverlener
Knooppunt e-boekplatform / tabletoplossing status 28/08/2012 Expertgroep e-publishing.
De elektronische catalogus
VVSG Inspiratiedag – 2 april 2015 Lokaal loket kinderopvang.
Nelleke Flick Directeur
1 INFOVERGADERING “RC VOOR HET LEVEREN VAN RELATIEGESCHENKEN, TOMBOLAPRIJZEN EN WEGGEEFARTIKELEN”
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Softwarepakket facilitair informatiebeheer. Overzicht Doelstelling Verloop procedure Kandidaatstelling Technische toelichting.
Ticketing- en toegangscontrolesysteem en/of Kassasysteem Openbare toelichting 16/05/2012.
Overheidsopdracht OI POM YB 13 01: Opleiding « lean management » in FR en NL voor federale ambtenaren.
2015/HFB/OO/32408 Levering van wijnen en mousserende wijnen Opening 10/07/2015 – 9u45.
Bestek MRMP-I/S Nr. 14IS0XX
Fedict Identity Authentication & Authorisation Informatievergadering M1016 – OPEN OFFERTEAANVRAAG VOOR DIENSTEN E-GOVERNMENT FEDICT PLATFORM.
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
Raamcontract datacommunicatieinfrastructuur. Overzicht Doelstelling Verloop procedure Kandidaatstelling Technische toelichting.
Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.
2014/HFB/OO/31403 leveren van bedrukte enveloppen 12/01/2015 – 9u45 Informatievergadering.
Informatie –vergadering 15/01/2015
Informatiesessie 04/11/2014 Raamcontract dranken Infosessie dranken– Caroline Lievens- 04/11/2014 Directie Financiën– Cel Aankoopbeleid.
2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013.
Durven met dienstverlening Ellen Bocher – coördinator interne ondersteuning gemeente en ocmw.
Infosessie e-Procurement voor bedrijven Federale dienst e-Procurement Versie:
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 2
Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw.
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
Bouw en verbouw van een accommodatie Het bouwprocess.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
Hoe inschrijven op een overheidsopdracht?. Inhoud 1.Basisprincipes van een overheidsopdracht 2.Procedure 3.Inschrijven in samenwerkingsverband 4.Inhoud.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
15 september 2014 Help, ik heb geen e-depot Workshopleider: Jeroen Jonkers Begeleiding: Margriet van Gorsel.
1 - 7/7/2016 De klimaatsubsidie en gelijke kansen.
BUSINESS INFORMATIEMANAGEMENT/ FUNCTIONEEL BEHEER MIDDAG GEBRUIKERSONDERSTEUNING VOOR FB BESTELAANVRAGEN.
Rechtmatig en doelmatig inhuren op basis van de herziene Aanbestedingswet Het Dynamisch aankoopsysteem CLAIRE LEUSSINK-NIES – 22 NOVEMBER 2016.
27/10/2016 Medische zorgen bij de politie Opportuniteiten voor uitbesteding, rationalisering en vereenvoudiging DGR.
Aanbesteding jeugdteams
Europese aanbesteding management- voorziening
Aanbesteding Storage, servers en Back up
“Aanbestedingsvormen in perspectief”
Europese aanbesteding Mediastrategie en -planning Rijksoverheid
Talent management Personeelpunt
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
e-Procurement van A(anbesteding) tot Z(elf indienen)
Hulpmiddelen voor uw overheidsopdrachten
Juridische aspecten van duurzame overheidsopdrachten
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Transcript van de presentatie:

Info-sessie CD Selectie van leveranciers van diensten met betrekking tot licenties, implementatie, advies, opleiding en/of onderhoud van software ter ondersteuning van HR-processen 29/06/2011 Digipolis Antwerpen Auditorium DA2

Agenda 1 e-Procurement 2 Aankoopprocedure 3 4 Doelstelling & scope 5 6 Intake document Contactpersonen Vragen

“Sui Generis” aankoopprocedure 1.Selectie van een (groot) aantal leveranciers op basis van vooraf aangekondigde selectiecriteria. Voorwerp van de opdracht wordt zo ruim mogelijk gedefinieerd. 2.Gunning van individuele opdracht aan één van de partijen in de pool op basis van bestek naar behoeften klant. Kenmerken:  periodiek de selectie hernieuwen of openstellen om nieuwe/andere spelers toe te laten en bestaande spelers opnieuw in vraag te stellen => is onbeperkt in de tijd mogelijk  De principes van eerlijke mededinging, transparantie en gelijkheids- beginsel worden steeds bewaakt  Vooropgestelde planning:  Openingzitting 28/7 om 9u30  Verwachte toekenning selectiepool 5/9 1. Aankoopprocedure (Sui Generis) Creëren van een pool van leveranciers die nadien bij een concrete opdracht nog in concurrentie zullen gesteld worden. Deze pool moet periodiek hernieuwd kunnen worden.

