Aqua Squla Anne van Lit, Alexander Knibbeler, Lara Staat. Nastja Silova, Soukaina Aafouallah.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Gemaakt door: Mylène Boode & Isa Beuze Naam van ons project: Mylìsa
Advertisements

Uitwisseling van stoffen
Paragraaf 2 van hoofdstuk 2: Warmtebronnen
De tijd van de Kerstwensen is weer aangebroken, klik hier
ZOA zorgt ervoor dat: Kinderen naar school kunnen Mensen schoon (drink)water hebben Er meer voedsel komt door landbouw projecten Ondersteun het werk van.
We bekijken eerst gezamenlijk een introductiefilmpje
Uit de kraan komt water. Water kun je drinken en je kunt er nog véééél meer mee.
De tijd van de Kerstwensen is weer aangebroken, klik hier
CO2 neutraal huis Door: Thomas I, Thomas R en Karlijn.
GEMAAKT DOOR THOMAS EN JARNO
Flashover Training.
Breking van licht Bolle lens Holle lens
Koolstofdioxide-uitstoot
Pneumatiek 2 Klik met de linkermuisknop ergens op deze pagina en het filmpje wordt geladen en gestart. Klik na afloop rechtsboven op X om terug te keren.
Bouw van het oog.
Lucht.
Vissen marck.
3.7 landschappen en natuurrampen
DoorSTROMEN STROOM Water … naar een vervolg van het grootste water-arrangement in Nederland.
Hoofdstuk 1 Extern systeem en klimaatzones Paragraaf 6 t/m 8
6.4 liever geen warmte transport : isoleren
Toolboxmeeting Versie 1, maart 2005
Zorg voor een gezonde woning
De tijd van de Kerstwensen is weer aangebroken, klik hier
ZOA zorgt ervoor dat: Kinderen naar school kunnen Mensen schoon (drink)water hebben Er meer voedsel komt door landbouw projecten Ondersteun het werk van.
Laten we een foto toevoegen… Klik hier! Laten we een foto toevoegen… Klik hier!
Hoofdstuk 4 Energie in je eigen omgeving.
Bruisend leven Twee plaatjes heb ik naast elkaar gezet. In welke herken je jezelf het meest? Aan de ene kant een enorme waterval. Een rivier vol water.
Levend water Kind-School-Kerkdienst Baflo, 22 maart 2015.
Elin, Luuk, Anne en Mirthe
KRW-doelafleiding SGBP Wensen voor een werkwijze.
KLIMAATWEEK. Wat doen wij op school? ACTIE 1 TE VOET OF MET DE FIETS NAAR SCHOOL.
Thema 4 d Weer en klimaat. Thema 4 d Weer en klimaat.
Hoofdstuk 9 Paragraaf 3. Wat gaan we doen vandaag?  Bespreken eerste deel paragraaf 3  Filmpje  Maken paragraaf 3.
Vogels & Mensen Jip Louwe Kooijmans Eindhoven, 4 juni 2012.
LEVENDE OCEANEN Wat weten jullie al over de oceanen? Maak een mindmap en schrijf alles op! In de oceanen leven duizenden bijzondere diersoorten. Ook hebben.
Duurzaam bouwen : Toegepast in bureelgebouw van Valcke Prefab Beton nv.
Frisse lucht, gewoon doen! Binnenklimaat in de praktijk, Remco Verheij.
Eco school. I nhoud Water Stroom Afval Co2 Hout water Wij drinken water dat water word gezuiverd dat kost energie. Mensen vervuilen ook water met vloeibaar.
Frisse scholen - Een gezonde werk- en leeromgeving-
2 TH Hoofdstuk 4 Water § 7-8 Wereld. Bijna 7 m onder de zeespiegel Laagste punt van Nederland: hoe laag? Laagste punt.
De lucht De lucht (een mengeling van vooral stikstof, kooldioxide en zuurstof) raakt vervuild door uitstoot van gassen.
2 TH Hoofdstuk 4 Water § 2-4 Wereld. Grootste deel van het aardoppervlak = zee = zout Geschikt / Ongeschikt als drinkwater? Water Geschikt / Ongeschikt.
Klimaat: Temperatuur, luchtdruk en wind, Neerslag
Leskaart fotosynthese en verbranding Leskaart broeikaseffect
Sience project milieuvriendelijk gebouw Door: Ilse Bosch, Fé Bracco Gartner en Jennifer Murphy.
Bouw van het oog.
V……i……s.
Welkom bij Waterschap De Dommel Jac Hendriks Lid Dagelijks bestuur
Hoofdstuk 9 Paragraaf 3.
Uitwisseling van stoffen
De tijd van de Kerstwensen is weer aangebroken, klik hier
NATUUR – LES 8 Luchtdruk en het weer.
De tijd van de Kerstwensen is weer aangebroken, klik hier
1.3 Stofeigenschappen Kenmerk van een stof.
BLOKBOEK NATUUR 7 LES 5 - PLANTEN.
CO2 prestatieladder van Stef Jonker
Ons duurzaam huis in 2050! Gemaakt door: Gijs en Nathalie
VISSEN BLOKBOEK NATUUR - LES 12.
Groeifactoren.
Energie in de toekomst Natuurkunde Overal 2HAVO/VW0
Insecten Doel is dat we leren: Wat is biologische landbouw
Hoofdstuk 2 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Thema 2 Week 2.
Hoofdstuk 3 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
EIGENAREN DUURZAME MONUMENTEN
Pak je boeken! Paragraaf 3.4 Blz
Transcript van de presentatie:

Aqua Squla Anne van Lit, Alexander Knibbeler, Lara Staat. Nastja Silova, Soukaina Aafouallah

Een school met een schone toekomst….. Rivier door de school Open aula: bol, glazen dak met ventilatie Waterwanden Paling vissen Vissenkomeffect Veel natuur

Rivier door de school Veel zuurstof Groen Frisse lucht Natuur Schone voeten Filtreren

Open aula Veel lichtinval Grotere ramen Ventilatie Betere concentratie

Waterwanden

Vissen Geven stroom Paling Alen Olifantvis

Vissenkomeffect Door toenemende luchtdruk wordt water vanzelf in een circulatie veroorzaakt.

Natuur We hebben veel natuur in onze school dat zorgt voor o2