De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM Marketingmix?

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM Marketingmix?"— Transcript van de presentatie:

1 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM Marketingmix?

2 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM  Waar staat de betaler, a.k.a. de klant?  Zoek de nieuwe indeling van Prof. Bob Storm!

3 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM  Ruil (niet alleen geld maar ook informatie)  Reputatie (afzender niet langer anoniem, LegioLease)  Relatie (pad van hyperconcurrentie is moordend/duur enz.)

4 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM  DESTEP factoren  Zoek per onderdeel enkele trends!!!

5 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM  Demografische  Economische

6 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM  Sociale  Technologische

7 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM  Ecologische  Politiek-juridische

8 Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM  Welke bronnen gebruiken jullie?  www.emerce.nl www.emerce.nl  www.marketingfacts.nl www.marketingfacts.nl  www.frankwatching.nl www.frankwatching.nl  www.telecommerce.nl www.telecommerce.nl  www.trendwatching.com www.trendwatching.com


Download ppt "Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media CRM Marketingmix?"

Verwante presentaties


Ads door Google