Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
In 48 uur de wereld rond De integrale organisatiediagnose in 48 uur
Advertisements

In 48 uur de wereld rond De integrale organisatiediagnose in 48 uur
Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
Eureko Academy Life & Pensions Inspirerend leren.
QUICK SCAN OP KWALITEIT EN EFFICIËNTIE VAN DE SERVICES
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Management Informatie en Business Intelligence voor uw kantoor
Welkom bij. Wat doen wij? Eén volledig geïntegreerde totaaloplossing.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Download het volledige whitepaper via Deze presentatie geeft een samenvatting van het gelijknamige whitepaper. Het volledige whitepaper.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Visionplanner Gert Kwetters Directeur Visionplanner 12 april…
FlexForum : Kansen in de flexmarkt Donderdag 10 mei 2007 Waarde toevoegen Denk als je klant en wordt zijn beste leverancier.
Onze missie: “Wij voorzien onze opdrachtgevers en partners van simpele, praktische, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige oplossingen”.
AberdeenGroup surveyed 125 companies to understand their product innovation goals. Top challenges reported by these companies were: Cost pressure from.
ENGAGE 4 RESULTS CAFE 23 JANUARI 2014 MEDIAHUIS. ICT NEEDS BUSINESS ■ BELANGRIJK OM VOELING TE HEBBEN MET BUSINESS ☐ ‘Start with the end in mind’ ■ SUCCESS.
Verslag Engage 4 Results Café Data Quality. Welk type data (klantendata / productdata / transactionele data / …) heeft binnen uw bedrijf een kwaliteitsprobleem?
Een startersgids voor innovatie
Management Advies Specialisten in dienstverlening, bedrijfsvoering en informatiemanagement bij lokale overheden.
Een continue verbeterende dienstverlening
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Monitoring en Benchmarking Maarten Zemann & Arie Uyttenbroek 1 april 2009.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van HBSoftware B.V Onze kracht is branchekennis. Wij begrijpen wat vastgoedontwikkeling is. Wij weten wat de prioriteiten van het management.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Thinking Bigger About BI
27 januari 2011.
Het nieuwe werken Visie Peter Fingar. Het werk verandert: –Meer informatie gericht: gebruiken, verwerken en actie Transactie-informatie Omgevingsinformatie.
Branche in Zicht Kantoorpresentatie Juli september Inhoud  Wat is Branche in Zicht (BiZ)?  Wat levert BiZ ons kantoor op?  Wat levert.
Branche in Zicht (BiZ) Kantoorpresentatie Maart
Student Advantage SLBdiensten & APS IT-diensten Charles Stork
moderniseren van het curriculum.
Delivering Value for Less A cceleration C enter for E ngagements Templates Oubollig of Agile Maurice Siteur ACE Service Manager Testing.
Project Proceshuis Road show
Kennismanagement & Sociale media
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
Testrapportages: Boodschappers van de koning of Nieuwe kleren van de keizer.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Naar een optimaal HR - beleid
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
1 IT Service Management Theorie (1). 2 Van ‘Beheren van dozen’ naar ‘Beheer van bedrijfsprocessen’ Bron: white paper van BMC Software. Leverancier van.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4
Wat is Lean? Dit is uw organisatie met alles wat daarbinnen gebeurt:
Business en IT Consulting
Premium Cloud Backup Makkelijk.Veilig.Betrouwbaar.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
Great Place To Work ® © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN voorlichtingsbijeenkomsten 11 november november november 2009.
Created by BM|DESIGN|ER oh contrl generiek gem oh prov oh rijks oh zbo's ssc/gr's energie zorg.
Hoezo Great Place To Work ® bij Vanboeijen? © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN 30 september 2009 Erik van Riet VGN 30 september 2009.
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
We Support Your Success!.
KNVI Congres Introductie BI.
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Een product of dienst verkopen
Stichting De Waaier Presentatie 30 november 2017.
CIO 3.0: een gemeentelijk perspectief op de digitale transformatie
ECOLAB; GEDREVEN DOOR ONZE MENSEN
Reflector Big Five Personality
Procesondersteuning binnen de sociale zekerheid
Checklist for Savings & Added Value
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie 2015

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Big Data = Big Results De beste klantinteractie koppelt data + medewerkers aan elkaar Arie den Hollander

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Introductie Xerox Corporation is een wereldwijde marktleider voor business process outsourcing en document management, met een omzet van bijna $ 23 miljard. Xerox biedt business process outsourcing en IT-outsourcing diensten, inclusief data processing, oplossingen voor de gezondheidszorg, financiële ondersteuning en customer relationship management services voor commerciële en overheidsorganisaties wereldwijd. Xerox Corporation is met mensen actief in meer dan 160 landen. Arie den Hollander is Client Team Manager voor een opdrachtgever uit de Telecom.

