Marketingcommunicatie Daphne Drent PowerPoint Marketingcommunicatie
Inhoudsopgave 1. Marketingcommunicatie -Themacommunicatie -Actiecommunicatie 2. marketingcommunicatie-instrumenten - E-commerce - Direct marketing - Winkelcommunicatie - Buitenreclame - Sponsering 3. Marketingcommunicatiemiddelen - Advertenties - Commercials - Social media
Marketingcommunicatie Themacommunicatie : Wanneer gebruik je wat bij Themacommunicatie? Overbruggen van de waarden van het merk Emotie opwekken Commercieel Langduriig promoot via : Internet, tv spots direct mail en folders Prijzencircus : reclames, folders en het social media
Marketingcommunicatie Actiecommunicatie Door middel van : Poppen, displays, direct marketing, verpakking en persoonlijk verkoop Producten laten trekken Nieuwe producten Acties aanbiedingen
E-commerce: Marketingcommunicatie-instrumenten Twitter, Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest, Linkedin en de reguliere website. Crowdsouring : Geen crowd-souring pagina
Marketingcommunicatie-instrumenten Direct marketing : mail en folders
Marketingcommunicatie- instrumenten Winkelcommunicatie A-merk, B- merk en C-merk A- merk : Bodum ( theeglazen) 25 euro B- merk : V&D eigen merk ( theeglazen) 14 euro
Marketingcommunicatie-instrumenten Outdoor media Naamsbekendheid Mensen laten overtuigen
Sponsering: * manier om naamsbekendheid groter te maken * publiciteit voor het bedrijf * Goede doelen V&D: Stop Aids Now! , Nationaal Fonds Kinderhulp en Fight Cancer La Place: De Dierenbescherming en Leger des Heils
Marketingcommunicatie Advertenties Verschillende advertenties : kranten, folders
Marketingcommunicatie Commercials 1. ‘’ circusprijzen van start’’ https://www.youtube.com/watch?v=XYco2u2icvM 2.’’ prijzencircus commercial’’ ttps://www.youtube.com/watch?v=tWYKOS-pJtI 3. ‘’VD nieuwe tv commercial’’ https://www.youtube.com/watch?v=5x4zVPLT9gU
Einde