Dmkmarijnenniels.wordpress.com.  Brief door Mark Zuckerberg bij de beursintroductie in 2012  Citaten van en over Mark Zuckerberg  Mijlpalen Facebook.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Lessen uit het Noorden 2 februari 2011 “Op weg naar huis bijeenkomst”
Advertisements

Impact van fusies en overnames op de bedrijfscultuur
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
Dieter Pétré Voka Ondernemerscafé
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
De kracht van het kleine
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
College 5 Ethiek en business.
Kwaliteitszorg als meerwaarde
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Facebook. Martin Bos MM1B.
Priva creating a climate for growth. Priva creëert duurzame oplossingen voor de groeiende vraag naar schaarse hulpbronnen als energie en water door met.
©Lex Bergers, Lexpertise Business Coaching in Communicatie Training/Coaching/Advies/Presentaties Presentatie De wereld “on the move” (eerste kenismakings-versie)
Isabel Brouwers Artcode 2
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Gedrag in organisaties, 10e editie
Smart Specialisation: Social Innovation 28 maart 2013 Prof.dr. Roel in ‘t Veld.
30 september 2005 Professioneel asset management Kunstwerken eindrapport.
Living & Working Environments. Leverancier van hardware, software en brainware voor gebouwautomatisering. Marktleider in Nederland: één op de drie gebouwen.
Wetgeving overheidsopdrachten. Welke organisaties? 4 Categorieën: –De overheid –Organisaties die aan bepaalde voorwaarden voldoen –Privaatrechtelijke.
Waarom een standaard Een norm of standaard is een procedure of een maat waarvan een groep mensen met elkaar heeft afgesproken dat ze hem zullen gebruiken.
Mark Hillen Herstel en Winst 17 mei Leden gericht op arbeidsparticipatie Brouwerij De Prael Restaurant Freud Specialisterren De Meewerkers Ctaste.
WAAROM SCHOOLRADIO? LEUK TIJDVERDRIJF COMMUNICATIEKANAAL.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Betrokkenheid op de werkvloer
Coöperaties en coöperatief samenwerken, een kennismaking.
“Een samenwerkingsverband van mensen in formele functies die met behulp van regels en middelen een gemeenschappelijk doel realiseren”. ORGANISATIE Mensen.
Twitter wat is het? wat kun je er mee doen? clubmiddag 18 november © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
10 januari 2015 Bedrijfsoriëntatie Unit 4 Agresso Presentator: Yoran Kleiberg.
“Makandra Strategie, Platform Model Nederland als Diaspora Hub”
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Naam: Priya, Aradhana & Jamie.  Intro Dia 3 t/m 23  FacebookDia 24 t/m 57  TwitterDia 58 t/m 95  HyvesDia 96 t/m 125  AfsluitingDia 126.
7 Kernwaarden van Delta Lloyd Groep
High Performing Teams De Kunst van het Bewegen drs. Eric Slager.
NorthgateArinso Nederland. Kernwaarden NGA "Onze opdrachtgevers worden ondersteund door mensen die niet alleen weten wat het is om in een bepaalde regio.
TEKST STRUCTURE IN FIVE’S
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
 A-94 A-94.
50.
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
Begroting 2015 Cie. EFTR Bijdrage E. Ruijgers.
Introductieavond voor bestuursleden Beleidsvorming binnen een Scoutinggroep.
Ontwikkelen van vakmanschap in veranderende tijden. HR netwerkbijeenkomst Tineke de Visser In voor zorg!Merel van der Ham 13 april 2016Aafje Academie.
JUNIOR COMPANY TRAINING LEERLINGEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
Hier komt een titel Hier komt tekst En een opsomming En een voetnoot Hier komt een hoofdstuk Over Lommel en Pure energie.
Meer verbinding, sociale cohesie en eigen/samen regie in de buurt Met het Buurtteam als stimulator, facilitator en begeleider van een samenleving die niemand.
Maartje Douma & Chantal van de Wiel Formulemanager Plaza food for all Zuid en Noord Nederland.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Presenstatie: Social Media Door: Broos, Reeve, Roos, Willem en Romy.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Duurzame inzetbaarheid van de professional
3. 3 Jezus zegt: kijk naar mij. Wie ben ik voor jou? 2.
Toekomstige veranderingen:
OCMW LEUVEN 40 JAAR OCMW.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
DMK – lesweek 10: Privacy.
NedCore Centraal en integraal objectenbeheer zonder berichtenverkeer!
Johan Tiggelman o.a. KAM Manager sinds 1994
Wetgeving overheidsopdrachten
Ga de hele wereld door en vertel het goede nieuws aan iedereen!
Mediawijsheid Netiquette.
Ontwikkeling, wij als EBS
Waarden.
Het School Ondernemerschaps(kwaliteiten)spel
Zet je club op de kaart!.
Groeien als team - het teamcharter als hulpmiddel
Sociaal ondernemerschap: wat is het en wat is het belang?
Je bent opgewekt: sta dus op. Wees 1. gericht op Christus; 2
DRIE pilaren van Een gebruikersgerichte website
Transcript van de presentatie:

dmkmarijnenniels.wordpress.com

 Brief door Mark Zuckerberg bij de beursintroductie in 2012  Citaten van en over Mark Zuckerberg  Mijlpalen Facebook

 ‘ Facebook is opgericht om de wereld meer open en onderling verbonden te maken’

 Focus op impact  Handel snel  Toon lef  Wees open  Zorg voor maatschappelijk nut

 ‘ De hackermethode’

 Basisprincipes  Bedrijfscultuur  Ondernemer/CEO  Ontvankelijke overheden  Missie Facebook (63)  Persoonlijke doelen Zuckerberg (39)

 2004: 1 e versie Facebook  2009: Like button, 360 miljoen gebruikers  2010: 500 miljoen gebruikers  2012:Beursgang, waarde van 104 miljard dollar. 955 miljoen gebruikers op Facebook.

 ‘Voor het ontwikkelen van goede diensten is een gemeenschappelijk doel binen het team en de organisatie van belang waarmee iedereen het eens is. Hierbij staan openheid en maatschappelijk nut centraal en stelt men zich bij elke actie of ontwikkeling steeds de vraag: Wat is het nut voor de gebruikers en op welke wijze kan ik het verder verbeteren?’