Even voorstellen……
Leren met een “WOW-factor”
Waar werk ik?
Het hoofdgebouw (7 gr. 1/2, 3 gr. 4, 3 gr. 5, 3 gr 6) Het Witte huis (3 gr. 3) Villa Evenwicht (3 gr. 7 en 3 gr. 8)
Inspirerend Kleine grote school Toekomst Op weg Evenwichtige basis Hand in hand Ieder kind
Hoe past ICT binnen het plaatje Vernieuwend Inspirerend Toekomstgericht Maar….. hoe gaat het binnen het onderwijssysteem van Balans passen?
Wat doe ik? -April Bovenbouw -Leerkracht en ict-er -Computerlessen -Groep 8
ICT op Balans -Vanaf groepen 3 digitaal schoolbord -Elke groep 2 computers in de klas -Twee eilanden van 12 computers
ICT in de klas -Leerlinggebonden software -Integreren in je les -Basis is er, maar nu doorpakken! -Vernieuwing!
En nu?? De kracht van Balans is het klassikale onderwijs, dus hoe pakken wij de toekomst aan?
Zij zijn de toekomst! “Yes, we can!”
DOEL: -projectvorm -integreren in de les -identiteit van Balans bewaren