Ant colony optimalization. Wat hebben wij gemaakt?  Feromonenspoor begrijpelijk maken  Interactieve strip.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Een impressie van een schoolweek in groep 5 t/m 8
Advertisements

Diny Peters 17 nov 2011.
Project Webontwikkeling IWT-TV Groep 5. Inhoud  Overlopen van de fasen  Live Demo  Vragen?
Website usability Door Dyonne en Yanthe.
Wouter Mennen & Paul van Ulft Informissi
Website usability Door Niels Verheyden en Aaron Saam (V4C)
Verbinding van de theorie naar project Gemeente Breda
EMEG-lijst Kijk een The Lord of the Rings met het commentaar van de regisseur. Marciano Timmermans CE2A.
Rechtspraak.nl zoekresultaten inperken Verder = klikken.
Collectief portfolio groep 3
Het Makkelijk Lezen Plein maakt lezen weer leuk
Het cito-leerlingvolgsysteem
Welkom in deze kerkdienst
OGO 2.2 Presenteren en Demonstreren
Tussendoelen begrijpend luisteren onderbouw
Werken op de Muiswerkmanier. Onderzoek toont aan Didactische mode.
Titel Klik hier voor het invoegen van tekst en/of afbeeldingen
Hoe krijgt dit gestalte bij ons op school.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Public Design Technologisering Paul van Den Hogen Martino Wullems.
Co-Green Dit is een sheet met tekst. Dit is de kop. Dit is bullit 1. Deze bullits kunnen over de gehele lengte van de sheet doorlopen Dit is bullit.
Workshop werken met de Rapucation ‘hulpmiddelen’.
Games met een boodschap Rajiv Krijnen. Games met een boodschap Onderzoeksvraag Wat maakt een game? Subvragen Hypothese Bronnen.
Workshop werken met de Rapucation ‘hulpmiddelen’
Praten is zilver zwijgen is goud.
Communicatie en relatie
Workshop klassenmanagement
HEARTLIVE Project. Wie zijn wij? Debriefing  Probleemstelling: Hoe kunnen we ons product zo vormgeven dat het makkelijk begrijpbaar is voor mogelijke.
Schoolontwikkelthema leesmotivatie vergroten
Next Generation Opdracht 1 – Concepting/grounding/interactie Opdracht Functioneel Ontwerp Opdracht 2.2 – Layar applicatie opnemen screenshots/foto’s/powerpointslides.
Unieke punten Personal Story Dynamic World Visuals World vs World Free 2 Play.
Dialoog School Hoe kunnen we aankomende leerkrachten opleiden tot deze nieuwe didactiek?
Met de handen in het haar? Twee projecten voor de prijs van één! - cursus: kleine kinderen helpen groot worden. - Inforeeks: hoe ga je als ouder om met.
“Reclame maken voor een eigen restaurant”.
Luisteren en feedback Hoofdstuk 15 VP15 Begeleidingskunde
Introductie Oudheid Klassiek Athene. WIJZIGING: Spreekuur Rolf Strootman begint niet om 15.00u maar om 16.00u!!!!!!
Waar is de zevende dwerg?
Meer voorlezen, beter in taal
Info avond cluster 3/4/5/. Agenda Welkom Verdeling binnen het cluster 3/4/5 Zelfstandig werken Planbord Onze (school) Visie Organisatorische aandachtspunten.
U zult bij het zien van deze serie over foto’s misschien (nog beter) begrijpen dat de kinderen in India, maar ook de leerkrachten en de ouders van hen,
Training Voorleescoördinator Bijeenkomst 2 Voorlezen in de kinderopvang.
Staessen Justine 1BaTP B1 Boek : Een patiënt met Autisme Auteur : Martine Delfos.
Interactief voorlezen in de kinderopvang Taalaanbod Module 1 Wat zeg je en hoe zeg je het.
Het chaotische samenwerk spel! Bram Adriaensen Mathieu Maas Martijn Wiendels Jonique Raemakers.
Het chaotische samenwerk spel!. Samen tegen de klok Business model Spellen Uit te breiden Demo.
Iedere patient een eigen website/Open Podium 1 Hoe gebruik ik e-health als arts?
WELKOM IN GROEP 4A. DE JUFFEN maandag, dinsdag, woensdag, vrijdagochtend: Sylvia donderdag: Femke.
MIDZOMERSNACHT Gemaakt door: Suzanne de Ridder en Jasmijn Blommendaal.
Groep 2 Begrijpend luisteren
Luisteren en begrijpen
Onvoltooid deelwoord/bijvoeglijk gebruikt deelwoord
Hand-Out.
‘Panter’ van Brecht Evens
SCHM Literatuur Les 1 #havo5.
Unieke punten Personal Story Dynamic World Visuals World vs World
Infographics Wat is de functie van infographics en hoe haal ik belangrijke informatie uit ze? NU Nederlands 2F.
Een goede poster: Focussed Visueel Gestructureerd
Vertellen resultaten Alle leerlingen even oud Iedereen evenveel tijd.
Poster ontwerpen Opdracht fictie klas 1.
AGRESSIE Les 3.
Autisme in de klas Kijken naar gedrag 12/26/2018.
Alle Neuzen Dezelfde Kant Op?
LEERLINGPRODUCTEN alweer een verslag?.
Vanwaar zijt Gij gekomen, wij wisten niets van U
Hoe te gebruiken 1 Verwijder de lijnen en tekst die u niet nodig hebt
Van alle markten thuis Perron 1 – les 1.
Groep 2 Begrijpend luisteren
Reflectie over leren Naam vak.
Tussenpresentatie.
Transcript van de presentatie:

Ant colony optimalization

Wat hebben wij gemaakt?  Feromonenspoor begrijpelijk maken  Interactieve strip

Ontwerpbeslissingen  Strip  Non-linear verhaal  Leap Motion

Strip  Afbeelding zegt meer dan 1000 woorden  Voor kinderen aantrekkelijk  Makkelijk te begrijpen

Non-lineaire verhaallijn  Invloed op de verhaallijn kunnen uitoefenen  Mee leven met personage  Leren van fouten

Leap Motion  Interactie met de gebruiker  Toveren voor kinderen

Mierenland

Gebruikerstest  Verplaatsen van tekst  Aanpassing verhaallijn  Geheel leerzamer maken

Demo