GAMEDESIGN MARIJKE JANSEN 1GA1. Players  Makkelijk te begrijpen: weinig uitleg nodig  Makkelijk om te spelen  Daarom doelgroep kinderen 6 t/m 10 en.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Op reis langs de voorzieningen
Advertisements

Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Uitslag enquête over online pesten
Psycho-educaties voor kinderen met ASS Handleiding voor jezelf Ik ben speciaal Navigeren in de sociale wereld.
Dyslexie Deze spreekbeurt van Eva, groep 6, gemaakt voor school, november Mijn spreekbeurt gaat over dyslexie.
Natuur en natuur beleving in de BSO 2
How to avoid being a code monkey ? Peter Vantieghem 18/6/2013.
Thijs Waanders H3T3.  Het is leuk voor jongeren  Het is makkelijk te organiseren  Het is leuk om in teams te doen.
Team-Psych Online steun bij uw werk. Visie Wij geven persoonlijk advies via de mail zodat de klant zelfstandig verder kan om een oplossing te vinden.
ABN AMRO GELDSPEL.
hoe autismevriendelijk ben ik
Schoolrijpheid Infoavond 2 februari 2012.
Introduction to gamedesign In 15 minutes (or more)
Compacten en levelboxen.
Voorzetsels.
Trek een stukje van een ansichtkaart uit de hoge hoed.
Sta ’s even op als je Jezus lief hebt
Groepen toegepast op puzzels
Het dreigbriefje: welke stift?
Centerpunt Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
Zinsdelen zijn net puzzelstukken!
In deze presentatie ga je kijken hoe het DNA wordt
Versie 1: 1306; v2: 1308 ….
Zoombinies.
Datum Naam school Naam presentator
Wiskunde Kevin van Dorssen.
World of Warcraft Spelen tot level 20. Beeldvorming vooraf Niks voor mij Mooi vormgegeven Vecht game Vooral games interessant.
Conflicten! Lastig of een kans op ontwikkeling?
Rekenen groep 4.
Welkom! Wij zijn Jan Kooijman en René van Kooten.
Montage en Nabewerking
Het presenteren van het onderzoek
Het spel Gevonden via Het verhaal:
Woordenschat groep 5 Thema 5, les 3
Dit is de spreekbeurt van Esmée!
“Reclame maken voor een eigen restaurant”.
Haal een level. - Oorspronkelijk ontworpen voor Smartphones en Facebook Uitgegeven op 24 November 2012 Ontworpen door King Tweede plek als populaire spel.
Verkeerssituatie rond onze school
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Uitleg Umbraco - Powerpoint Presentatie
Shake Song Fort van de Verbeelding Bovenbouw Groep 7 en 8 (en soms ook groep 6)
Rekendag 19 januari 2016.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Plattegrond maken Explorers ’12. Uitleg Opdrachten: doormiddel van opdrachten maak je je plattegrond compleet. Kleur/legenda: vergeet niet om alles.
1ste jaars E - pupillen Training 1.
Werk aan de winkel. Bankrekening openen Beste Kinder- en Jongerenrechtswinkel, Veel van mijn vrienden hebben een bankrekening. Mijn ouders vinden dat.
Wat vinden jongeren belangrijk? Cliëntenraad GGZ Kinderen en Jeugd.
Hoe maak je een goede educatieve game??? Van een educatieve game leer je iets!!!! Gebruik gamemaker.
7E-model Template. Opdracht: Bedenk minstens 3 originele manieren om je doelgroep te informeren, waardoor ze denken: “aha, goed om weten”, “interessant,
Paragraaf Zoek de definitie van de onderstaande begrippen: 1. Pupil: 2. Netvlies (retina): 3. Oogbol: 4. Gele vlek (macula): 5. Oogspieren: 6.
1 GAMIFICATION BANKIEREN & SPELEN? 10 SEPTEMBER. 2 WIE BEN IK?
Wat gaan we doen in 2012? We zoeken nieuwe oplossingen. En we vertellen er over.
Pinksteren 4 juni 2017.
Cliënteninformatie: Wat kan ik met ROM?
Vernieuwen wijkparticipatie
Sleutels, codes en aanwijzingen
Grip op stress, tijd en Welkom, mijn naam is Annemiek Tigchelaar en ik ben de eigenaar van Werkdrukverlager. Wij helpen je met grip op je stress,
God heeft een plan Genesis 12:1-2
Aantrekkelijk formuleren
Spelenderwijs en ontdekkend leren
Het 24 spel.
Interview met God Ik droomde, dat ik een interview had met God……
Sleutels, codes en aanwijzingen
Oefening Ik vermijd liever een conflict dan de confrontatie aan te gaan. Als iemand niet denkt zoals mij, zal ik ervoor zorgen dat hij doet zoals ik vind.
Sleutels, codes en aanwijzingen
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
Hoe maak je een eyecatcher
Eens / oneens IK DENK NA VOORDAT IK BEGIN
De vierkantjes puzzel Dit is een puzzel om uw hersens eens goed te laten werken. De vraag is bij elk figuur hoeveel vierkanten u ziet.
Leren programmeren met Scratch
Transcript van de presentatie:

GAMEDESIGN MARIJKE JANSEN 1GA1

Players  Makkelijk te begrijpen: weinig uitleg nodig  Makkelijk om te spelen  Daarom doelgroep kinderen 6 t/m 10 en ouderen  Singleplayer & Multiplayer

Objectives  Draai stukjes  Match kleur bij kleur  Los de puzzel op

Procedures  Je kan altijd alle stukjes draaien in een richting van 30 graden  Je kan stukjes overal verplaatsen binnen het spelvak  Je kan puzzelstukjes aan mekaar doen (als ze passen)  Je kan kleuren matchen zodat je weet hoe de puzzel moet

Rules  Je moet alle puzzels in mekaar zetten  Match de stukjes bij elkaar  Maak de puzzels op kleur  Have fun

Resources  Tijdklok  Puzzelstukjes in allerlei kleuren en vormen

conflict  Kleuren en stukjes matchen om de puzzel in elkaar te krijgen  Oplossen in tijd

Boundaries  Je moet binnen het spelvak puzzelen  Je moet de puzzel binnen de tijd maken

Outcome  Als je de puzzel gematched hebt op kleur en hij past in elkaar binnen de tijd, win je het level. Je kan nu een moeilijker level unlocken.