Oberservatie van bruggers

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De plattegrond.
Advertisements

Wat is ons idee? • Grote tafels • Groot gebouw • 2 verdiepingen: -Een voor de hele klas -Een met ‘thema lokalen’ • Veel met computers/ tablets leren •
Uitslag opdracht 2 (samsam, nr
verkeerskrant gemaakt door:
Landmarks voor beginnend dementerenden bij wayfinding
De Vreedzame School Een school met een hart. De Vreedzame School Een school met een hart.
Klas 1a.
Wij nemen je mee naar de Basisschool in het centrum van Turnhout.
K3 Vectoren Na de les weet je: Wat een vector is
Thema 4 Les 6a Herinneringen
Nieuwe regelgeving Gaat in vanaf 01/09/12
Onderwijs en kinderarbeid
Observeren en rapporteren
Verslaglegging Wat hebben we geleerd.
Rallycross Dennis Vervliet Basisregels Reeksen Verdeling finales Finales Circuit Vlaggen.
Gecontroleerde en automatische processen
Interactieve versie mbv DSB
SPEELTUINEN IN LOMBOK Door:
Verkeer Maandag 10 januari 2011.
LED’s.
Impressie van het bezoek aan Boulvard Hazenkamp In Blerick.
Velon werkgroependag 2007 leren van leerlingen Wat betekent Opleiden in de school: voor de leerling?
Academische vaardigheden - C1.5
Rekenland Project Schoolkamp Onze naam De Schoolkamp boys Door
De stelling van Pythagoras
ABC P1 B4.
Handleiding Interactieve versie mbv DSB Onderwerp 8 – Quiz.
Coen’s spel: Overheidsfinanciën. Huidige gegevens CBS (2012) Werkloosheid 5,9% AOW 15,6 % Vereenvoudigde versie; dus op een klas van 30 leerlingen speelt:
Kruip in de huid van een Romein!
terug naar: de blauwe lucht
FIETSENSTALLING GEBRUIKSAANWIJZING
Beste, Twee jaar geleden werd er in Port-au- prince te Haïti, een nieuwe school gebouwd voor 300 leerlingen. Dit dankzij de steun van de Redemptoristen.
Communiceren met Marloes
Automerken Douwe van Wel Jimmy van Zichem
Robbin Bloo & Manon Rijkens
Wandelen voor Water Lespakket “Water het blauwe goud” (school)
Opdrachten maken met Smartbook 7 oktober 2014
Modeleren met Grafen: Modeleren met Grafen: Van A naar B tijdens leswisseling Bart en Jesse TSG 5A 2014.
Leefstijlen 1 Marijn Groeneveld Maaike Hanenburg Ilse Kooiker
Archeologie voor pakket ++s Les 4: Het feitelijk opgraven.
De Invloed van Populaire leeftijdgenoten op de Bereidheid van Adolescenten om Alcohol te Drinken: Een Experimentele Chat Room Studie Hanneke Teunissen,
Gedoe in de gangen Modelleren met grafen. Hoe nemen de leerlingen uit B22 de route naar de aula? ‘eigen’ groep De hoofdgroep neemt de snelste route.
Eindpresentatie Fietslabyrint. Inhoud Opzet onderzoek Meetinstrumenten Resultaten Discussie Aanbevelingen.
Onderzoek Grafen Cees van Vledder & Bas Diender. Nemen leerlingen in het algemeen dezelfde route van van het ene naar het andere lokaal? -Volgen de jongens.
Thema 2 PLANTEN Basisstof 1 -De levenscyclus van een plant
Biomimicry Van: Mas Omar.
Project vvv Wo2 GEMAAKT DOOR BEAU,QUINT,MIKE. Hoofdstukken: Onderzoek naar fiets & wandel routes. Onderzoek naar QR-codes Onderzoek naar plaatsen & regio’s.
Kan een werelddeel krimpen? Hoofdstuk 4 – les 2. Weet je nog?  Dat een werelddeel kan krimpen (figuurlijk) door afname van de reistijd door:  Betere.
Embedded systemen Programmeren op de Arduino Les 7 kleuren festijn.
Tekenen marktplaats Thema Verzin een thema voor jouw tekening, zoals markt van vroeger, of een markt in Azië. Of iets wat je zelf verzint.
Wijs me de weg ! Het noorden kwijt ? Gebruikte symbolen Ga naar mijn volgende dia Ga naar mijn voorgaande dia Ik wil nog even mijn informatie raadplegen.
Hoe gingen kinderen 100 jaar geleden naar school? Test je kennis! De grote Quizzzz.
Op weg naar een toekomstbestendig Globe College 1.
Actieonderzoek Jongens en Pubergedrag. Inhoud Problematiek Gewenste werksituatie Onderzoeksvragen en Hypotheses Aanpak van het Onderzoek Conclusie en.
Samenwerkingsverband Regio IJssel-Vecht
Ontdekkingen in de zomer
Slide template: myfreeppt
Tegenwoordige tijd:.
Blokje aan de veer Uitrekking (cm) Gewicht (N)   Meting 1.
een raadseltje voor Sinterklaas en Zwarte Piet
Fietsroutes Brede school ‘de pol’ Inventarisatie
Naam: Luuk Rötjes Klas: 3MA1
Foto-opdracht : Wat doen leerlingen tijdens de pauze
Onderzoeken 1HV.
Mondeling Nederlands Cursus 1 – Module 1 Dag 1.
Uitstroomgesprekken.
Fietsproject Op weg naar het VO
Cursus kaartlezen voor vrouwen
“Knuffels” kleuren digibordpeuters.
Onderzoeksvraag: Wat zijn de succesfactoren van de verschillende Open Dagen binnen de stichting en hoe kunnen we ervoor zorgen dat deze met elkaar worden.
Transcript van de presentatie:

Oberservatie van bruggers Jelte & Luuk

Inhoud Onderzoeksvraag-hypothese Wat is een geschikte locatie in school om te meten welke routes leerlingen nemen? Op welke manier kan je het best observeren? Conclusie

Onderzoeksvraag Welke manier heeft de locatie van de meting invloed op de route die de leerlingen nemen? Hypothese: Leerlingen hebben een voorkeur voor ‘rechts’ lopen omdat ons dat vroeger zo geleerd is, net zoals rechts rijden met de fiets.

Wat is een geschikte locatie in school om te meten welke routes leerlingen nemen? Boven in het B-gebouw: 2 wegen Veel opties om te lopen Druk tijdens les wisseling

Graaf boven verdieping van het B gebouw Rood: Lokaal Blauw: Trappenhuis Geel: Toiletten

Op welke manier kan je het beste observeren? Niet-participerend=geen invloed Routes op een kaart gezet Getekend hoe de bruggers liepen

Conclusie Snelste weg Altijd rechts Opstopping