Harley-Davidson FXS 1979 Lowrider Aanschaf 23 juni miles Veel rijden, veel Aanpassen : Vooral de trillingen boven de 50 miles
De Dash Nieuw rubber onder dash, nieuwe rubbers in de tankdoppen Verlichting dash,
met nieuw luchtfilter met nieuw luchtfilter Kleiner luchtfilter element, Originele luchtfilterkap Nieuwe rubbers in de tankdoppen Rebuilt set voor de Keihin carburateur
Koppeling Primaire kast nu afgeplugd en verse olie erin, Koppeling ontvet Solenoid kapje
nieuwe situatie Tassen, Tasafhouders Extra tasje op de sissybar Onder de accu een cover Toolrol onderaan de voorkant van het frame. Reflector weer gemaakt.
Ron Ron en Max op de FX
Max Max op de bike Op weg naar Feelders Kees achterop, de servi heeft koppijn De FXS heeft nu een scherm
Jan Jan rijdt nu zelf weer Stuurtrillingsdempers, Voetsteunrubbers vastgezet 2e spiegel erop Remmen ontvet Goede benzinekraan en -leiding.
Bram en Anne Bram en Anne vinden het een te gek ding !
Anne Anne heeft al geprobeerd er op te rijden. Met de zijspan kan ze beter overweg !
Kees Kees vindt vooral de forwardsteppies lekker zitten. Kees rookt, de FXS niet.
Reineke Reineke wilde geen sportster, deze is echt wel powerfull. Ze reed er zo op weg. Maar de WL blijft haar grote voorkeur houden.
Jan Jan en de FXS nog zonder tassen Helaas blijft de FXS nog te veel trillen, maar de oorzaak is gevonden.
Motorsteunbout los De oorzaak van de trillingen: De bovenste motorsteun zat helemaal los !!! Vast gezet, proefrit Weg trillingen !! Rijdt nu geweldig !!!!
En nu rijden ………. Alles nu ok Dus rijden met de fxs, Jammer meteen al een bekeuring dus toch maar wat rustiger !
Zo ziet hij er nu uit ! Alle modificaties zijn nu klaar. Rijden als een Speer. speer!