2. Doelstelling en scope  Aanbod aan HR diensten en Producten in kaart brengen  Verlagen van drempels voor kleinere organisaties om deel te nemen aan overheidsprocedures voor grote én kleine klantorganisaties (verzelfstandiging)  Snelle en dynamische HRIS implementaties Selectiefase Pool Hernieuwing of openstelling Pool Pool Pool’ Pool’’ Hernieuwing of openstelling Pool offertes Gunning HR applicatie Gunningsfasen

Sociale Media Operationele planning Tijds- registratie Veiligheid & Gezondheid Verzekeraar Payroll Financiële planning Personeels- administratie Tijds- interpretatie Organisatie- beheer Portaal Post-Payroll Beleidsrapportering Rekrutering & Selectie Competentie- beheer Evaluatie Opleiding ? ? ? ? 2. Doelstelling en scope

2. Doelstelling & Scope Aandachtspunten:  Overlap met lopende of toekomstige procedure(s)  “Payroll dienstverlening” in opdracht van de Gemeenschappelijke Aankoopcentrale Antwerpen (selectie gepubliceerd) => uitvoering van een collegebesluit Antwerpen  Domein “Sociaal secretariaat dienstverlening” ook opgenomen.  Verruiming van het oplossingsarsenaal (functionele scope als ontsluitingsvormen)

3. Intake document Doelstelling:  De technische bekwaamheid van de kandidaten na te gaan Selectiecriteria:  De antwoorden ingevuld op het intake-document onder “1. Functionaliteiten”  De overige informatie is geen selectiecriterium Structuur: I.Algemeen II.Referenties

3. Intake document: I. Algemeen

3. Intake document: II. Referenties

4. e-Procurement (Aankoop) Wie moet de offerte tekenen Juridisch  De offertes die namens een rechtspersoon worden ingediend, moeten ondertekend zijn door de personen die bevoegd zijn om de vennootschap te vertegenwoordigen, met bijvoeging van de stukken waaruit hun bevoegdheid blijkt. Deze vertegenwoordigingsbevoegdheid kan blijken uit de statuten van de vennootschap of uit een bijzondere volmacht. De e-Tendering applicatie In e-Tendering hebt u drie mogelijkheden:  De bevoegde persoon tekent de offerte (en bijhorende documenten).  De bevoegde persoon geeft volmacht aan de persoon die de offerte (en bijhorende documenten) met e-ID tekent. De volmacht is een document met e-ID getekend door de bevoegde persoon en bij de offerte gevoegd.  De inschrijver koopt het Certipost-certificaat op naam van de vennootschap. (USB-Token – elektronische handtekeningen plaatsen die legaal evenwaardig zijn aan een handgeschreven handtekening)

2. Toelichting e-Procurement (Aankoop) - 2  Hoe registreren in e-Tendering  war/preViewNotice.do?noticeId= war/preViewNotice.do?noticeId=94810  Alle handleidingen te downloaden via – ons bedrijf/info voor leverancierswww.digipolis.be  Opleiding op 14/7 10u00 tot 12u00 - algemene infosessie over e- Procurement  Opleiding op 14/7 13u30 tot 16u00 - PC-training met eigen laptop - Instellingen PC worden via doorgestuurd  Week 18/7 – 27/7 op afspraak individuele sessies voor het indienen van de offerte - Wat brengt u mee:  USB-stick met alle documenten  e-ID + pincode bevoegde persoo n  Inschrijven via  Alle vragen en antwoorden op e-Notification forum

5. Contactpersonen  Leidende ambtenaren  Björn Bal  Eddy Van den Daele  Projectleiding  Christine Pécasse  Business analist  Koen Cornelissen  Aankoop  Ann Fournier  Anja Palmaerts