De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Promoting the candidate

Verwante presentaties


Presentatie over: "Promoting the candidate"— Transcript van de presentatie:

1 Promoting the candidate

2 Connecting the dots Identifying likely voters
Identifying which issues matter to them Which candidate is connected to this issue? How are we going to reach the voters? 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

3 Students Greens Entrepreneurs Art lovers Parents of young kids
Our voters… Students Greens Entrepreneurs Art lovers Parents of young kids 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

4 Their issues… Students >housing Greens >biking lanes
Entrepreneurs >fewer regulation Art lovers >no budget cuts in art Parents of young kids >education 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

5 How to get in touch with them
Students >on campus, student bars Greens >biking lanes, central station Entrepreneurs >networking events Art lovers >cultural events Parents of young kids >schools, certain neighbourhoods 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

6 Making it personal: Matthijs
1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

7 Making it personal: Matthijs
‘Greens’: how to reach them? Matthijs has his own succesful blog about sustainability He entered in a competition “Groene Belofte” (= “Green Promise”, of an NGO supporting the environment) 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

8 Making it personal: Susanne
1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

9 Making it personal: Susanne
We sent her to the debates organized by student associations Campaigning at the university Canvassing in student residential areas 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

10 Making it personal: Anne-Marijke
1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

11 Making it personal: Anne-Marijke
Extra touch: handwritten message on her personal flyers for the neighbours Schools and child care in her area Organized the “Best teacher” competition 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

12 Flyers Good photos are needed Tone of voice: make it personal
Make sure they’re in the same style, to show you’re one party 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

13 Social Media Interact! Don’t engage in yes/no-discussions
Show your personality, people don’t vote for robots Be positive <3 When in doubt, don’t post it (example: politwoops) 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

14 IRL Campaigning at the university? Bring the candidate that studies there Debate organized in a home for elderly people? Send your ‘ideal grandson’ 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.

15 Ayla’s biketour 3 days of biking 66 kilometers through the region
Related to an issue (bike lanes) Interesting and charming story for the media Shareable online Getting volunteers in our smaller chapters motivated 1. Google Analytics 2. Facebook Insights Buiten dat er heel veel tools zijn die informatie verschaffen over Facebook statistieken verschaft Facebook zelf ook redelijk wat cijfers ( Statistieken die hier te vinden zijn: likes (unlikes, organische likes en betaalde likes), het bereik binnen een bepaald tijdsbestek, informatie over visitors, het bereik van berichten en informatie over je fans (sekse, woonplaats, taal). Hiernaast is ook Socialbakers ( een handige tool om meer achtergrondinformatie en cijfers uit je Facebook te krijgen. Naast data over het aantal fans, de content en de engagement (vind ik leuk, reacties, fan postings) kun je bijvoorbeeld ook de key influencers identificeren. Een essentiële functie als het om social media gaat. 3. Twitter Analytics Ook Twitter heeft een eigen analytics tool ( Met behulp van deze tool is het mogelijk om te zien welke mensen je bereikt met je tweets en waar ze vandaan komen. Verder verschaft de tool informatie over de interesses van je volgers, de locaties waar ze zich bevinden, sekse en welke mensen/organisaties zij nog meer volgen. Verder is het belangrijk om te weten waar mensen het online over hebben. Dit kan je uiteraard met behulp van Coosto achterhalen maar er zijn meer (gratis) tools. Gemeentebuzz ( is een tool die inzicht biedt in het online gesprek binnen een bepaalde gemeente/ gebied. Met Gemeentebuzz kan je zelf realtime de omvang van de berichten op online media bekijken. Naast de aantallen over de afgelopen periode vullen het huidige sentiment en een tagcloud het beeld aan. Daarnaast is er de mogelijkheid om een vergelijking te maken met een willekeurige andere gemeente.


Download ppt "Promoting the candidate"

Verwante presentaties


Ads door Google