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Big Data: Everybody is talking about it, but it isn’t happening that much Bron: Gartner.com 2014 hype cycle

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Big data in de praktijk van contactcenters Uitdaging ligt in het omzetten van Big Data naar Big Information om Big Results te behalen binnen het contactcenter Xerox benadert dit door zich te transformeren van een kosten- en waardegestuurde productieomgeving naar een door data gedreven “Experience Manager”

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Waarde toevoegen CONTACT INTERACTION ANALYSIS KNOWLEDGE MANAGEMEN T Predict time and channel of contact Estimate what they may want Recognize who is contacting Match with right agent cSAT / NPS Interaction data Staffing decisions, sales forecasts Optimizing commercial results Feedback to operation and marketing More efficient interactions Quicker answers lead to higher cSAT Improved performance Improved customer value

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek 3 Better Practices van Xerox in Big Data XICO:De Xerox Intelligent Call Optimizer matcht de klant met de juiste agent door het maken van gesimuleerde waarde-vergelijkingen tussen de klant en beschikbare medewerkers. Resultaten: Afhankelijk van dienstverlening, 2-4% AHT reductie, 6- 8% verbetering in sales

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek 3 Better Practices van Xerox in Big Data Intelligent Agent: Optimaliseert knowledge base met een statistische aanpak in plaats van een beslisboom. Lerend vermogen om deze dynamisch bij te stellen. Resultaten: Tientallen seconden AHT reductie en positieve impact NPS

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek 3 Better Practices van Xerox in Big Data FSI:Voorspelt aan de hand van klanthistorie en trends binnen het contact van vergelijkbare klant het contactgedrag en mogelijke problemen die kunnen optreden. Resultaten: Tientallen procenten call avoidance

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek EN NU… Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek 2015 Actueel branche-rapport Inhoud: Trends, Best practices en Kengetallen Uitgevoerd door Klantinteractie Research Centrum In samenwerking met Klantenservice Federatie Het onderzoeksthema van deze lezing is… Wie alle 6 thema’s wil beantwoorden:

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek KIRC is het enige not-for-profit onderzoeks- instituut in Klantinteractie in Nederland KIRC doet: Maandelijks een panel-onderzoek naar actuele onderwerpen in klantinteractie en publiceert de resultaten in Customer First Kwartaalonderzoeken (groot onderzoek), gepubliceerd in boekvorm (29,95 euro). Donateurs van KIRC (18 euro) krijgen deze boeken gratis. Jaarlijks: Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Als Donateur steunt u belangrijk onderzoek naar klantinteractie in Nederland en bent u altijd up to date!

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek WIJ VRAGEN UW MENING EN VISIE, VIA HET STEMKASTJE Heeft u bij een vraag geen idee? Gok svp niet; dan krijgen we onjuiste cijfers. Onthoudt u dan van antwoord. WAT KRIJGT U VAN ONS? U ontvangt het integrale rapport, in boekvorm van ons: GRATIS (september)

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek 16 SPONSORS MAKEN DIT ONDERZOEK MOGELIJK

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek En nu naar de tafeldiscussie..

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Waarde toevoegen CONTACT INTERACTION ANALYSIS KNOWLEDGE MANAGEMEN T Predict time and channel of contact Estimate what they may want Recognize who is contacting Match with right agent cSAT / NPS Interaction data Staffing decisions, sales forecasts Optimizing commercial results Feedback to operation and marketing More efficient interactions Quicker answers lead to higher cSAT Improved performance Improved customer value Tijd voor interactie, discussie en uw visie!

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Deel uw visie, ervaring en mening met uw tafelgenoten, onder leiding van uw tafelheer of –vrouw Wij leggen u de volgende vragen en stellingen voor: 1. Wie Big Data negeert, gaat de strijd verliezen van de grote spelers. Sterker nog: alleen Amazon, Twitter, Google en Facebook kunnen echt iets met Big Data. 2. Contactcenters zijn voor het inzetten van Big Data afhankelijk van hun klanten en leveranciers. 3. Big Data maakt bureaus voor marktonderzoek overbodig. 4. In mijn organisatie is inzichtelijk welke waarde Big Data ons oplevert en kan opleveren. U heeft hiervoor de tijd tot het einde van deze sessie

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Dank u voor uw deelname U heeft kennis gemaakt met onze better practices in Big Data De beste klantinteractie koppelt data + medewerkers aan elkaar Wij zijn benieuwd hoe u Big Data gaat inzetten. Over een week krijgt u een link g d, waarmee u deze presentatie kunt downloaden.

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Dank U voor uw bezoek aan het “Better Practices Theater” en uw input voor Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie 2015

Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Arie den Hollander, Xerox