Inleiding Horst Centrum Online Hans den Bekker

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Out of Stock Diemen, Februari 2006.
Advertisements

TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
SAUNAVOORDEELPAS Jamal Atide
MEXX Presentatie MIX Nationale DHZ Sessie NOOS
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Presentatie CNA, 22 Oktober, Marijn Willemen en John Keunen
Welkom op de jaarvergadering van 4 februari 2014
Edeltronics: • Een nieuw soort elektronicawinkel • Stelt de klant centraal en straalt luxe en innovativiteit uit • Biedt de klant een nieuwe winkelbeleving.
Branche analyse drogisterijen Onderzoek online marketing activiteiten
Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Collectieve Cultuur Marketing
In&Uit Leuven naar een nieuw toeristisch-cultureel onthaal Annemie Vandermotte Themadag Vrijetijdsonthaal – 26 september 2005.
Een dialoog met klanten opbouwen
Lesplanning 3.2 blz Binnenkomst Intro Nakijken 3.1, klaar? Dan alvast 3.2 maken Uitleg 3.2 Gezamenlijk lezen blz Zelfstandig werken,
L EIDEN. 1. V ERBREDING BASISAANBOD Voldoende ruimte: meer grote winkelvloeroppervlakten (>1000 m²) Actief aantrekken grote formules Stimuleren nieuwe.
Het ene doen en het andere niet laten: de kansen van dualistisch ondernemen Tom Heidman directievoorzitter Retail Network B.V.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Service Apotheek Farmaceutische zorg
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Activatie in een recessie 20 januari 2009
Presentatie Gemeenteraad
4. Online strategie Internet scorecard
Museum, theater of toch de IJhallen?
DE WERELD VAN VERSCHIL Denise BlaauwkamerArt Ineke BrinksmaProject- en accountmanager Lisa de JongArt Jelle SteenhuisenArt Sell it.
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Ouder informatieavond Thuisblijfprogramma 5 t/m 9 oktober 2015.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Gezamenlijk naar efficiënter en veiliger betalingsverkeer Pinnen bij sportclubs Ook iets voor u? René de Wit Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen.
Donderdag 3 december Opening Waar staat Veluwe Portaal nu? Kans in de regio HR voorbeelden HR ontwikkelingen Dienstverlening Veluwe Portaal 2016.
Introductie tot het boekenvak : De boekhandel, een bedrijfseconomische benadering.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
“Podium Cadeaukaart” Podium Cadeaukaart Ralf Moerman (traffic coördinator SPTC) Rikkert Kremer(operationeel directeur SPTC)
Tomaten verpakken in tomatenblad 31 januari 2013.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Detailhandelsvisie Teylingen. Opbouw avond Introductie - belangrijkste conclusies laten zien - belangrijkste actiepunten laten zien Uitwerken - belangrijkste.
Commissie EFT Evaluatie WK Wielrennen 2012 – Hans Slangen (Hoge School Zuyd) Actieplan Winkelcentrum – John Roks (namens het VOC) Evaluatie Auw Wieverbal.
Hoe zijn we ontstaan? In 2008 met groot deelnemersveld strategische visie en missie ontwikkeld voor toerisme en recreatie om: Het noorden van Limburg.
Introductie tot het boekenvak: De boekhandel, een bedrijfseconomische benadering.
Openbare ruimte als trekker Pitch werkbijeenkomst “Retail in middelgrote Gemeenten” 26 juni 2015.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Een nieuwe Website voor het LGOG Hans Sizoo. Aanleiding De AVL wil haar website herzien: Actualiteit steeds belangrijker Verschuiving naar online dienstverlening.
Advies aan gemeenteraad Bergen
Operationeel plan DIMAGINI
Klanttevredenheidsonderzoek
Winkelstraat de Heurne
Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
Inleiding Voorstelling Unità Planning Voorstelling producten
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Direct Uitwerken concept DEM
Welkom havo/vwo 3..
Acquisitie en PR– les 1.
Doepakket "Kinderopvang voor iedereen"
OPENINGSCASE: De flexibele supply-chain van DaimlerChrysler
GfK Supermarktkengetallen
Les 2: Van productie tot verkoop
Vereniging Wenskaart Nederland
Weer in de lift.
Transcript van de presentatie:

Inleiding Horst Centrum Online Hans den Bekker

Inleiding Horst Centrum Online

Inleiding Horst Centrum Online

Uitleg website: Horst Centrum Tim Cosson

Uitleg website: Horst Centrum

Loyaliteitsprogramma Anita Rongen-Derks

Loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma uitgangspunten: Gezamenlijke promotie om bereik van Horst centrum te vergroten Verandering winkellandschap maakt dit nodig: van benodigdheden naar funshopping! Consument beseft niet dat er diversiteit van winkels is in Horst. Door duidelijke marketing bekend maken met de veelzijdigheid van Horst. Mode, Horeca, food zijn de speerpunten. Deze gezamenlijk presenteren geeft Horst centrum de beleving van een funshop centrum.

Loyaliteitsprogramma uitgangspunten: Meer traffic naar winkelstraten genereren Door deze nieuwe beleving te promoten en goede offline en online marketing zal er meer bezoek aan Horst centrum gestimuleerd worden.

Loyaliteitsprogramma uitgangspunten: Toeristen naar Horst trekken 2 miljoen toeristen oriënteren zich online voor uitstapjes in de regio: Sterke gezamenlijke online aanwezigheid vergroot kans op bezoek.

Loyaliteitsprogramma uitgangspunten: Laagdrempelige instap voor retailers Geen investering, makkelijk systeem

Loyaliteitsprogramma uitgangspunten: Samenwerking bevorderen tussen retailers Funshoppen benadrukken door leuke samenwerking onderling. Voorbeeld: Na aankoop in winkel kopje koffie bij Horeca.

Loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma

Loyaliteitsprogramma Omzet € 800.000,00 50% spaaromzet € 400.000,00 Fee volgens staffel 2,5% over eerste 50,000 € 1.250,00 2,0% over 50,000 tot 100,000 € 1.000,00 1,5% over restant spaaromzet € 4.500,00 Totaal fee € 6.750,00 1% Reservering voor cadeaus € 4.000,00 Totale gemiddelde kosten € 2.750,00 Omzetstijging 2% € 16.000,00 Brutomarge 37% Bruto winst/verlies € 5.920,00 Wat levert het op € 3.170,00 Rekenvoorbeeld 1:

Loyaliteitsprogramma Omzet € 800.000,00 50% spaaromzet € 400.000,00 Fee volgens staffel 2,5% over eerste 50,000 € 1.250,00 2,0% over 50,000 tot 100,000 € 1.000,00 1,5% over restant spaaromzet € 4.500,00 Totaal fee € 6.750,00 1% Reservering voor cadeaus € 4.000,00 Totale gemiddelde kosten € 2.750,00 Omzetstijging 2% € 16.000,00 Brutomarge 37% Bruto winst/verlies € 5.920,00 Wat levert het op € 3.170,00 Rekenvoorbeeld 2:

Loyaliteitsprogramma Aansluitmogelijkheden

Samen sterk!