Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe ga je om met LinkedIn?
Advertisements

Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
BLOGGEN Op School.
Marketingmanagement in een Europese KMO
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Facebook Zie de kansen!.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
 Wat is SEA  Waarom SEA  Kwaliteitsscore  Google netwerk  Inhoudsnetwerk  First/Last Cookie Count  Vragen  Stelling.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Meer bekendheid via Facebook
Workshop Fondsen werven
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
4. Online strategie Internet scorecard
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
Training voorbeeld voor
Sessie 5: Business strategie. Programma Extra: Facebook Special Bespreken persoonlijke actieplannen Een strategische blik in de toekomst: – Beeldmarketing.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Conversation Company Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
WAI-NOT Internet voor mensen met een mentale beperking
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven.
Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.
Stage presentatie Dierenambulance Groningen Jeremy Corcoran 2015/2016
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Eindpresentatie Digital Marketing
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
SEO en SEA Uw website bovenaan in Google! 24 april 2008.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Netwerk SW Brugge – 19 november 2014.
Inbound marketing en bloggen
Operationeel plan DIMAGINI
#GoldenRules themacampagnes GERICHT OP EEN BLIJVEND bewustZIJN VAN DE Gouden regels Ondersteunend materiaal implementatie- Juli 2017.
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Digitale tools: SlideShare
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Uw website bovenaan in Google!
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Social Media & Sport Deel I
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Sociale media.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Minor Digital Marketing
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Prioriteiten stellen.
Help, ik ben een influencer!
Help, ik ben een influencer!
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga

Presentaties van de sites Missie en doelstellingen Ingezette marketingtechnieken Google AdWords Aangepaste doelstellingen/strategie Analyse statistieken Funnelanalyses Verdienmodellen en de toekomst Reflectie Slot Inleiding

Presentaties van website sneeuwliefhebber.nl Presentaties van de Facebook pagina Presentaties van het Instagram Account Presentaties van de sites

Missie: ‘De sneeuwliefhebber op een leuke interactieve manier informeren over alle belangrijke details over hun skigebied’. De doelstellingen van sneeuwliefhebber Missie & Doelstellingen

Facebook – bereik vergroten onder doelgroep Instagram – naamsbekendheid genereren Pinterest – oudere gedeelte van doelgroep bereiken SEO – Search Engine Optimization Ingezette marketingtechnieken

Probeercampagne begonnen in week 1 Eerste probeercampagne zoeknetwerk en display netwerk Bepaalde KeyWords Displaynetwerk werkt het beste voor sneeuwliefhebber.nl Derde campagne met alleen zoeknetwerk Google AdWords

Aangepaste doelstellingen Uiteindelijk zijn 4 van deze doelstellingen behaald Benoeming op blog/forum ging erg moeizaam Aangepaste strategie Ook gaan richten op mensen die nog niet weten waar zij heen willen Aangepaste doelstellingen/strategie

28 januari 2015 – 200 likes behaald Grootste bereik door interactie Hoogste mate van betrokkenheid – interactie Strategie aanpassen naar dagelijks posten geen nut 2 berichten per week wordt als voldoende ervaren 250 likes op 21 maart 2015 Analyse Facebook statistieken

Analyse statistieken

Funnelanalyses

Verdienmodel: Affiliate Marketing Vergoedingsstructuur: Pay per Click/Pay per Sale Toekomst: Adaptive Responsive Design & Native App Toekomst: Collaboratie Toekomst: Verkoopmodel Verdienmodellen en de toekomst

Een strategie te ontwikkelen en deze aan te houden Eerst een mediaplan opstellen voor de inzet van middelen Facebook heeft grootste bereik onder onze doelgroep In de toekomst ander thema voor website Mensen meer categorieën geven voor overzichtelijkheid Reflectie project

Tot slot…