Commercieel beleid 1 H2 Marktonderzoek Filiaalmanager.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De marketing-omgeving
Advertisements

De branche in kaart gebracht.
Kamer van Koophandel Haaglanden
Hoofdstuk 2 - Strategy Wat is een strategie?
Opdracht Strategieontwikkeling
Ine Berkelmans Conferentie Kennispoort 12 december 2006
Welkom 2012: het jaar van de grote verwarring?. Doel: - Ambitieuze / resultaatgerichte ondernemers - Onderwerpen verschillende invalshoeken - Interactie.
IAM V2 Trendanalyse 24 september 2008.
Resultaten enquête tuchtwet
Een kwantitatief onderzoeksvoorstel: ZWANGERWIJZER INGEVULD, EN DAN?
Wat is politiek? 1.1 Het begrip politiek 1.2 De overheid.
Ideeontwikkeling Werkcollege 1: -Context -Probleem.
Trendanalyse introductiecollege, V2, blok 1 peter buis en theo ploeg.
Marketing theorie Week 1 To do Opzet & doelstellingen periode 1 Onderwerp week 1.
© Wolters-Noordhoff, 2007Marktonderzoek. © Wolters-Noordhoff, 2007Marktonderzoek.
dataverzamelformulieren
Hoofdstuk 4, Interactieve marketing
Hoofdstuk 4 Nederland: stedelijke gebieden Paragraaf 1 t/m 4
Hoe geef je organisatie ontwikkeling echt vorm?
MVO en public relations
Onderzoek en Segmentatie MK02 HEO-CE1 Agenda Doelstelling MK02 Studiewijzer Site met presentaties Theorie Voor volgende keer MK01 HEO-CE1.
Swot analyse
Initiatiefnemers: Philip Idenburg (BeBright)
De steekproefuitkomsten generaliseren naar de populatie
Hogeschool van Amsterdam Engineering, Design & Innovation Amsterdamse Hogeschool voor Techniek 31 maart 2006 Lambda presenteert Market Challenge Marketing.
Hangjongeren in Limburg: Wie zijn ze? Wat doen ze? En vooral, wat drijft hen? Een kwantitatieve studie naar het (anti)sociaal karakter van rondhangen als.
Risicomanagement in projecten
De stap van persoonlijk Reiss Profile naar de match met studie, werk en …
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Loopbaan&burgerschap. WAT HEB JE NODIG ?  KENNIS ( THEORIE)  INZICHT (VERSCHILLENDE INVALSHOEKEN)  VAARDIGHEDEN.
Commercieel beleid en recht
College 2 Marketingomgeving
De sociale economie als partner voor profitbedrijven en lokale besturen Uitdagingen voor de 5 november 2014.
Midden in de wereld:.
Procesmanagement in de praktijk Hoofdstuk 3 Processen besturen
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
Marketing H4 Strategisch managementplan Commercieel medewerker.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
INVLOEDEN UIT DE MICRO-OMGEVING INVLOEDEN UIT DE MACRO-OMGEVING
Commercieel beleid 2 H4 Presentatie- en promotiebeleid Filiaalmanager.
Budgetteren H2 Inzicht in de functie van begrotingen Filiaalmanager.
Smart Business Consultants ‘We turn questions into solutions’
Commercieel beleid 2 H2 Inkoopbeleid Filiaalmanager.
Commercieel beleid 1 H5 Samenwerking Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H2 Inkoopbeleid Ondernemer detailhandel.
Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM Marketingmix?
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek Filiaalmanager.
Commercieel beleid 1 H3 Marktsegmentatie Filiaalmanager.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
– Hoe pak ik een kwantitatief onderzoek aan?
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 7 Thema 12 – Omgevingsinvloeden Business IT & Management
Hoofdstuk 4 Marketingomgeving Video’s: Kotler en anderen Vragen bespreken Onderzoek Marketingomgeving MKB 2011 en 2012 Theorie hoofdstuk 4 Marketingomgeving.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Lokale media in de dynamiek van technologie en markt Paul Rutten Universiteit Antwerpen Paul Rutten Onderzoek Presentatie voor Gemeenteraad Dordrecht Dinsdag.
College 2 Marketingomgeving Video’s: Kotler en anderen Vragen bespreken Onderzoek Marketingomgeving MKB 2011 en 2012 Theorie hoofdstuk 4 Marketingomgeving.
Marktonderzoek © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv College 4 Hoofdstuk 6 Steekproef.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Midden in de wereld:.
Redeneren over de verzorgingsstaat
-Samenvatting -Eindopdracht (cultuur herkenning)
Examen ma2 N.a.v. het SE P7.
Hoe beïnvloeden ze het milieu in Vlaanderen?
Sterkten versus kansen Zwakten bedreigingen Kansen Bedreigingen.
Marktonderzoek Marktonderzoek.
Beleid en regelgeving Les 1.
Ontwikkelingen in de recreatie
International Business Practice
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
Transcript van de presentatie:

Commercieel beleid 1 H2 Marktonderzoek Filiaalmanager

Marktonderzoek Informatiefunctie Creatieve functie Bewakingsfunctie Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Soorten marktonderzoek Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Sociaal-maatschappelijk Technologisch Ecologisch/ethisch DESTEP-methode Demografisch Economisch Sociaal-maatschappelijk Technologisch Ecologisch/ethisch Politiek/juridisch Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Methoden van onderzoek Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Enquête Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Steekproef Steekproefgrootte Betrouwbaarheid Nauwkeurigheid Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager

Stappenplan marktonderzoek Commercieel beleid 1 | Filiaalmanager