Wim, Rieneke, Jeffrey & Kellyann LUCKY GAMBLERS. INHOUDSOPGAVE Waarom toch een ander concept. Het Nieuwe concept Wat kun je winnen met de game Bewijs.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Samenvatting Book of lenses
Waar zijn jongeren mee Bezig?
Duizenden mensen in de zorg zetten zich in 26 JUNI CHANGE DAY NEDERLAND Iedere dag staan er duizenden mensen in de zorg klaar om anderen te helpen. Zij.
Businesstoepassingen
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Trends en Innovaties in het Retail Betalingsverkeer
6e Nationaal Platform E-Health Chaos voorbij; structuur begint?
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Het klaslokaal 2.0.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
Kent u ze ook? Die eigenlijk passé vinden ? Via de PC? Houd toch op! Die zich niet kunnen wegrukken van hun mobiel..... De generatie.
Max van der Poel Gyor Moore Xander Kerasovopoulos Michael Bosker.
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
1.1: in de naam der wet Nakijken Intro HC Opdracht Opdracht bespreken
Project “Efteling Defense”
Prokkelen Laagdrempelig, participatie, inclusie Marian Geling.
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
Opdracht 1: Pak een s. Openen van materialen: Materialen in verschillende formats ontwikkeld (Word, Powerpoint, Zip) Programma Good Reader (gratis)
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?
Een leerlijn mediawijsheid groep 5-8.
Samen een goed merk promoten
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Aan de slag met Stelselpedia
Challenging the World…10 lbs. at a time!.  STAP 1: STEL EEN DOEL  STAP 2: KIES EEN KIT  STAP 3: DOE MEE OM TE WINNEN THE CHALLENGE.
Elise Bauwens, Astrid Danau en Lies Jacxsens. 1 dashboard voor verschillende accounts Gelinkd aan 8 sociale netwerken Bespaar tijd Gratis of betalend.
Het nieuwe solliciteren:
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
Sociale media in productontwikkeling Sneller innoveren.
EconLit Bewaren van resultaten: mailen, printen, opslaan Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Altijd online!.
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Marketingcommunicatie
Presentatie Nick Visser, Steve Zonneveld, Jeffrey Beckers, Desirée van den Berk & Christel Wortman.
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Training voorbeeld voor
Inhoud Brainstorm Concept Storyboard Digitale Enquette.
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Ben jij je eigen databaas? Aangeboden door
Jongeren en de digitale wereld. Halt Halt levert een bijdrage aan het voorkomen en bestrijden van jeugdcriminaliteit door middel van: De Halt-straf. Voorlichtingen.
Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Presenstatie: Social Media Door: Broos, Reeve, Roos, Willem en Romy.
Ben jij je eigen databaas?
B3: Zien hoe media de werkelijkheid kleuren
Mediawijsheid competentie:
Workshop Duurzaamheid
Het 24 spel.
Sociale Media.
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Lessen in social media Voorbeeld 1
NETWERKWEEK De opdracht voor de NWW is om materiaal te maken rondom een concept van een game, applicatie, artbook of een ander productie dat in *lijn.
Betrouwbaar - laagdrempelig - interactief
E-learning E-health & Domotica
Social media Wat deel je wel en niet?.
Korte inleiding + inhoudt
Transcript van de presentatie:

Wim, Rieneke, Jeffrey & Kellyann LUCKY GAMBLERS

INHOUDSOPGAVE Waarom toch een ander concept. Het Nieuwe concept Wat kun je winnen met de game Bewijs van credits Wat levert ons product op voor HC Hoe promoten we het

WAAROM TOCH EEN ANDER CONCEPT Door de wetgeving Facebook te breed

HET NIEUWE CONCEPT Spel Uiterlijk van de game

WAT KUN JE WINNEN MET DE GAME Entrée ½ van de prijs Drankje Gratis entrée Gerecht van snackkaart Gratis entrée + 1 intro voor ½ van de prijs Gratis entrée + 2 intro’s voor ½ van de prijs Fles wijn 2 x een dagmenu Les in pokeren, black jack etc.

BEWIJS VAN CREDITS Accounts zijn noodzakelijk Mail met bewijzen (die je moet printen) Reserveringen via Game-Account

WAT LEVERT ONS PRODUCT OP VOOR HC Concureren online gokken Meer jongeren komen naar het casino Interactiviteit

HOE GAAN WE PROMOTEN Social media Via hollandcasino.nl Reclamespotje

VRAGEN?