Cocooning & Gedachtegoed ‘Ons merk roept het thuisgevoel op, niet alleen thuis maar ook buitenshuis en visa versa’ Als je een van onze producten koopt.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tafelmanieren Start de vragen.
Advertisements

KRITISCHE KOPER?.
Ik stel mij even voor: Klaasje van der Heide
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Tablets wat zijn het? wat kun je er mee doen? clubmiddag 18 december © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Oliebollen in de reclame
Seth Godin: If its broken its broken ! Dennis de Vroet Peter van Gerwen Michel Janse.
Roos Ravensbergen en Bodil Wever
Voedsel/keuken veiligheid
Emeg Lijst 5 Muziek. Music What? Lees de nieuwsbrief op Why? Ga opzoek naar het verdienmodel.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
De geschiendenis WO 1 brak uit Isaac’s familie naar Amerika Zij hadden yoghurt bedrijf in Europa In 1945 bedrijven onbeschadigd De geboorte van het merk.
Samen werken, samen sterker!
onhygiënisch werken en de gevolgen
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Productiemiddelen H8 B129 – B131 Stan & Boudewijn.
Spreekoefening: rollenpatronen
Marketing presentatie
Herpositionering Renault
Huis Marga van Bommel.
Resultaten CG geluks enquete zondag 4 oktober mensen deden mee.
Muzische vorming 1 Balo Les 1
Positionering Transformationele positionering
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Handtekeningen actie betreffende de speeltuin voor mijn huis.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Centraal Station ROTTERDAM Het Centraal Station is bijna afgebouwd, er is negen jaar aan gewerkt.
Mijn computer is leuk! ©pharos Bij voorleesboekje + handleiding van ‘Mijn computer is leuk’
H ET GROTE VRAGENBLAD 1. Lees aandachtig de bewering. 2. Plaats een kruisje bij hetgeen jij ervan denkt. 3. Duid ook aan of je: het wist moest schatten.
8.1 Waarom handel met het buitenland?
4.4 Een eigen huis of niet? Mensen kiezen vaak bewust om een huis te kopen, of juist te huren. Aan beide zitten voor- en nadelen. Deze voor- en nadelen.
De surprise … een verrassend cadeautje. jouw lootje maandag 29 oktober krijg je jouw lege lootje mee naar huis.
Onvriendelijke spreuken over mannen en vrouwen
Dit is Albert. Welke producten zou hij kiezen?vakantiehuisje.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
3.1 Wat bepaalt je koopgedrag?
Billboard.com EMEG Music Iris Post. muziekplatform entertainment eigen magazine + website muziektrends, -nieuws, -informatie, interviews, video’s 10 miljoen.
Project ‘The medium is the message’
Marketing 5 havo.
SWOT-analyse. What?: Music Why?: Maak een Swotanalyse en geef 3 adviezen How?: Powerpoint.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
 Een groot gezin is een voordeel, de kinderen zullen later gegarandeerd voor jou zorgen.  Een groot gezin is een nadeel, want je hebt een grote en.
Build My Dream Seizoen 2 Opdracht 1. Plattegrond van het huis: Begane Grond Woonkamer. Dit is een basis woonkamer waar het gezin van de openhaard kan.
DE GROTE QUIZ VAN BELGIË EN VLAANDEREN
Informatieavond 15 september  Ellen (ma-do-vr) en Nellie (di-wo)  Nellie ook MT (do)  Op dinsdag 1 e jaars studente Pabo: Elke  Anita en Ruud.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Pleegzorg voor volwassenen in Vlaams- Brabant en Brussel Info en aanmeldingen: tel/ 016/
Werken in een arbeidsorganisatie
Entrepreneural Landscape of Suriname Een toelichting op het commercialiseren van Intellectuele Eigendom.
Theater de Stoomfabriek
DE ZEE NEEM EN DE ZEE GEEFT een tentoonstelling in MeerWaarde vondsten van het verdronken land.
GGD West-Brabant Annemieke Noor Ornella Bilthoven, 4 september 2012 Make up your mind ! Praat, deel en doe!
Waarom Samobiel? Leefbaarheid en vitaliteit door bereikbaarheid – Minder voorzieningen – Sluiting winkels Ontstaan in Zweden.
KENGETALLEN in de horeca
We lezen: Exodus 2: 23 – 3: 15 De preek gaat over: Exodus 3: Voorganger: dhr. T. Waalewijn te Kampen Alle liederen worden tijdens de dienst geprojecteerd.
VANG Buitenshuis Afval = grondstof altijd en overal Emile Bruls Rijkswaterstaat Leefomgeving Afval & Materialen.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
H5 Wie heb je nodig?.
B3: Zien hoe media de werkelijkheid kleuren
Mannenuitleg.
Hoe zou het ideale huis van een man zijn ?...
humor in reclame, werkt dat ?
PRESENTATIE VAN HET PLAN
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
liedje ik woon in een huis
Economische kringloop
Werken in een arbeidsorganisatie
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Transcript van de presentatie:

Cocooning & Gedachtegoed ‘Ons merk roept het thuisgevoel op, niet alleen thuis maar ook buitenshuis en visa versa’ Als je een van onze producten koopt of diensten beleeft, krijg je het gevoel van veiligheid en geborgenheid. Hetgeen dat je koopt of beleeft, wil je delen met dierbaren.

Mediaplan Start -> Reclame – “Teaser marketing” Abri’s (Schiphol/Stations) Billboards (Snelwegen) Kranten (Metro/Spits) Boomerangkaarten (Horeca)

Na drie weken -> “Thuis” Met een huis door het land. Gastvrouw & Kok Eetkamer & Keuken

Festivals Picknick Area Kant en klare picknickmanden –Met picknickkleed en spelletjes –Rustige muziek

Nationale Picknickdag Parkjes Muziek/Cabaret Kant en klare picknickmanden te koop

Producten Kant en Klare Picknickmanden –Met spelletjes en picknickkleed Kok geschenkbon