Inleiding Horst Centrum Online Hans den Bekker
Inleiding Horst Centrum Online
Inleiding Horst Centrum Online
Uitleg website: Horst Centrum Tim Cosson
Uitleg website: Horst Centrum
Loyaliteitsprogramma Anita Rongen-Derks
Loyaliteitsprogramma
Loyaliteitsprogramma uitgangspunten: Gezamenlijke promotie om bereik van Horst centrum te vergroten Verandering winkellandschap maakt dit nodig: van benodigdheden naar funshopping! Consument beseft niet dat er diversiteit van winkels is in Horst. Door duidelijke marketing bekend maken met de veelzijdigheid van Horst. Mode, Horeca, food zijn de speerpunten. Deze gezamenlijk presenteren geeft Horst centrum de beleving van een funshop centrum.
Loyaliteitsprogramma uitgangspunten: Meer traffic naar winkelstraten genereren Door deze nieuwe beleving te promoten en goede offline en online marketing zal er meer bezoek aan Horst centrum gestimuleerd worden.
Loyaliteitsprogramma uitgangspunten: Toeristen naar Horst trekken 2 miljoen toeristen oriënteren zich online voor uitstapjes in de regio: Sterke gezamenlijke online aanwezigheid vergroot kans op bezoek.
Loyaliteitsprogramma uitgangspunten: Laagdrempelige instap voor retailers Geen investering, makkelijk systeem
Loyaliteitsprogramma uitgangspunten: Samenwerking bevorderen tussen retailers Funshoppen benadrukken door leuke samenwerking onderling. Voorbeeld: Na aankoop in winkel kopje koffie bij Horeca.
Loyaliteitsprogramma
Loyaliteitsprogramma
Loyaliteitsprogramma Omzet € 800.000,00 50% spaaromzet € 400.000,00 Fee volgens staffel 2,5% over eerste 50,000 € 1.250,00 2,0% over 50,000 tot 100,000 € 1.000,00 1,5% over restant spaaromzet € 4.500,00 Totaal fee € 6.750,00 1% Reservering voor cadeaus € 4.000,00 Totale gemiddelde kosten € 2.750,00 Omzetstijging 2% € 16.000,00 Brutomarge 37% Bruto winst/verlies € 5.920,00 Wat levert het op € 3.170,00 Rekenvoorbeeld 1:
Loyaliteitsprogramma Omzet € 800.000,00 50% spaaromzet € 400.000,00 Fee volgens staffel 2,5% over eerste 50,000 € 1.250,00 2,0% over 50,000 tot 100,000 € 1.000,00 1,5% over restant spaaromzet € 4.500,00 Totaal fee € 6.750,00 1% Reservering voor cadeaus € 4.000,00 Totale gemiddelde kosten € 2.750,00 Omzetstijging 2% € 16.000,00 Brutomarge 37% Bruto winst/verlies € 5.920,00 Wat levert het op € 3.170,00 Rekenvoorbeeld 2:
Loyaliteitsprogramma Aansluitmogelijkheden
Samen sterk!