Politiek 2.0 Obamanomics. Obama for America Acquisition Activation Advocacy.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Blog sweet blog. robot wisdom 17 december 1997 > ‘weblog’ ‘The more interesting your life becomes, the less you post... and vice versa.’
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Requirements -People are able to make their own memorial page, called a memori -The website will be build first in Dutch for extension.nl, then copied.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
Wat is interactieve marketing?
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing.
Belang van sociale netwerken in dringende geneeskundige hulpverlening
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
EEN KLEINE DRAMATURGIE Van video’s en zoekmachines.
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
Twitter wat is het? wat kun je er mee doen? clubmiddag 18 november © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
Elise Bauwens, Astrid Danau en Lies Jacxsens. 1 dashboard voor verschillende accounts Gelinkd aan 8 sociale netwerken Bespaar tijd Gratis of betalend.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Contentmarketing Nieuwe trends. ‘Each time I go outside the world is different. This has happened all my life.’ Jim Harrison and Ted Kooser.
Online ontwikkelingssamenwerking Utrecht, December 2008.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Media en de massa - les 2. Met Reclame, campagne en propaganda beïnvloeden we het publiek via de massamedia.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
1 1 Phone Challenge Workshop Mbo niveau 3-4. l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
Naam: Priya, Aradhana & Jamie.  Intro Dia 3 t/m 23  FacebookDia 24 t/m 57  TwitterDia 58 t/m 95  HyvesDia 96 t/m 125  AfsluitingDia 126.
DMK – week 3 Deel 1.
Online marketing tools Google 1.Google tracking pixel installeren 2.Keyword planner gebruiken 3.Trends spotten 4.Remarketing lijst maken in google adwords.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
SOCIAL MEDIA De rol van social media in marketing & internetstrategie
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 19 november 2015 Wageningen.
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
 Zoekmachine marketing  Zoekmachine optimalisatie  Affiliate marketing  marketing  Mobile marketing  Display advertising  Real targeting.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Online Marketing Plan Search Engine Optimalisation OW 3.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Social media: Digitaal gereedschap om samenwerking te ondersteunen Adri Verhoosel, Leer- en innovatiecentrum.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Social media Van: Niene, Juliette, Bram, Niels en Mathijs.
Social bookmarking Evy Mertens Maud Schyns Laurent Mulliez Lien Staelens.
Digitale tools: SlideShare
doe de test. Eerlijk invullen.
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
‘Boost je Business met LinkedIn’
2017 – Digital Pixel Marketing
Op social media. op social media volgers volgers +/- 700 volgers volgers.
Promoting the candidate
Inspiratienamiddag Wetenschapscommunicatie
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen
Sociale media.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
By Dionne, Nadia en Danielle
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Help, ik ben een influencer!
Help, ik ben een influencer!
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Politiek 2.0 Obamanomics

Obama for America Acquisition Activation Advocacy

Obama 2.0 Sociale netwerken Communities User generated content Knippen & plakken Crossmedia

BarackObama.com Gerelateerde sites per staat Community portal my.BarackObama.com Sites voor diverse issues en doelgroepen

Doe-het-zelven “I’m asking you to believe. Not just in my ability to bring about real change in Washington … I’m asking you to believe in yours.”

MyBarackObama.com Persoonlijke webpagina Uitnodigingen versturen Foto’s uploaden Een persoonlijk weblog bijhouden Toegang tot databases en telefoonlijsten

Social media Facebook, MySpace etc. YouTube Flickr Scribd

YouTube Channel video’s abonnees 18,4 miljoen channel views

Tools Downloadable logo’s, taglines, site badges, widgets, chat buddy icons ‘Send-a-friend’-opties voor documenten en video’s Embedding van foto’s en video’s

marketing 13 miljoen adressen Dagelijks meer dan 100 versies

marketing Gedetailleerde segmentatie Call-to-action Split tests

Call-to-action Donate $5 Share this video Sign up to volunteer Sign this petition Vote today Get a free bumper sticker Read this white paper

Online & search engine advertising Online display advertising Search engine advertising: betaalde keywords In-game video advertising

Crowdsourcing Digg Reddit StumbleUpon Delicious

Start: april 2007 Obama: volgers Britney Spears: volgers CNN Breaking News: volgers

Mobiel Speciale WAP-site 2,9 miljoen opt-in nummers Resultaat: text messaging verhoogt de intentie tot stemmen met 4,2%

Mobiel Shortcode (62262) Combinatie met unieke keywords (bijv. JOBS, IRAQ, VOL) Targeting 5 tot 20 berichten per maand

Mobiel Geïntegreerde marketing Live deelname Viral marketing Tastbare beloning Privileges