DMK – lesweek 10. 0/09/06/mobile-advertising-nederland-2010- een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

BUREAU VOOR i-COMMERCE
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Symbaloo is de leukste en makkelijkste start op internet
Laptopproject VUB: planning van een bijdrage
ICT in Marketing & Communicatie Hoe gebruiken wij de ICT middelen binnen de afdeling marketing & Communicatie.
IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
Wat is interactieve marketing?
Internet en gezondheid.  Wie heeft internet thuis?  Wie heeft een smartphone of tablet?  Wie zoekt medische informatie op het internet?  Wie neemt.
Download het volledige whitepaper via Deze presentatie geeft een samenvatting van het gelijknamige whitepaper. Het volledige whitepaper.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
ICT-Strategie politie Onderzoek Apps4Cops. 2 STRATEGIE CTO-code: R a 1. Device onafhankelijk ICT-strategie politie Any Device 1. Device Onafhankelijk.
Smartphone development Coopman Tom Adforce. Online communicatie en marketing agentschap Gevestigd in Brussel Aanbiedingen : – Online marketing – Juridische.
H4: Begrijpen van de markt
iDTV Enkele persoonlijke bedenkingen iDTV/digitale TV = een Belgisch prematuurtje Zomer/herfst 2005: te vroeg gelanceerd Technisch nog niet rijp Niet.
Presentatie nieuwe media
Informatiekunde ‘project Informatiewetenschappen’ 7 november F. de Vries Website Evaluatie.
Advanced Business Information Solutions
Confidential 1 Trends in ICT J. Bruijning KPN Research 8 juni 2001.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Business Marketing Management
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Hoofdstuk 2 Strategy and Models for the Virtual World Jelmer Lavèn
Data Maarten Terpstra en Peter le Clerq. 1.Wij denken dat bedrijven in toenemende mate data gebruiken voor toepassingen in marketing, sales, service,
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
© Shopping 2020 TRENDS EN ONTWIKKELINGEN INKOOP EN SUPPLY CHAIN expertgroep Inkoop en Supply Chain Juni 2014.
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Grafimedia, een Smart Industry? Albert Noppen en Roelof Janssen.
DMK – lesweek 1.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
De toekomst van morgen 1.Steeds meer processen buiten je organisatie 2. Steeds meer samenhang tussen processen Paul Havinga Business Unit Director GMT.
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
DMK – week 2.
DMK – week 3 Deel 1.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
DMK – week 9. Onderwerpen week 9 Tio Minor Digital Marketing Onderwerp DMK: Omzet, winst en kosten; hoe te beïnvloeden juist bij een informatieve website.
DMK – week 7. Onderwerpen week 7 Tio Minor Digital Marketing Website optimaliseren om de conversie te verhogen; Retargeting; kopers terughalen naar het.
Waar kom ik vandaan? Open project 2010.
Titel Financiering van kwaliteitsvolle zorg Pieter Van Herck Senior adviseur welzijn- en gezondheidsbeleid Voka.
E-Bookplatform van de Bibliotheek Training e-book ambassadeurs BtB regiodagen.
Hoe optimaliseer ik de bereikbaarheid voor mijn organisatie.
Bring Your Own Device OUDERAVOND BS D’N HEIAKKER DEURNE 3 JUNI 2014.
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Top kwaliteit Websites die wij maken Welkom bij Nexxite Internet.
We Support Your Success!.
Kennismaking Suneco.
Handboek Online Marketing 4, Hoofdstuk 3
Standaarden en spelregels voor de Slimme Stad
Big Data woensdag 15 februari 2017.
Kluwer The end of Publishing
Innovate-IT Enkele toepassingen
DMK – lesweek 10: Privacy.
lesweek 5 content online
Welkom op mijn powerpoint
Big Data.
Voeg hier het organisatie onderdeel in
Big Data.
Menno Jansen, programmamanager Zorginnovatie
Disruptive, exponential, (big) data driven, digital transformation;
Standaardsitevereniging.nl Maikel Bauer.
Hoofdstuk 8 Taakcluster Strategisch support
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Kanaalstrategie ANWB retail
Transcript van de presentatie:

DMK – lesweek 10

0/09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op week 5 Mobile Commerce Mobile commerce Minor Digital Marketing

0/09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ “Mobiel internet is complexer dan vast internet. Dat hangt samen met de fragmentatie van het mobiele eco- systeem: handsets met verschillende usability en formfactor (content), websites of Apps of beide, vele App stores (met Apple als de onbetwiste leider) en verschillen in browsertechnologie. Belangrijkste startpunt is: ken je klant, wie is het en wat voor handset heeft hij/zij en hoe is zijn/haar gebruiksprofiel?” Paul Brackel, voorzitter OMI Mobile commerce Minor Digital Marketing

Mobile commerce Trends 2015 Minor Digital Marketing Click for more……but stay up to date by surfing, researching and sharing information

Minor Digital Marketing Mobile commerce Travel apps voor een slimmere reiziger

Minor Digital Marketing Mobile commerce

Minor Digital Marketing Responsive design Op alle devices dezelfde informatie en kwaliteit Must, must, must !!!!!!!!!!

Minor Digital Marketing apps

Minor Digital Marketing Nieuwe verdienmodellen bij apps

Minor Digital Marketing Nieuwe ontwikkelingen bij apps

Ook mobile commerce Minor Digital Marketing

Mobiel en de toekomst Computers gaan we niet meer met onze handen bedienen. Minor Digital Marketing

Smartphone=afstandsbediening Minor Digital Marketing

Smartphone=afstandsbediening Minor Digital Marketing

Internet of Things Gartner: in miljard IP-apparaten. Het zijn de apparaten die voor data gaan zorgen > mensen Minor Digital Marketing

Intelligente horloges Vervanging van je smartphone? Minor Digital Marketing

Intelligente wearable’s Antwoorden op vragen die je nog niet stelde Minor Digital Marketing

Big data Minor Digital Marketing

Big data: ‘Chocola maken van alle on- en offline data’ Minor Digital Marketing

Big data Minor Digital Marketing

Big data Intercontinental Hotels: voorspellen gedrag van gasten in relatie tot energieverbruik Minor Digital Marketing

Toerisme en big data aanbod – citycard – barcode – gedrag – analyse – interactie - aanbod Minor Digital Marketing

Nog meer toekomst? Minor Digital Marketing 3D-printing

Steeds meer spil in de organisatie –contact met product development, inkoop, verkoop, receptie, management,... Afstemming op wensen & behoeften van de consument kan steeds beter Vereist: interpreteren van de verzamelde (big) data Digital marketing, de toekomst Minor Digital Marketing

PDM Eindopdracht lesweek 10:  Mobile commerce waar mogelijk toepassen op het project; de keuzes onderbouwen en waar mogelijk relateren aan de resultaten tot nu toe;  ontwikkel privacybeleid voor je project en pas deze toe;  Pas de Internet Scorecard/digital strategie aan en/of breidt uit.

Minor Digital Marketing PDM studie en referentie week 10:  Hoofdstuk 1 introductie, ontwikkelingen en toekomstvisie in Handboek online marketing 4  Hoofdstuk 14 Mobile marketing and touch in Handboek online marketing 4   PowerPoint week 10  Indien beschikbaar en van toepassing: relevante actuele en aanvullende publicaties en voorbeelden (docenten)