Nisani CommeChill New Sneakerline. Wie? Wat? Product: Sneakers Valt onder de productgroepen kleding, schoenen Doelgroep: Sportieve mensen en jongeren.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Analyse Adidas F50 Campagne
Advertisements

Wat brengt 2014?.
Kip en ei spreekwoorden.
Auteurs: Rinnert Deelstra Tamanna Zirak
Bas van der Lans Sanne Schumacher Henno van de Hee “The BIGGER picture” Public design – concept 3.
Vmbo Helicon Eindhoven
Glamping Door Eline Hintzen.
Ckv presentatie Nadia en Nilsa, H4F  Mode met als hoofdonder - werp merken.
Hoofdstuk 10 Concurrentievoordeel creëren
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
St. Patrick's Day.
You’re own style.
Street dans is een helle leuke sport om te doen je leert heel veel
Hoofdstuk 10 Concurrentievoordeel creëren
Chantal Kenens, Anneke Risselada, Merel Schutten
Wie beslist wat? 10 9 Wie beslist wat?
Pamela Dorland 4hna.  Ik was donderdag 22 maart om 19:00 aanwezig in het klokgebouw om de glamping tentoonstelling te bezichtigen.  Ik heb vooral naar.
COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke.
Lagoonia.
Productdossier-Breechpocket
Sillans le casade Waterval Bretly&0thman.
KCC4ALL.
Welkom! Wij zijn Jan Kooijman en René van Kooten.
Een dag bij de kleuters.
Midden in de wereld:.
Vasten…… In de hemel is geen bier !.
MARKETINGMIX.
Kerstkaartje Picmonkey.com. Stap 1: Ga naar picmonkey.com Klik op: EDIT.
 Wie heeft er hyves?  Hoe vaak zit je er op?  Schelden op Hyves hoort er nu eenmaal bij, iedereen doet dat, ik ook.
Vestigingsplan Busra, Afrah, Sharon en Wijdane.
Koningin Beatrixschool Schoolkrant enquête 2014
Denken over veranderen in vijf kleuren Dr. Léon de Caluwé
“Reclame maken voor een eigen restaurant”.
 Mw. Stams Zesde semester 17 mei  Maximaal 10 minuten  Bezoek en beoordeling van mensen uit het bedrijfsleven  Doelgroep: investeerders o Wat is.
Tumblr. Ik heb dit onderwerp gekozen, omdat ik Tumblr een leuk socialmedia vind.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Presentatie Hotel West Made by Bas en Romano en Nemo.
Mijn presentatie Naam van de museum is Gemeentemuseum Den Haag Wonderkamers.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.
Jongeren & geld. Zakgeld Hoeveel zakgeld krijgen jongeren? leeftijdzakgeld (per maand) 12€ 19 13€ 23 14€ 25 15€ 30 16€ 31 17€ 36.
Tekenen marktplaats Thema Verzin een thema voor jouw tekening, zoals markt van vroeger, of een markt in Azië. Of iets wat je zelf verzint.
Wat vinden jongeren belangrijk? Cliëntenraad GGZ Kinderen en Jeugd.
9 oktober 2014 | Raymond de Niet, Beeldredactie-RPT 1 Verbeelding bij het PBL Tell me, Show me, Involve me.
GGD West-Brabant Annemieke Noor Ornella Bilthoven, 4 september 2012 Make up your mind ! Praat, deel en doe!
Too’l 24/7 safety sneakers Opnieuw komt Woltex.nl met een primeur. Sneakers waarbij de scheiding tussen Casual Wear en Workwear compleet vervaagt: Too’l.
Lukas 6 vers Heb je vijanden lief en behandel anderen zoals je wilt dat ze jou behandelen. Is het een verdienste als je liefhebt wie jou liefheeft?
De competitieve markt Vraag- en aanbodschema StartSein pagina
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Wij hebben het over hockey omdat we er veel van weten. Pleun zit op hockey dus daarom hebben we het ook gekozen. Wij hebben het over hockey omdat we er.
POWERPOINT BRITT EN SHUKRI Mode. SEXY KLEDING Niet alleen middelbare scholen, maar ook basisscholen stellen al grenzen aan kinderen die te sexy gekleed.
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Etaleren en presenteren
Midden in de wereld:.
Welkom VWO 5..
Hoofdstuk 3 Lineaire formules en vergelijkingen
Laat je nagels zien 1 Laat je nagels zien, laat je haren zien,
Welkom VWO 5..
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Breuken optellen en aftrekken
Grafische Vormgever Joost van Ophuizen 3Ma1.
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Persona’s maken, hoe doe je dat?
Transcript van de presentatie:

Nisani CommeChill New Sneakerline

Wie? Wat? Product: Sneakers Valt onder de productgroepen kleding, schoenen Doelgroep: Sportieve mensen en jongeren

Concurrenten Nike Adidas New Balance

Nike Grootste concurrent NikeID – Eigen kleuren toepassen op je schoen NikeID – je eigen naam op je schoenen Veel verschillende soorten

Adidas Veel verschillende tekeningen Iets extravaganter Opkomend maar kan moeilijk concurreren met Nike

New Balance Zit tussen sneakers en de ‘gewone’ schoen Probeert de balans te vinden tussen de twee

Plus- en minpunten + Nike is eigenlijk onoverwinnelijk op het gebied van sneakers. Ze hebben alle soorten en alle kleurencombinaties. + New Balance heeft een overgangsschoen tussen de gewone schoen en sneakers. - Adidas probeert Nike van de troon te stoten maar is niet creatief genoeg.

USP Nisani CommeChill Je eigen tekening op je schoen printen Kiezen uit de standaardtekeningen op je schoenen Vergelijkbaar met de ‘life is a joke’ t-shirts, maar dan met schoenen.