Marketingcommunicatie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

Crossmedia Strategie en concept.
Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
One-to-many One-to-one Televisie Website TelefoonPersoonlijke verkoop RadioBriefServicemedewerker Billboards Tijdschrift Catalogus Onpersoonlijk Zeer.
Presentatie Mediagebruik. Matthijs Rolleman Rockacademie Drum Media: – Laptop – Smartphone Facebook.
Hoofdstuk 5 Sportsponsoring en direct marketing
Nieuw relatiemanagement, SCRM
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
Corporate Communication & Design
Social Media.
Varkens Vandaag Het echte verhaal in de media. Zo maar wat voorbeelden John van Paassen, varkenshouder in Deurne.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
Business Marketing Management
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Samen een goed merk promoten
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Commercieel beleid en recht
Natural mineral water.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Marketing 5 havo.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Training voorbeeld voor
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Promotie- en Plaatsmix Alleen op neergeklapte stoelen gaan zitten.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Plaats- en Promotiemix Presentie. Vandaag De tijd tot 10 over 9 om nog te leren Daarna: 20 meerkeuzevragen > SO.
> Instagram URL. Instagram URL uitleg Door de opkomende social media kan het handig zijn social media links op uw website te (laten) plaatsen. Maar wat.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Digitale tools: SlideShare
Een Regionale mediaorganisatie met een lokaal hart
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Sociale media inzetten
Become aware (Verzamel slide voor de presentatie)
Social Media & Sport Deel I
Marketingplan.
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale Media.
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Opdracht 1 communicatietheorie
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Sociale media Beeldgebruik
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

Marketingcommunicatie Daphne Drent PowerPoint Marketingcommunicatie

Inhoudsopgave 1. Marketingcommunicatie -Themacommunicatie -Actiecommunicatie 2. marketingcommunicatie-instrumenten - E-commerce - Direct marketing - Winkelcommunicatie - Buitenreclame - Sponsering 3. Marketingcommunicatiemiddelen - Advertenties - Commercials - Social media

Marketingcommunicatie Themacommunicatie : Wanneer gebruik je wat bij Themacommunicatie? Overbruggen van de waarden van het merk Emotie opwekken Commercieel Langduriig promoot via : Internet, tv spots direct mail en folders Prijzencircus : reclames, folders en het social media

Marketingcommunicatie Actiecommunicatie Door middel van : Poppen, displays, direct marketing, verpakking en persoonlijk verkoop Producten laten trekken Nieuwe producten Acties aanbiedingen

E-commerce: Marketingcommunicatie-instrumenten Twitter, Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest, Linkedin en de reguliere website. Crowdsouring : Geen crowd-souring pagina

Marketingcommunicatie-instrumenten Direct marketing : mail en folders

Marketingcommunicatie- instrumenten Winkelcommunicatie A-merk, B- merk en C-merk A- merk : Bodum ( theeglazen) 25 euro B- merk : V&D eigen merk ( theeglazen) 14 euro

Marketingcommunicatie-instrumenten Outdoor media Naamsbekendheid Mensen laten overtuigen

Sponsering: * manier om naamsbekendheid groter te maken * publiciteit voor het bedrijf * Goede doelen V&D: Stop Aids Now! , Nationaal Fonds Kinderhulp en Fight Cancer La Place: De Dierenbescherming en Leger des Heils

Marketingcommunicatie Advertenties Verschillende advertenties : kranten, folders

Marketingcommunicatie Commercials 1. ‘’ circusprijzen van start’’ https://www.youtube.com/watch?v=XYco2u2icvM 2.’’ prijzencircus commercial’’ ttps://www.youtube.com/watch?v=tWYKOS-pJtI 3. ‘’VD nieuwe tv commercial’’ https://www.youtube.com/watch?v=5x4zVPLT9gU

Einde